LarZen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er dere klare til å sloss mot horder av demoner ifra sofaen den 3 september? Diablo 3 lanseres da til PS3 og X360. Vet ikke om jeg skal vente på mer info om PS4 versjonen.....klarer å vente om det ikke drøyer alt for lang tid liksom... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Diablo 3 står jeg glatt over. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ingen Diablo 3 her eller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Synes D3 var kult på pc og tror det blir bare enda bedre på konsoll, så jeg skal ta flere turer til selveste Diablo å slå han sønder å sammen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Diablo er knallbra, men siden jeg har det på PC ser jeg ingen grunn til å kjøpe det til PS3 i tillegg. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Blir også å kjøpe diablo men kanskje til ps4 isteden. Selvom jeg har 2 på 60. Tror jeg det er gøy å spille det i sofaen med andre. Uansett. Det er en stund siden jeg har hatt playstation. Og har et spørsmål. Det med playstation plus virker jo for godt til å være sant. Mange spill jeg ikke har prøvd osv. Bare et spørsmål. Hvilken dato i mnd bytter de hvilke spill jeg kan eie? Og er det sånn da at fks the cave kan jeg ikke spille neste måned. Hvis jeg lastrr det nå og ikke rekker å bli ferdig med det? Eller beholder jeg alle spill som jeg laster ned hvis jeg er medlem SOrry. Lenge siden jeg har hatt ps3 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du beholder spillene så lenge du er medlem av Playstation +, så minimum 90 dager. Datoen de bytter spill på er jeg usikker på, men du kan jo følge med på bloggen En ting jeg har tenkt på en stund: Hvorfor gir ikke EA ut SSX 1-3 i HD på PS3? De var jo de beste SSX spillene. Nå har ikke jeg vært så aktiv innom Playstation Store, så jeg aner ikke om de er tilgjengelig der. En godt kjent stereotype er jo at EA elsker å melke sine serier. Min mening er uansett at det nyeste SSX sugde, så jeg gav det bort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei, de ligger ikke der. Og eg er enig, eg hadde likt å se SSX der. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Uncharted 3: Drake’s Deception, XCOM: Enemy Unknown og LittleBigPlanet Karting blir månedens gratis spill for PS+. De erstatter LittleBigPlanet 2, Infamous 2 og MotorStorm Apocalypse. http://www.ign.com/a...laystation-plus Endret 7. juni 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Uncharted 3 har jeg allerede, Xcom er litt tja, Karting er alltid morsomt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Signet opp for 1 år nå. Har ikke spilt uc3 eller xcom så det blor bra. Helt fantastisk tilbud for folk som ikke har hatt ps3 på lenge. Litt redd for 0 bestille gamle spill å betale for de:p Heter forresten henrikhoe på psn hvis noen vil adde meg Endret 7. juni 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
mwn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Syke tilbud på cdon nå på noen av de nyeste spillene til PS3: http://cdon.no/spill/wacky_weekend/ FIFA13 99,- Battlefield 3 99,- Crysis 3 99,- for å nevne noen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Uncharted 3: Drake’s Deception, XCOM: Enemy Unknown og LittleBigPlanet Karting blir månedens gratis spill for PS+. De erstatter LittleBigPlanet 2, Infamous 2 og MotorStorm Apocalypse. http://www.ign.com/a...laystation-plus Dette gjelder jo Nord-Amerika, og ikke oss i Europa. Edit: jo, det gjelder visst også! Utmerket, for jeg ble akkurat ferdig med Uncharted 2 i dag!!! :-) Endret 7. juni 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Signet opp for 1 år nå. Har ikke spilt uc3 eller xcom så det blor bra. Er verdt det, aner ikke hvor mange spill jeg har "fått". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Syke tilbud på cdon nå på noen av de nyeste spillene til PS3: http://cdon.no/spill/wacky_weekend/ FIFA13 99,- Battlefield 3 99,- Crysis 3 99,- for å nevne noen Nyeste spill? Fifa 13? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Uncharted 3: Drake’s Deception, XCOM: Enemy Unknown og LittleBigPlanet Karting blir månedens gratis spill for PS+. De erstatter LittleBigPlanet 2, Infamous 2 og MotorStorm Apocalypse. http://www.ign.com/a...laystation-plus Dette er ikke månedens spill, men spillene som varer et helt år. Månedens spill er Team Ico Collection, Demon's Souls og Kingdoms of Amalur. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Blir også å kjøpe diablo men kanskje til ps4 isteden. Selvom jeg har 2 på 60. Tror jeg det er gøy å spille det i sofaen med andre. Uansett. Det er en stund siden jeg har hatt playstation. Og har et spørsmål. Det med playstation plus virker jo for godt til å være sant. Mange spill jeg ikke har prøvd osv. Bare et spørsmål. Hvilken dato i mnd bytter de hvilke spill jeg kan eie? Og er det sånn da at fks the cave kan jeg ikke spille neste måned. Hvis jeg lastrr det nå og ikke rekker å bli ferdig med det? Eller beholder jeg alle spill som jeg laster ned hvis jeg er medlem SOrry. Lenge siden jeg har hatt ps3 Kommer 5 nye spill hver måned, 3 til PS3 og 2 til Vita. I tillegg er det 5 helårs-spill, 3 for PS3 og 2 for Vita. Straks at du har utført transaksjonen, dvs "betalt" spillet ligger det i din download list og kan lastes ned så lenge du er medlem av PS+. Du kan spille spillene så lenge og mye du vil mens du er medlem av PS+. Spill byttes ut første uka i hver måned som regel på PS3. Vita kan være 2. eller 3. uke noen ganger. Ja, det er faktisk sant. Her er spillene du får hvis du registrerer deg idag: http://no.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection Greit å registrere seg fort, Little Big Planet 2, Infamous 2 og Motorstorm Apocalypse byttes ut 12 Juni og blir erstattet av Uncharted 3, Xcom og LBPKarting. Endret 7. juni 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
mwn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Nyeste spill? Fifa 13? Sorry for at jeg brydde deg... tenkte å informere om noen fine tilbud. PS: Siden det ikke er noen oppfølger ute enda i FIFA serien så er det vel per def det nyeste i SERIEN da om det er bedre for deg. Endret 7. juni 2013 av mwn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Du skrev uansett , "syke tilbud på noen av de nyeste spillene til PS3" Ikke er Fifa 13 ett av de nyeste spillene til PS3, og ikke er det nytt i seg selv heller. Skjønner poenget ditt og du ska ha for informasjonen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kommer 5 nye spill hver måned, 3 til PS3 og 2 til Vita. I tillegg er det 5 helårs-spill, 3 for PS3 og 2 for Vita. Straks at du har utført transaksjonen, dvs "betalt" spillet ligger det i din download list og kan lastes ned så lenge du er medlem av PS+. Du kan spille spillene så lenge og mye du vil mens du er medlem av PS+. Spill byttes ut første uka i hver måned som regel på PS3. Vita kan være 2. eller 3. uke noen ganger. Ja, det er faktisk sant. Her er spillene du får hvis du registrerer deg idag: http://no.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection Greit å registrere seg fort, Little Big Planet 2, Infamous 2 og Motorstorm Apocalypse byttes ut 12 Juni og blir erstattet av Uncharted 3, Xcom og LBPKarting. HAr registrert meg for 1 år. Mest geniale tjenesten ever. Hadde plutselig 6-7 spill. Hehe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå