Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Spill som Uncharted og det nye Tomb Raider spillet har i stor grad tatt over for actionfilmer for min del. Der hvor en hjernedød actionfilm ofte blir en veldig tom, passiv opplevelse, får et hjernedødt actionspill en egen nerve pga. interaksjonen med fiender og omgivelser.

Dog tror jeg Uncharted ville vært en enda bedre opplevelse om det var litt mindre action, og litt flere rolige partier. Håper The last of us er bedre på å bygge opp spenningen, istedet for at alt skal gå i 100, 95% av tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg skulle mimre litt nå før E3. Satt meg ned igår med Heavenly Sword og Lair. Siste boss i HS og fy f, aldri har jeg vært med på noe så tungt. Fant fint ut at jeg er en helt middelmådig hack'n slash gamer. Brukte vel over en time på den fighten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er natt til tirsdag kl 03 Sony har sitt E3 show sant?

Bare sånn i tilfelle du skulle befinne deg i et annet land :p

Monday,  10 June 2013, 18:00:00 PDT   (Pacific U.S.A)
Monday,  10 June 2013, 21:00:00 EST   (Eastern U.S.A)
Tuesday, 11 June 2013, 02:00:00 BST   (U.K.)
Tuesday, 11 June 2013, 03:00:00 CEST  (Central Europe)
Tuesday, 11 June 2013, 04:00:00 EEST  (Eastern Europe)
Tuesday, 11 June 2013, 10:00:00 JST   (Japan)

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg skulle mimre litt nå før E3. Satt meg ned igår med Heavenly Sword og Lair. Siste boss i HS og fy f, aldri har jeg vært med på noe så tungt. Fant fint ut at jeg er en helt middelmådig hack'n slash gamer. Brukte vel over en time på den fighten.

Jeg husker med grøss og gru den bossen. Heavenly Sword var bra helt frem til den.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...