Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, fikk endelig ordnet ny PS3. Tenkte jeg skulle få installert sakene jeg har kjøpt på PSN igjen, men finnes det ikke noen måte å få en liste over sakene på, noe i retning biblioteket i Steam? Fant forsåvidt 'download list', men den inneholder jo alt mulig tull av demoer og slikt jeg har lastet ned siden 2007, så det er rimelig upraktisk å bruke den.

Lenke til kommentar

Sånn, fikk endelig ordnet ny PS3. Tenkte jeg skulle få installert sakene jeg har kjøpt på PSN igjen, men finnes det ikke noen måte å få en liste over sakene på, noe i retning biblioteket i Steam? Fant forsåvidt 'download list', men den inneholder jo alt mulig tull av demoer og slikt jeg har lastet ned siden 2007, så det er rimelig upraktisk å bruke den.

Dessverre. Vet ikke om den nye PSN-appen har noen form for sortering, tror faktisk ikke det. Så her må man rett og slett prøve å tolerere Sonys elendige sorteringsalgoritmer.

Lenke til kommentar

http://vividgamer.co...tion-confirmed/

Update: Great news, just after I finished writing the article, Namco released a message for western fans confirming that the game will be released in the west early 2014. The game will be titled differently in the west, the game will be called Tales of Symphonia Chronicles.

PS3 får leve i 2014 også.

Denne collection her skal jeg ha garantert!

Startet på en save nettopp på Tales Of Symphonia på GameCube, nå skal jeg vente til denne pakken kommer i USA og jeg tar å importerer denne collection!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...