Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det skjønner eg. Men grafikken på bildet til høyre var jo helt vannvittig dårlig til 2013 å være.

Enig der, det er en ting at hardware-hoppet ikke er like stort denne generasjonen, men ut fra det bildet der så ser jo CoD Ghosts dårligere ut enn det Heavy Rain leverte i 2010. :/

Kan jo være pga at det er snapshot fra livestreamen, og at grafikkkvaliteten ikke kommer godt frem av den grunn.

@Ham. Greit nok at det ikke er det viktigste i verden, men det må da være lov å diskutere det i sammenheng med utgivelsen av en ny generasjon konsoller, som selvsagt brude komme med et tilvarende hopp i grafikk, om ikke så mye, så i alle fall en forbedring. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

@Ham. Greit nok at det ikke er det viktigste i verden, men det må da være lov å diskutere det i sammenheng med utgivelsen av en ny generasjon konsoller, som selvsagt brude komme med et tilvarende hopp i grafikk, om ikke så mye, så i alle fall en forbedring. :)

Fordi dette:

ChsSwUE.png

Jeg er kommet dit hvor animasjoner, AI og volum betyr mer enn grafikken i seg selv. Når jeg kjører et spill på Ultra på pc'en så ser jeg knapt forskjell enn når jeg har den på High. Derfor har jeg skiftet mer og mer fokus på andre ting som betyr mer for meg enn bare skrytebilder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.jp.playst...tle/panopticon/

Spent på det her. Ser ihvertfall ut som et JRPG, det er sikkert.

BKxiVPkCQAAnsL0.jpg

Freedom Wars is a brand new game which aims to offer a new gaming experience in the popular multiplayer action genre by taking advantage of the PS Vita's unique functions. The player is a criminal in a post-apocalyptic near future, sentenced to a million years of hard labor, fighting for his freedom. By completing missions where you rescue civilians and allies who have been captured by huge enemies known as Abductors, you can reduce your sentence. The game supports a maximum of 8 players at a time in both co-op and competitive modes, and supports Adhoc and Wi-Fi Online functions so players all over the country can play together. The game will also support the GPS and Near capabilities of the PS Vita to enhance the gameplay experience.

Product Description

The Prison Cities known as Panopticon - Where all living things are sentenced to "a million years of hard labor"

In the near future, the world lies in ruins, and the outside world can no longer support life.

Humanity created cities known as "Panopticon" around the world, and continued to survive.

However, the various cities compete with each other for depleting resources and the research which can sustain life in harsh environments.

To control their own population, each Panopticon imposes penal labor on their people - The crime of living carries a sentence of a million years.

Those living under these conditions are known as "Criminals" and they are forced into aiding the war effort as "Volunteers".

For a chance at freedom, these "Criminals" fight to rescue captureed civilians.

This is a 8 player "Recovery" Multiplayer Action game made possible by the many features of the PS Vita!

Lenke til kommentar

MS er for opptatt av alt mulig dilldall som jeg ikke bryr meg om. Jeg er kun ute etter å spille spill på maskinen. Blir PS4 på meg i første omgang, men kjøper Xbox One også etter hvert.

Ja, er jo det xbox one er laget for, regner med at PS4 er laget for det også.

Tenk deg hvis dem ikke hadde visst fram selveste maskinen og visst fram noen spill, hvordan ville forums vært da? Jo, faen drit MS, viser ikke fram konsollen og bare crappy spill som vi viste ville komme osv osv...

Det MS gjorde var å vise fram hva du kan gjøre med XBOXen, og det er mange muligheter der altså.

Skal ikke "disse" på PS4 share knappen, vet at den fikk litt pepper men jeg synes det kan komme mye ut av det også.

Lenke til kommentar

Omtrent halve Xbox-presentasjonen handlet om hvordan man kan bruke den til å se på TV. Resten gikk på sport og Call of Duty. Jeg er overhode ikke interessert i noen av disse tre, og det virker som det gjelder en god del andre også, så da er det jo klart at responsen blir deretter. Nå de i tillegg bekreftet daglig autentisering mot nett, autentisering ved installering av spill, og lett sabotasje av bruktmarkedet, renner begeret over. Man må nesten se reaksjon i lys av forventninger.

Sonys presentasjon var heller ikke spesielt god, men den var bedre enn dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan er det bedre når dem ikke viste fram det viktigste delen, selveste konsoll. Akkurat der vant MS.

De hadde ingen planer om å vise spill, (noe mange ikke hadde fått med seg). Ja, klart dem må ta noen spill som eksempel på hvordan ting vil fungere... men, det er nok mye vi ikke vet om det, det meste du hører nå er bare spekulasjoner.

http://www.gamespot.com/call-of-duty-ghosts/videos/xbox-one-vs-ps4-what-we-know-so-far-6408699/

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hvordan er det bedre når dem ikke viste fram det viktigste delen, selveste konsoll. Akkurat der vant MS.

De hadde ingen planer om å vise spill, (noe mange ikke hadde fått med seg). Ja, klart dem må ta noen spill som eksempel på hvordan ting vil fungere... men, det er nok mye vi ikke vet om det, det meste du hører nå er bare spekulasjoner.

http://www.gamespot....so-far-6408699/

Ingen av dem viste frem konsollen. Sony holdt selve boksen tilbake, mens Microsoft nektet å dele specs. Hjul uten bil eller bil uten hjul, samme ulla, like lite interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...