Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vile jeg like Tales-serien hvis jeg simpelthen digget Final Fantasy vii og x? Har tenkt på Tales mer enn en gang for å si det sånn, men har aldri endt opp med det i hylla..

Tja, det kommer jo helt an på hva du likte med FF VII & X. De to seriene er jo begge JRPG så de deler selvfølgelig mange likhetstrekk, men de er samtidig også forskjellige serier. Tales spillene har som regel en mer utpreget anime (japansk animasjon) stil, både i utseende og utføring, så hvis du liker anime og JRPG så er det god sannsynlighet for at du liker Tales-spillene. Beste er om du prøver et av dem, så får du se selv om det passer din smak. :)

Lenke til kommentar

Tales er en av de beste JRPG-seriene der ute. Det er riktig at de har en mer utpreget anime-stil på grafikken, noe som bare er passende iom det er et JRPG vi snakker om, men det er like viktig å påpeke at kampsystemet i Tales alltid er real-time og intenst, nesten som i et slåssespill. Det er nok den største forskjellen fra FF. Ellers er det mange likheter i hvordan spillene er bygd opp.

De som er lettest å få tak i nå er Tales of Graces til PS3, Tales of the Abyss til 3DS eller Tales of Vesperia til Xbox360, så da er det bare å velge etter hvilken konsoll man har. Tales of Symphonia til Gamecube er også suverent.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Gran Turismo 6 kommer til PS3 på slutten av året. 1200 biler sier de, og flere av dem kommer rett fra GT5. Betyr det da 400 biler i høy oppløsning og med interiør pluss 800 biler i en standard som kun er Playstation 2 verdig? Isåfall kan de spare seg bryet etter min mening. Bare å se på hva Forza har fått til for å skjønne hvorfor jeg tenker det jeg gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at Gran Turismo 6 kommer til PS3 på slutten av året. 1200 biler sier de, og flere av dem kommer rett fra GT5. Betyr det da 400 biler i høy oppløsning og med interiør pluss 800 biler i en standard som kun er Playstation 2 verdig? Isåfall kan de spare seg bryet etter min mening. Bare å se på hva Forza har fått til for å skjønne hvorfor jeg tenker det jeg gjør.

1200 biler? Det er MYE det... Og det er sikkert noen syke fans som setter seg fore å spille med/vinne med alle sammen etter tur.:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...