InsertNumLock Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Ekte trailer??? --Den er fake. http://youtu.be/3trQXK8oBS4 Endret 13. mai 2013 av Hille Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 ? TALES OF SYMPHONIA! Ekte trailer??? Fakeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Den er fake ja. Men jævla kul. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Han skal ha for strevet.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan vile jeg like Tales-serien hvis jeg simpelthen digget Final Fantasy vii og x? Har tenkt på Tales mer enn en gang for å si det sånn, men har aldri endt opp med det i hylla.. Tja, det kommer jo helt an på hva du likte med FF VII & X. De to seriene er jo begge JRPG så de deler selvfølgelig mange likhetstrekk, men de er samtidig også forskjellige serier. Tales spillene har som regel en mer utpreget anime (japansk animasjon) stil, både i utseende og utføring, så hvis du liker anime og JRPG så er det god sannsynlighet for at du liker Tales-spillene. Beste er om du prøver et av dem, så får du se selv om det passer din smak. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Tales er en av de beste JRPG-seriene der ute. Det er riktig at de har en mer utpreget anime-stil på grafikken, noe som bare er passende iom det er et JRPG vi snakker om, men det er like viktig å påpeke at kampsystemet i Tales alltid er real-time og intenst, nesten som i et slåssespill. Det er nok den største forskjellen fra FF. Ellers er det mange likheter i hvordan spillene er bygd opp. De som er lettest å få tak i nå er Tales of Graces til PS3, Tales of the Abyss til 3DS eller Tales of Vesperia til Xbox360, så da er det bare å velge etter hvilken konsoll man har. Tales of Symphonia til Gamecube er også suverent. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Takker, kara. Skal definitivt sjekkes opp nærmere! JRPG og Manga er ikke fremmedvare her i gården.. (men som sagt så glapp Tales helt fra radaren min..) Endret 14. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 http://www.jp.playstation.com/scej/title/panopticon/ Spent på det her. Ser ihvertfall ut som et JRPG, det er sikkert. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg ser at Gran Turismo 6 kommer til PS3 på slutten av året. 1200 biler sier de, og flere av dem kommer rett fra GT5. Betyr det da 400 biler i høy oppløsning og med interiør pluss 800 biler i en standard som kun er Playstation 2 verdig? Isåfall kan de spare seg bryet etter min mening. Bare å se på hva Forza har fått til for å skjønne hvorfor jeg tenker det jeg gjør. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 http://www.jp.playst...tle/panopticon/ Spent på det her. Ser ihvertfall ut som et JRPG, det er sikkert. Hvor har jeg sett det konseptet med at alle har et nummer over hodet som hele tiden teller ned, det virker så kjent. Og den grafiske stilen minnet litt om Persona. Ser interessant ut, håper vi får vite hva i all verden det egentlig er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Death Note var vel første som slo meg Shinigami eyes! Ellerse så har du jo nedtellingen på armen i fra In time filmen Endret 17. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Haha, ja tror det var de to jeg også tenkte på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Flere av Shin Megami Tensei-spillene har også sånn death counter over hodet på folk. Devil Survivor har en slik mekanikk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg ser at Gran Turismo 6 kommer til PS3 på slutten av året. 1200 biler sier de, og flere av dem kommer rett fra GT5. Betyr det da 400 biler i høy oppløsning og med interiør pluss 800 biler i en standard som kun er Playstation 2 verdig? Isåfall kan de spare seg bryet etter min mening. Bare å se på hva Forza har fått til for å skjønne hvorfor jeg tenker det jeg gjør. 1200 biler? Det er MYE det... Og det er sikkert noen syke fans som setter seg fore å spille med/vinne med alle sammen etter tur. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jepp, syke greier, men ikke fullt så kult hvis over halvparten av dem innehar denne grafikkvaliteten: 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Den grafikken er vel ikke så ille - man må huske at bilene stort sett er i bevegelse hele tiden, så manglende AA på disse spiller kanskje ikke så stor rolle? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vil si PS4 ser betydelig bedre ut nå som MS har vist sin første hånd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi får vente på mere spillnytt på E3..dette var traurige greier. "So..fantasy football, cars, more sports, CBS, QUANTUM-something!, more TV, fantasy football..and a CoD dog. *golfclap*" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Vil si PS4 ser betydelig bedre ut nå som MS har vist sin første hånd. Enig, denne presentasjonen ga meg følelsen av at Microsoft ikke gidder å prøve en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå