Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Jeg tenker som så at ikke alle spillutviklerne kommer til å slippe alt de driver med på PS3 og så gå over til PS4. Dette betyr døden for PS3, og som vi alle vet så var det først nå nylig at Sony offisielt stoppet PS2. Tror at det vil være sånn med PS3 også, og at flere store spill vil komme i PS3-versjon først og så senere i en oppgradert versjon til PS4. FIFA f.eks er et godt eksempel siden de nylig har nevnt at det jobbes på FIFA 14 og "Next-gen FIFA".. Uansett vil vi vite MYE mer den neste måneden. Spennende år, dette her!! Endret 8. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes GT er en tragedie sammenlignet med Forza. Når det kommer til simulator så vil jeg si at Froza 1 er vel bedre enn GT5. Forza1 er det eneste bilspillet som har fått hjerte til å dunke sikkelig og fått meg veldig nervøs. For at jeg skal bli ivrig på GT6 så må det være mye mer dynamisk (ikke så stivt) og et bedre oppsett av trimming av bilene og ikke det søppelet de har nå. Man kan for faen ikke oppgradere bremsene engang. Det hadde tatt seg ut og kommet med en Daihatsu Move dundrans på motorveien med nesten 200hp og standard bremser som spinner ut første, andre og tredje gir.. Man må jo få stoppet det jævelskapet... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg tenker som så at ikke alle spillutviklerne kommer til å slippe alt de driver med på PS3 og så gå over til PS4. Dette betyr døden for PS3, og som vi alle vet så var det først nå nylig at Sony offisielt stoppet PS2. Tror at det vil være sånn med PS3 også, og at flere store spill vil komme i PS3-versjon først og så senere i en oppgradert versjon til PS4. FIFA f.eks er et godt eksempel siden de nylig har nevnt at det jobbes på FIFA 14 og "Next-gen FIFA".. Uansett vil vi vite MYE mer den neste måneden. Spennende år, dette her!! ps3 ble offisielt lansert i brazil i 2013.... så noen snarlig død for ps3 blir det ikke på lenge i værtfall.... kilde: http://www.vg247.com/2013/05/08/sony-to-build-ps3s-in-brazil-offer-localized-releases/ Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg tenker som så at ikke alle spillutviklerne kommer til å slippe alt de driver med på PS3 og så gå over til PS4. Dette betyr døden for PS3, og som vi alle vet så var det først nå nylig at Sony offisielt stoppet PS2. Tror at det vil være sånn med PS3 også, og at flere store spill vil komme i PS3-versjon først og så senere i en oppgradert versjon til PS4. FIFA f.eks er et godt eksempel siden de nylig har nevnt at det jobbes på FIFA 14 og "Next-gen FIFA".. Uansett vil vi vite MYE mer den neste måneden. Spennende år, dette her!! Det kommer til å gå noen år før det er mer profitabelt å lage spill på ps4 enn ps3. Men en installbase på 70+ millioner i forhold til de kanskje 10 millionene ps4 vil selge første år. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 En ting jeg endelig har lært er at jeg ikke skal hoppe over til neste generasjon med en gang, for det kommer gjerne mange kvalitetsspill i slutten av en generasjon. Pluss at jeg har tonnevis med kritikerroste PS3-spill jeg må spille gjennom Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hopper ikke over før etter en stund. Kjøper PS4 på dag 1, men beholder begge en stund.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 En ting jeg endelig har lært er at jeg ikke skal hoppe over til neste generasjon med en gang, for det kommer gjerne mange kvalitetsspill i slutten av en generasjon. Pluss at jeg har tonnevis med kritikerroste PS3-spill jeg må spille gjennom Samme her. Blir aldri ferdig er jeg redd Vil uansett ha PS4 på release. Synes det er så spennende med nye konsoller, og dessuten slippes den med storspill som Killzone: Shadow Fall og inFamous: Second Son. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Trine og Trine 2 funker vel også. Nytt spill på vei til PS3 og Vita. Sjekk de...skoene da. Var ikke akkurat skoene som... "kom" skikkelig frem der da Endret 9. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Plukket med meg Driver:SF og Max Payne 3 fra spaceworld i dag, hadde ett gavekort liggende der. Ser spillene har fått jevnt over bra omtale, hva mener dere om disse? Forventer ingen Max Payne slik det var i gamle dager, men morro skyting og greit tidsfordriv. Driver er jeg mer spent på om jeg faktisk liker, mener demoen ikke var store greiene. Uansett, noen timer med disse titlene senere i kveld Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 MP3 er et ålreit spill, for all del, men føler at det hadde vært tjent med å ha et annet navn. Får liksom ikke det man ønsker/forventer av et Max Payne-spill, og noire-stemningen er så og si helt fraværende. Driver: SF har jeg bare prøvd demoen av, og det syntes jeg var kjipe greier. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ja det er akkurat det inntrykket jeg har hatt av MP3 basert på omtaler og diverse. Tror jeg begynner med Driver, kan egentlig bare overraske meg positivt tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) MP3 er blitt mere reint skytespill enn noir-mysterium. Jeg spilte ikke gjennom til halvveis engang før jeg var lei. Er som et standard skytespill med bullet time-mekanikk. Noe av det første som skjer er at en bar du er på blir angrepet av haugevis med fiender, og du springer mellom cover og skyter på folk som popper hodet ut av sitt cover. Endret 11. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Hva i helvete er galt med fargepaletten ingame i Driver? Virker som om TVen har lysstyrke på 110 på de mørke områdene, men i mellomsekvensene ser set normalt ut igjen. Alltid Moe faenskap å irritere seg over, helvete. Og bilspill etter gammelt med Ds3...minner meg in hvor SØPPEL triggerene her er altså. Kom kom DS4. Endret 11. mai 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Max Payne 3 var jo fett! Helt til bug helvete inntraff. Midt i en skuddveksling står han der da og poser uten våpen i henda. Hva faen skal jeg gjøre nå? Har ammmo og greier. Jævelskap altså EDIT: hadde ikke før raget ferdig så poppet det en Uzi opp i henda... Endret 12. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tales of Symphonia and sequel getting HD PS3 remake - report Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Tales of Symphonia and sequel getting HD PS3 remake - report Dette Tales Of spillet er mitt beste i den serien! Ja takk til denne HD PS3 remaken! Håper dette stemmer! Spilte det i over 110 timer på GameCube i sin tid! Endret 13. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Fantastisk! Dette gleder et Tales-hjerte. Fortsetter det slik så er kanskje ikke en Tales Collection så usannsynlig som det først kunne virke. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan vile jeg like Tales-serien hvis jeg simpelthen digget Final Fantasy vii og x? Har tenkt på Tales mer enn en gang for å si det sånn, men har aldri endt opp med det i hylla.. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå