Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke vanskelighetsgraden på fiendene som gjør klatredelene ille, men selve layouten på brettet. Du må begynne å huske triksene sauene lærer deg mellom hver klatrelevel ellers får du det bare ikke til.

Og bossfights er sjuke etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva da pervertert og unaturlig. Det finnes da naturlig hos noen mennesker også:

Åpenbart NSFW: NSFW!!!

Jeg tror du bruker ordet naturlig feil, det øverste er jo helt klart en voks dukke og det siste bildet er vel ca. 15-20 kilo med silikon...

Lenke til kommentar

Føler GT hypen døde kraftig rundt forrige slipp altså. Men det er kanskje min oppfatning bare. Nå var det slik at dette skulle komme både til PS3 og 4, var det ikke? Så utgangspunktet for ett godt salg er jo absolutt til stede :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

GT mista meg litt i 4'ern fordi det føltes litt platt og enkelt i forhold til Forza som jeg heller spilte. 5'ern gadd jeg ikke å vurdere en gang siden bare 200 biler så next-gen ut og resten av bilene var nærmest flytta over fra PS2.

Håper virkelig, virkelig at 6'ern retter opp inntrykkene mine!

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Føler GT hypen døde kraftig rundt forrige slipp altså. Men det er kanskje min oppfatning bare. Nå var det slik at dette skulle komme både til PS3 og 4, var det ikke? Så utgangspunktet for ett godt salg er jo absolutt til stede :)

Vi aner intet. Ryktene sier PS3, men enkelte synes dette virker ytterst mystisk, og antar det derfor er snakk om begge konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...