Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Spilte gjennom på normal, og et par av de klatrebrettene var så vanskelig at jeg nesten ga opp. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen her som spiller FIFA 13? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Noen her som spiller FIFA 13? Ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Det er ikke vanskelighetsgraden på fiendene som gjør klatredelene ille, men selve layouten på brettet. Du må begynne å huske triksene sauene lærer deg mellom hver klatrelevel ellers får du det bare ikke til. Og bossfights er sjuke etterhvert. Endret 6. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
eesp Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Noen som har forslag til spill man kan spille sammen med dama? Har spilt gjennom Little Big Planet, så noe lignende har vært flott! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Trine og Trine 2 funker vel også. Nytt spill på vei til PS3 og Vita. Sjekk de...skoene da. http://www.youtube.com/watch?v=MPQo1rwpZR8 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Kingdom Hearts EDIT: Dæven for noen sko ^ Endret 7. mai 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Haha. Skinn og bein elså. For noen brød Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 rista bra de der brø'a, haha! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Dæven det der var noen seriøse Gazoonka'er. Her har Tine meierier noe å hente inn.. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det rareste er nesten at slike til de grader perverte og unaturlige fremstillinger av menneskekroppen faktisk selger spill... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hva da pervertert og unaturlig. Det finnes da naturlig hos noen mennesker også: Åpenbart NSFW: NSFW!!! Endret 8. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hva da pervertert og unaturlig. Det finnes da naturlig hos noen mennesker også: Åpenbart NSFW: NSFW!!! Jeg tror du bruker ordet naturlig feil, det øverste er jo helt klart en voks dukke og det siste bildet er vel ca. 15-20 kilo med silikon... Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Gran Turismo 6 http://www.gtplanet.net/gran-turismo-series-future-to-be-revealed-at-special-media-event-on-may-15th/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Føler GT hypen døde kraftig rundt forrige slipp altså. Men det er kanskje min oppfatning bare. Nå var det slik at dette skulle komme både til PS3 og 4, var det ikke? Så utgangspunktet for ett godt salg er jo absolutt til stede Endret 8. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) GT mista meg litt i 4'ern fordi det føltes litt platt og enkelt i forhold til Forza som jeg heller spilte. 5'ern gadd jeg ikke å vurdere en gang siden bare 200 biler så next-gen ut og resten av bilene var nærmest flytta over fra PS2. Håper virkelig, virkelig at 6'ern retter opp inntrykkene mine! Endret 8. mai 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Spilte prolougen ganske mye faktisk, men da var jeg faktisk mettet på hele konseptet. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Føler GT hypen døde kraftig rundt forrige slipp altså. Men det er kanskje min oppfatning bare. Nå var det slik at dette skulle komme både til PS3 og 4, var det ikke? Så utgangspunktet for ett godt salg er jo absolutt til stede Vi aner intet. Ryktene sier PS3, men enkelte synes dette virker ytterst mystisk, og antar det derfor er snakk om begge konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå