Muggkaare Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Leste akkurat det motsatte, men for min del er det samma faen.5 Edit: Men er det ikke slik at Pacher så og si alltid tar feil? Endret 29. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Pacher mener at thropys på ps3 ikke vill følge over til ps4 pga et helt nytt psn system. Jeg nekter å tro det, det jeg husker å ha lest/hørt(rykte rykte rykte) er at PSN deler inn trofeene i 2 kategorier, en for Ps3 og en for Ps4. Og nei har ikke link. Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Høres betryggende ut jeg mener og tror at ...... Hvem bryr seg om virtuelle pokaler egentlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) http://ps4daily.com/...-playstation-4/ Fant link nå. Pachter sier jo det motsatte. Men, så sier han at han tror de bare vil tillate det for PS+ brukere. Tviler sterkt på akkurat det, men så er jo dette bare synsing. Edit: Ser jo også i kommentarfeltet, at thropies blir jo lagret på brukeren, så det blir ikke noe problem, og det at man kommer til å trenge PS+ er lite sannsynlig grunnet dette. Se bare på Vita i forhold til PS3 f.eks. Endret 29. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fint om man også kan disable trophies. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fint om man også kan disable trophies. Det hadde vært genialt. Trophies er bare en unødvendig distraksjon fra meg. *Ping* Du har startert spillet. *Pling* du har drept 5 stykker.... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Trophies og achievments vil nok følge med til dem nye konsollene, noe annet er bare ren idioti. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Det hadde vært genialt. Trophies er bare en unødvendig distraksjon fra meg. *Ping* Du har startert spillet. *Pling* du har drept 5 stykker.... He he, ja. *Plunk* Du har klart tutorialen, *Bpoink* Første boss nede, *Kawonk* Du har brukt 500 timer på spillet, her er en platinum ha ha ha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Aldri vært på søken etter trophies eller gamerscore, men at de er der plager jo meg ikke heller. Lenke til kommentar
NahkriinSunvaar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Vet ikke helt hva jeg skal skrive her men, jeg heter ''NahkriinSunvaar'' på PSN. Litt rart navn, men det betyr ''Hevn Beistet'' Spiller for det meste Call of Duty og har en K/D på 7.09. Legg meg til Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Ja samme her. Jeg vet ikke, men hadde vært ganske kult om de gjør akuratt som med PSvita. Man får trophya derfra og fra PS3 games. De må jo bare legge til PS4 der å?! HAdde vært digg, da kjøper jeg nok PS4. Om ikke hadde jeg nok venta litt til jeg har råd. Eller spiller ikke så mye lengre så er ikke sikker om det vil lønne seg. + At er litt stollt over de statsa jeg har og vil helst ikke bare miste allt sånn plutselig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hitman Absolution og Catherine til ps pluss wow disse 2 er gode spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Catherine er morsomt helt til 7.-8. klatrebanen, da begynner vanskelighetsgraden å bli ekstrem. Oftest satte jeg meg helt fast når jeg så finishen. Endret 2. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Halv pris på The Unfinished Swan i helgen, og ytterligere 10% hvis du har +. Måtte nesten slå til på det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Gled deg, og nyt det. The Unfinished Swan var et veldig koselig og visuelt interessant spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ser ut som et herlig spill ja. Har hatt det i kikkerten lenge. Må bare spille ferdig Tales of Graces F først. Trodde jeg hadde rundet det, men det viste seg at det var enda mer etter historien var ferdig. Greit for min del, for jeg koser meg med det spillet. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Catherine er morsomt helt til 7.-8. klatrebanen, da begynner vanskelighetsgraden å bli ekstrem. Oftest satte jeg meg helt fast når jeg så finishen. skrev inn den koden for extra easy jeg.. kom til det brette med en baby.. fy faen for noe irriterende, her var nøyaktighet en dyd og bomma du med en millimeter så var det bare å begynne på nytt... så easy my ass!... men det verste var dialogen i spillet. det var som å være det eneste hankjønn på kaffe med tre venninner. som sitter der å bare prater klær og prøver å topp hverandre i hvor udugelig typen de har vært sammen med i 10år er... et sant mareritt med andre ord. hadde egentlig tenkt å ta spillet med tilbake til gamestop. men tanken på at en annen stakkar ville plukke opp det her, så gikk det rett i søppla i stede. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå steg forventningene mine. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har spilt gjennom 30-35% av Catherine nå, og det er ganske brukbart. Det er annerledes kan jeg vel trygt si. Det er vel et spill jeg kommer til å huske, både på godt og vondt. Det er et rart spill, og på easy har det ikke vært rare utfordringen hittil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det blir værre, layouten i de klatrebitene blir helt horribel etterhvert, veldig lett å bygge seg fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå