CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 COD er jo et veldig kjedelig spill. Det skiller seg ikke spesielt ut fra konkurrentene. Kanskje er det bedre, men det er et kjedelig spill. Når det kommer til skytespill mener jeg Call of Juarez 2 er det beste noensinne, men det er nok fordi jeg er så glad i det ville vesten. Da regner jeg med at du gleder deg til Red Dead Redemption? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, ser fram til det, men jeg prøver å ikke lese for mye om spill som skal komme. Jeg ender bare opp med å glede meg noe helt hinsides alt. Jeg kommer til å være mettet på spillet før det er kommet ut. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 MW2 har svært lite med realisme å gjøre. Det er et bra dataspill, men har svært liten verdi som simulator. Realistiske dataspill som AA og ArmA synes de fleste gamere er for treige og kjedelige. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ingen spiller videospill for å oppleve realisme. Det er vel stikk motsatt. En vil oppleve å være noe uoppnåelig. En vil være en soldat, Ezio Auditore di Firenze eller en rallysjåfør. En vil flykte fra virkeligheten. PS3 er kun en uskadelig rus med fedme som en ørliten bivirkning. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. Ikke for å være frekk, men jeg har aldri forstått dere som synes slike simulatorer er morsomme. Å kjøre lastebil timesvis på liksom for å levere last. Hvorfor ikke heller bli lastbilsjåfør og gjøre det på ordentlig og samtidig tjene penger på det. Er nysgjerrig på å høre hva som er så fasinerende med slike spill? Endret 10. januar 2010 av praystation Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. Ikke for å være frekk, men jeg har aldri forstått dere som synes slike simulatorer er morsomme. Å kjøre lastebil timesvis på liksom for å levere last. Hvorfor ikke heller bli lastbilsjåfør og gjøre det på ordentlig og samtidig tjene penger på det. Er nysgjerrig på å høre hva som er så fasinerende med slike spill? Hver sin smak da vell Simulatering er fett syntes nå jeg. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har runda bayonetta nå og synes alle som liker hack n slash eller har tenkt på og kjøpe det, bør gjøre det. Det er 16chapters og alle har helt epice boss battles. Slet noe sykt med sistebossen.Historien er helt utrolig bra utrolige bra kommentarer og de banner i spillet noe som er helt unikt innen sjangern og ganske stilig synes jeg. Hvis du har spilt Heavenly sword og DMC serien eller Onimusha serien så vet du jo at spilla har epice boss battles, men siste bossen i bayonetta er helt utrolig rå.bayonetta har muligens den råeste bossen av de spilla og end bossene jeg har spilt.nest siste boss og er helt utrolig fet. Jeg skal begynne på Darksiders imorra,regner med det er helt konge det også. Hadde vært fint hvis noen andre som har runda bayonetta så kan vi diskutere deg og argumentere for spillet:D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan opplevde du den generelle flyten og spillbarheten i bayonetta? Ble du heftet i det hele tatt av slowdowns og lav fps? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hmm, fikk aldri fullført Heavenly Sword pga YLOD. Kanskje jeg skal ta meg en runde med det igjen. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 spar meg deg frekke kommentarer da og bare hold skjeft istedet. Men merka ikke noe spesielt til lav fps,flyten var bra.Det eneste jeg irriterte meg over var loading tiden hver gang man drar noe steder og filmsekvenser,men det er småbagateller. Heavenly sword er et fett spill,kanskje jeg tar meg en runde med deg også snart.Siste bossen i HS er utrolig vanskelig og tok meg lang tid,satt i 2timer for og perfeksjonere taktikken til og slå bohan. Skal prøve og begynne litt på hard imorra hvis ikke jeg begynner fult på darksiders. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ingen spiller videospill for å oppleve realisme. Det er vel stikk motsatt. En vil oppleve å være noe uoppnåelig. En vil være en soldat, Ezio Auditore di Firenze eller en rallysjåfør. En vil flykte fra virkeligheten. PS3 er kun en uskadelig rus med fedme som en ørliten bivirkning. Det er en sannhet med modifikasjoner for mange. En vil oppleve å være i en fantastisk situasjon som er få forunt, men som er så nær opptil situasjonen som mulig (i alle fall i mitt tilfelle). Det er ikke noe kult å kjøre i verdens raskeste bil hvis det ikke minner om ekte bilkjøring i det hele tatt (jeg liker ikke Mario Kart uansett hvor fort det går, men jeg liker Gran Turismo). Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. Ikke for å være frekk, men jeg har aldri forstått dere som synes slike simulatorer er morsomme. Å kjøre lastebil timesvis på liksom for å levere last. Hvorfor ikke heller bli lastbilsjåfør og gjøre det på ordentlig og samtidig tjene penger på det. Er nysgjerrig på å høre hva som er så fasinerende med slike spill? Jeg kan være enig når det gjelder lastebil, men jeg er en fan av simulatorer når det kommer til fly, biler og krig. Her må det være så realistisk som mulig. Endret 10. januar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) dobbel post fail Endret 10. januar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Heavenly sword er et fett spill,kanskje jeg tar meg en runde med deg også snart.Siste bossen i HS er utrolig vanskelig og tok meg lang tid,satt i 2timer for og perfeksjonere taktikken til og slå bohan. Huff, gruer meg kanskje litt da Men fin oppvarming til GOW. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hehe.ja fin oppvarming det.Gleder meg selv til GOW,men neste måned så kommer jo dantes inferno ut:D.Bare vet ikke om jeg kommer til og runde gow3 først,men blir vel ff 13 vel. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har nå bestilt Call of Juarez:BiB fra Play.com, gleder meg! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Har nå bestilt Call of Juarez:BiB fra Play.com, gleder meg! Ett av fjorårets beste spill! Så du burde glede deg ja. Endret 13. januar 2010 av thadon Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Grafikken er ikke den beste, men heller ikke dårlig Et veldig fengede spill og bra historie, selv om det ikke akkurat er historisk korrekt. Et av de 3 spillene jeg brukte mest tid på i fjor Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Når jeg laster ned noe og vleger "Utfør i bakgrunnen", kan jeg forlate pss uten å stoppe nedlastingen? Og hvordan kan jeg se progress i mens? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Når jeg laster ned noe og vleger "Utfør i bakgrunnen", kan jeg forlate pss uten å stoppe nedlastingen? Ja. Og hvordan kan jeg se progress i mens? "Nettverk" -> "Nedlastingsadministrator" -> Her ligger filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå