Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen spiller videospill for å oppleve realisme. Det er vel stikk motsatt. En vil oppleve å være noe uoppnåelig. En vil være en soldat, Ezio Auditore di Firenze eller en rallysjåfør. En vil flykte fra virkeligheten.

PS3 er kun en uskadelig rus med fedme som en ørliten bivirkning.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. :love:

Ikke for å være frekk, men jeg har aldri forstått dere som synes slike simulatorer er morsomme. Å kjøre lastebil timesvis på liksom for å levere last. Hvorfor ikke heller bli lastbilsjåfør og gjøre det på ordentlig og samtidig tjene penger på det. Er nysgjerrig på å høre hva som er så fasinerende med slike spill?

Endret av praystation
Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen artige spill av typen Euro Truck Simulator og lignende til PS3? Kan sitte timesvis foran PC'en med slike. :love:

Ikke for å være frekk, men jeg har aldri forstått dere som synes slike simulatorer er morsomme. Å kjøre lastebil timesvis på liksom for å levere last. Hvorfor ikke heller bli lastbilsjåfør og gjøre det på ordentlig og samtidig tjene penger på det. Er nysgjerrig på å høre hva som er så fasinerende med slike spill?

Hver sin smak da vell :p

Simulatering er fett syntes nå jeg.

Lenke til kommentar

Har runda bayonetta nå og synes alle som liker hack n slash eller har tenkt på og kjøpe det, bør gjøre det. Det er 16chapters og alle har helt epice boss battles. Slet noe sykt med sistebossen.Historien er helt utrolig bra utrolige bra kommentarer og de banner i spillet noe som er helt unikt innen sjangern og ganske stilig synes jeg.

Hvis du har spilt Heavenly sword og DMC serien eller Onimusha serien så vet du jo at spilla har epice boss battles, men siste bossen i bayonetta er helt utrolig rå.bayonetta har muligens den råeste bossen av de spilla og end bossene jeg har spilt.nest siste boss og er helt utrolig fet.

Jeg skal begynne på Darksiders imorra,regner med det er helt konge det også.

Hadde vært fint hvis noen andre som har runda bayonetta så kan vi diskutere deg og argumentere for spillet:D

Lenke til kommentar

spar meg deg frekke kommentarer da og bare hold skjeft istedet. Men merka ikke noe spesielt til lav fps,flyten var bra.Det eneste jeg irriterte meg over var loading tiden hver gang man drar noe steder og filmsekvenser,men det er småbagateller.

Heavenly sword er et fett spill,kanskje jeg tar meg en runde med deg også snart.Siste bossen i HS er utrolig vanskelig og tok meg lang tid,satt i 2timer for og perfeksjonere taktikken til og slå bohan.

Skal prøve og begynne litt på hard imorra hvis ikke jeg begynner fult på darksiders.

Lenke til kommentar
Ingen spiller videospill for å oppleve realisme. Det er vel stikk motsatt. En vil oppleve å være noe uoppnåelig. En vil være en soldat, Ezio Auditore di Firenze eller en rallysjåfør. En vil flykte fra virkeligheten.

PS3 er kun en uskadelig rus med fedme som en ørliten bivirkning.

Det er en sannhet med modifikasjoner for mange. En vil oppleve å være i en fantastisk situasjon som er få forunt, men som er så nær opptil situasjonen som mulig (i alle fall i mitt tilfelle). Det er ikke noe kult å kjøre i verdens raskeste bil hvis det ikke minner om ekte bilkjøring i det hele tatt (jeg liker ikke Mario Kart uansett hvor fort det går, men jeg liker Gran Turismo).

Jeg kan være enig når det gjelder lastebil, men jeg er en fan av simulatorer når det kommer til fly, biler og krig. Her må det være så realistisk som mulig.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...