bjornhelge Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Flotte greier! Catherine har jeg hatt lyst til å prøve lenge, og Hitman vet jeg er bra. De andre kjenner jeg ikke så mye til, men det kan jo hende det er noen positive overraskelser der også! Catherine, prøvde det der men fy faen for noe drit... noe mere irriterende har jeg ikke prøvd på lenge. jeg begynte på den hemmelig easy moden, easy my ass. rett tilbake på gamestop og bytte i noe annet dagen etter... Endret 17. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Catherine, prøvde det der men fy faen for noe drit... noe mere irriterende har jeg ikke prøvd på lenge. jeg begynte på den hemmelig easy moden, easy my ass. rett tilbake på gamestop og bytte i noe annet dagen etter... Haha...lame. Catherine er et kult spill når du har satt i gang. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Catherine er awesome. Deilig med noe nytt og friskt av og til. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Hei, kjapt spørsmål. Lurte på om å plukke opp lydsporet til Journey, og ser det kun er tilgjengelig på iTunes og PSN. iTunes skyr jeg som pesten, og min PS3 er for tiden defekt. Kan jeg kjøpe musikken på PC-sjappa og laste ned derfra, eller må jeg gjøre det på en PS3? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Box art til Beyond...me like! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Det var fin boxart, ja. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Ah.. endelig et cover uten en bevæpnet mann med en eksplosjon/flammer i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Men fortsatt mye blått. Mangler litt orange, syns jeg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Litt morsomt og se kommentarene når 1000 vis av fans hater coveret og andre dill dall folk. Personlig bryr jeg meg ikke men coveret er kjempe hetset av Usa og visst dere liker det pliz gå over til Kotaku og vis at dere verdsetter coveret, fordi det er mange fans som holder på og gjøre spillet upoplært med bare og klage på coveret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Bortsett fra at Kotaku er så fullt av weaboo-greier at man knapt finner frem til spillene lengre.. Endret 19. april 2013 av Bytex 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Helt greit cover. Finner ingenting å klage på, så skjønner ikke US of A helt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Litt vågalt med dame på coveret ja.. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Litt vågalt med dame på coveret ja.. ja fali det vettu... bør helst være noe alla donald duck uten bukser osv... som er safe for kidsa. Endret 19. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Litt morsomt og se kommentarene når 1000 vis av fans hater coveret og andre dill dall folk. Personlig bryr jeg meg ikke men coveret er kjempe hetset av Usa og visst dere liker det pliz gå over til Kotaku og vis at dere verdsetter coveret, fordi det er mange fans som holder på og gjøre spillet upoplært med bare og klage på coveret. Etter din og andres kommentarer her må jeg innrømme at fordommene mine gikk rett til sjåvinismeforklaringen, men etter å ha lest et par sider med negativ respons på Kotaku må jeg innrømme at de har mye å komme med. Problemet er ikke at det er en kvinne på coveret, eller at det ikke impliserer vold eller sex i noen særlig grad, men at det minner om et filmcover mtp. fokus på kjendiser. Jeg synes coveret er helt ok, men ser definitivt hvordan akkurat dette kan oppfattes som problematisk. Forøvrig: Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Apropos Willis, flere som husker dette her: http://www.youtube.com/watch?v=v3RU52jaOBk 3eren var nice med ratt å pedaler til taxien Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Problemet er ikke at det er en kvinne på coveret, eller at det ikke impliserer vold eller sex i noen særlig grad, men at det minner om et filmcover mtp. fokus på kjendiser. Jeg synes coveret er helt ok, men ser definitivt hvordan akkurat dette kan oppfattes som problematisk. Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det skal være et problem eller noe negativt. Filmcover er i mange tilfeller vesentlig bedre en typiske "se her barn, eksplosjoner,våpen PEW PEW" som dem fleste spill cover har. Det at skuespillere som vil heve opplevelsen i stor grad blir reklamert for på coveret er jo bare positivt. Diverse navn blir fort assosiert med noe en kjenner dem ifra før enten negativt eller positivt. Bare se hvordan folk reagerte når det ble kjent at David Hayter ikke skulle ha stemmen til Snake i det nye Metal Gear Solid V... Stemmer og i dette tilfellet hele personen som blir brukt i Beyond er det all grunn til å ha på et spill cover synes nå jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Apropos Willis, flere som husker dette her: 3eren var nice med ratt å pedaler til taxien Å herre, ja! Ble en del timer med dette også! Haha Og denne sekvensen ikke minst http://youtu.be/TidEHXk-OYA Endret 19. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det skal være et problem eller noe negativt. Filmcover er i mange tilfeller vesentlig bedre en typiske "se her barn, eksplosjoner,våpen PEW PEW" som dem fleste spill cover har. Filmcovere er sikkert fine de, men ikke fordi de bruker skuespillerne til markedsføring. Om noe ville jeg si det er på tross av det. Innvendingene går heller på at man går fra 'se her, interessant coverkunst' til 'se her, kjent tryne', noe som kan virke som en avledningsmanøver, en defokusering fra selve spillet. Innenfor spillbransjen er det også en kjent sak at lisenserte titler ofte er av laber kvalitet, delvis fordi utgiver tenker at kanskje spillet selger uavhengig av kvalitet fordi det har en kjent figur på coveret, og delvis fordi lisensen kan være så dyr at det tar penger bort fra utviklingsbudsjettet. Å bruke en kjendis på et spillcover kan indikere begge deler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Synes coveret er strålende jeg, spesielt når man tenker at det er mer en interaktiv film enn et spill i tradisjonelt format. En miks, så og si, så at de gjør det på denne måten passer utmerket. Fokuset er jo på historiefortelling og karakterene(!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå