Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Flotte greier!

Catherine har jeg hatt lyst til å prøve lenge, og Hitman vet jeg er bra. De andre kjenner jeg ikke så mye til, men det kan jo hende det er noen positive overraskelser der også! :)

Catherine, prøvde det der men fy faen for noe drit... noe mere irriterende har jeg ikke prøvd på lenge. jeg begynte på den hemmelig easy moden, easy my ass. rett tilbake på gamestop og bytte i noe annet dagen etter...

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Catherine, prøvde det der men fy faen for noe drit... noe mere irriterende har jeg ikke prøvd på lenge. jeg begynte på den hemmelig easy moden, easy my ass. rett tilbake på gamestop og bytte i noe annet dagen etter...

Haha...lame. Catherine er et kult spill når du har satt i gang.

Lenke til kommentar

Litt morsomt og se kommentarene når 1000 vis av fans hater coveret og andre dill dall folk.

Personlig bryr jeg meg ikke men coveret er kjempe hetset av Usa og visst dere liker det pliz gå over til Kotaku og vis at dere verdsetter coveret, fordi det er mange fans som holder på og gjøre spillet upoplært med bare og klage på coveret.

Lenke til kommentar

Litt morsomt og se kommentarene når 1000 vis av fans hater coveret og andre dill dall folk.

Personlig bryr jeg meg ikke men coveret er kjempe hetset av Usa og visst dere liker det pliz gå over til Kotaku og vis at dere verdsetter coveret, fordi det er mange fans som holder på og gjøre spillet upoplært med bare og klage på coveret.

Etter din og andres kommentarer her må jeg innrømme at fordommene mine gikk rett til sjåvinismeforklaringen, men etter å ha lest et par sider med negativ respons på Kotaku må jeg innrømme at de har mye å komme med. Problemet er ikke at det er en kvinne på coveret, eller at det ikke impliserer vold eller sex i noen særlig grad, men at det minner om et filmcover mtp. fokus på kjendiser. Jeg synes coveret er helt ok, men ser definitivt hvordan akkurat dette kan oppfattes som problematisk.

Forøvrig:

ku-medium.jpg

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at det er en kvinne på coveret, eller at det ikke impliserer vold eller sex i noen særlig grad, men at det minner om et filmcover mtp. fokus på kjendiser. Jeg synes coveret er helt ok, men ser definitivt hvordan akkurat dette kan oppfattes som problematisk.

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det skal være et problem eller noe negativt. Filmcover er i mange tilfeller vesentlig bedre en typiske "se her barn, eksplosjoner,våpen PEW PEW" som dem fleste spill cover har.

Det at skuespillere som vil heve opplevelsen i stor grad blir reklamert for på coveret er jo bare positivt. Diverse navn blir fort assosiert med noe en kjenner dem ifra før enten negativt eller positivt.

Bare se hvordan folk reagerte når det ble kjent at David Hayter ikke skulle ha stemmen til Snake i det nye Metal Gear Solid V...

Stemmer og i dette tilfellet hele personen som blir brukt i Beyond er det all grunn til å ha på et spill cover synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å se hvorfor det skal være et problem eller noe negativt. Filmcover er i mange tilfeller vesentlig bedre en typiske "se her barn, eksplosjoner,våpen PEW PEW" som dem fleste spill cover har.

Filmcovere er sikkert fine de, men ikke fordi de bruker skuespillerne til markedsføring. Om noe ville jeg si det er på tross av det.

Innvendingene går heller på at man går fra 'se her, interessant coverkunst' til 'se her, kjent tryne', noe som kan virke som en avledningsmanøver, en defokusering fra selve spillet. Innenfor spillbransjen er det også en kjent sak at lisenserte titler ofte er av laber kvalitet, delvis fordi utgiver tenker at kanskje spillet selger uavhengig av kvalitet fordi det har en kjent figur på coveret, og delvis fordi lisensen kan være så dyr at det tar penger bort fra utviklingsbudsjettet. Å bruke en kjendis på et spillcover kan indikere begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...