DuckDuckGoose Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Da er det litt vanskelig å skjønne seg på reglene. Jeg også trodde at selv de spilla jeg har lasta ned vil bli ubrukelige etter at medlemsskapet i PS+ er over. Men dette stemmer da altså ikke? Må ha det inn med teskje jeg altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ja, de blir ubrukelige frem til du kjøper abonnement på nytt. Da kan du spille alt det du har fått tidligere. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, spilla blir vel ikke ubrukelige etter man har lasta dem ned og medlemskapet er over? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jo, da får du ikke spilt dem. Det er en abonnement-tjeneste, sammenlign det med f.eks Netflix. Du får ikke spilt av filmer etter at medlemskapet er over. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Nei, spilla blir vel ikke ubrukelige etter man har lasta dem ned og medlemskapet er over? spill som du får gratis må du ha medlemskap for å spille, spill som du kjøper gjennom plus kan du spille uten medlemskap... det er sånn jeg har forstått det, eller tar jeg feil?... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det er riktig. Spillene du "får" er endel av en abonnementstjeneste. Spillene du kjøper etter rabatt er kjøpt og har ikke noe med abonnementet lenger. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Jeg har hatt Ps pluss over perioden jeg har betalt for, men bryr meg ikke siden jeg har tjent på det. Men visste ikke at du måtte avslå selv for at de skal stoppe og kreve penger Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Mitt Playstation Plus abonnement er utgått, men jeg kan feks fortsatt spille LBP 2 og Mass Effect 3. Ble litt forvirret av det over her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Skal egentlig ikke kunne det. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Forresten, hva med spill man har lastet ned med Plus-rabatt? Altså ikke gratis, men med nedsatt pris for Plus-brukere. Virker urimelig at de skal forsvinne om man avslutter abonnementet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 De eier du. Som jeg skrev over, det du kjøper, det eier du. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Awwww yeah! Får The Last of Us og Beyond tilsendt av Sony (anmeldelseseksemplar) før utgivelsen, mest sannsynlig da alle andre medier får det (Gamer, VG, Gamereactor osv.). Endret 6. april 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ble litt overraska over at pluss fornyet seg selv nå. Jeg kjøpte for 90 dager, og når de 90 dagene nå gikk ut så trakk de for nye 90 dager, Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Pga en blogg? Jesus. Pga. en blogg ja. De støtter meg og prøver og få mer aktivitet på den. Ble litt overraska over at pluss fornyet seg selv nå. Jeg kjøpte for 90 dager, og når de 90 dagene nå gikk ut så trakk de for nye 90 dager, Skjedde det samme med meg. Men synes det er bra. PS Plus er ikke akkurat noe jeg vil soppe. Endret 6. april 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Tror PS plus er litt uss, men vi som bruker det går nok ikke i minus. Ble litt overraska over at pluss fornyet seg selv nå. Jeg kjøpte for 90 dager, og når de 90 dagene nå gikk ut så trakk de for nye 90 dager, Det var rart. Det skal ihvertfall ikke gå, men er jo fint for deg da Skal egentlig ikke kunne det. Hmm, kanskje ikke i følge reglene, men om du prøver selv så funker de etter. Alle spill som var gratis under + perioden min har jeg fortsatt, kan laste dem ned på nytt når jeg vil og spille dem når jeg vil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Gikk noen måneder uten Plus for litt over ti mnd siden (siden det er igjen to av abonnementet mitt), og i den perioden gikk det ikke ann å spille av gratis-spillene. Og det er heller ikke meningen at det skal gjøre det, men om Sony har gjort en feil, helt greit det Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Bruker dere koden: NESPILL Får dere 50% rabatt på spill på Elkjøp.no Koden varer ut april Endret 7. april 2013 av MKej 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Bruker dere koden: NESPILL Får dere 50% rabatt på spill på Elkjøp.no Koden varer ut april Jøss...funka det gitt! Men hvordan? Why? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Jøss...funka det gitt! Men hvordan? Why? De kjører visstnok en kampanje i samarbeid med Norgesenergi Endret 7. april 2013 av kimaasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå