Muggkaare Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Aner ikke hva problemet ditt kan være jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Okei, men sikker på det fortsatt virker? Siden funka før eller så noen venner gjorde det, Jeg prøvde noen måneder etter PSN var nede så lenge grunnet hacking (2011) Men det kom jo masse oppdateringer etter det, kanskje de har forandra noe? Har ikke sett noen klart eller prøvd det siden, så usikker der jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 De har ikke forandret på det nei. Prøv å resett konsollen din til fabrikkinnstillinger. Vet det fordi eksen kjøpte konsoll for ikke lenge siden, og funker fint der. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Okei, Takk skal prøve det Hva skjer om jeg resetter? Blir masse sletta da? Hva isåfall? Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Gikk til et impulskjøp av Persona 4 Golden til PS Vita uten å ha prøvd eller hørt noe om det før. Vet bare at det er en lang story med et pokemon kampsystem. Er det bra? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg syntes det var knallbra. Meget bra omtaler fra de fleste spillsider. Men er ikke for alle. Noen vil gjespe av all dialogen i spillet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 http://kotaku.com/http-www-youtube-com-watch-v-iys4exz6f1q-look-at-this-470821192?autoplay=1 Dette spillet passer perfekt for Vita Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Så moro ut, Odin Sphere var knall. Inderlig...volum på tøttene, dog. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hmm.. Har jeg gått glipp av noe her? Får man spill gratis av og til ved å være plus-kunde? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Stilig! Så, hvis man blir medlem, hva med tidligere utgitte spill, vil jeg få de også gratis, eller bare de i de månedene jeg har vært medlem..? Sikkert det siste, men, må nå høre! Takker! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Såvidt jeg forstår er det snakk om tilgang og ikke eierskap. Dersom du sier opp kontoen din forsvinner også spillene. De er kanskje også kun tilgjengelig midlertidig? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Når de legger til nye så fjerner de også noen av de gamle. Så du må huske å laste de ned før de fjerner dem, ellers er det for sent. Det holder dog at du starter på nedlastningen og så avbryter, slik at de blir liggende i historikken din. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Foreksempel Mass Effect 3 som er så populært har de bare oppe en liten stund og man må laste ned når man har sjangsen. Har fått så mange spill fra ps pluss at jeg har over 10 spill som jeg ikke har tid og prøve engang. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Om du har lasta ned spilla har du dem og kan ikke miste dem. Du kan også slette dem og laste dem ned fra historiken igjen på nytt selv om du ikke er + medlemm lengre eller spilla ikke er på PS + lengre. Det som lønner seg er jo å trykke download på alle spilla og så bare avbryt. Da ligger dem i historiken din og du kan laste dem ned derfra etter behov. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Om du har lasta ned spilla har du dem og kan ikke miste dem. Du kan også slette dem og laste dem ned fra historiken igjen på nytt selv om du ikke er + medlemm lengre eller spilla ikke er på PS + lengre. Det som lønner seg er jo å trykke download på alle spilla og så bare avbryt. Da ligger dem i historiken din og du kan laste dem ned derfra etter behov. Hmm jeg er ikke så sikker på det, det står i reglene at du låner spillene og eier dem ikke Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hmm jeg er ikke så sikker på det, det står i reglene at du låner spillene og eier dem ikke Okei, det hviste jeg ikke. Ihvertfall de vennene mine som hadde PS + for ett år siden lasta ned noen spill da, avinstalerte dem grunnet plassmangel. Sletta noen spill og lasta nå ned noen PS + spill igjen uten å være plus medlem. Så isåfall låner du spilla i over ett år, men er temlig sikker at du får dem altså. Det var noen avatarer som var free på utenom plus, jeg lasta dem ned og har dem fortsatt, nå koster de litt, men jeg fikk dem gratis og har ikke mista dem ihvertfall. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Slik jeg har forstått det så har du tilgang til PS+ spill så lenge du er medlem. Spill du har lastet ned og som du sletter eller som blir fjernet ifra PS+ sin månedlige liste over spill kan du laste ned igjen om du har lastet dem ned når dem var tilgjengelig. Ved å gå i historikken din å laste ned. EDIT: Avslutter du PS+ så mister du tilgang til alle spillene, inntil du fornyer PS+. Endret 6. april 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå