Gjest Slettet+412 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Nice! Måtte vente lengre pga jeg tok CE av God Of War. Tipper jeg kan hente den på Forus imorgen Bor du i Stavanger? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bor du i Stavanger? Bor ca 50 minutter sørover fra Stavanger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ny oppdatering til PS3. :/ Flaks den ikke tar så lang tid siden hadde tenkt spille litt nå. (: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Så, var Ascension noe tess? Føler jeg stille meg litt "Meh" til hele greia egentlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Bra spill ja, men det har noen tekniske problemer. Dårlig lyd og litt svakt kamera er noe som går igjen. Musikken/lyden og kamera er jo noe av det som har vært styrken til hele GoW-serien, så synes det er merkelig at Ascension sliter med det. Startet på Silent Hill: Downpour på PS3. Vet ikke om det kun gjelder PS3 eller om det er sånn på X360 også, men det hakker en god del. Til tider så mye at det nesten er uspillbart. Utenom det virker det forsåvidt solid. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Wow, 3 av spillene vi får i April på Playstation Plus var på min kjøp-når-jeg-får-råd liste The Cave Okami HD Zero Escape: Virtue’s Last Reward http://blog.eu.playstation.com/2013/03/22/playstation-plus-your-april-update Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Utrolig bra pluss-oppdatering! Zero Escape er særdeles velkommen til min vita. I tillegg kommer Thomas was alone. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har to av tre spill denne mnd også, men det blir spennende å få prøvd Okami HD hvertfall! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Listen to my story... this may be our last chance.. åååååh glederrrr meg!!! Skal bli godt å gjenoppleve X. http://www.youtube.com/watch?v=85uwJr5M2n0 Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har fått så mye spill via Playstation Plus at hardisken min er helt sprengt til kapasiteten og jeg har 250 GB hardisk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 På tide med ny hardisk da Men noe herk å overføre trophya og alle spilla... Glad jeg kjøpte 320 gb med en gang. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Trophya ligger ikke på maskinen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Joda, men synces med PSN. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ahja såklart. Når du sier det så har eg vel sett "Trophy informasjon synkoniseres" meldingen fler enn 1 gang Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Lurte på noe ang. ps plus. Hvis jeg da kjøper spill som er redusert i pris, vil jeg da miste muligheten til å spille de gjeldene spillene om jeg kutter ut medlemsskapet i ps plus? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nei, når du kjøper dem laster du dem jo ned. Da er de på download listen. Du har dem der selv om du kutter ut medlemskapet. Selv om du sletter det og ikke er pluss medlem lengre kan du igjen laste det ned sålenge du har gjort det 1 gang før. Tror du kan gjøre det sånn 4-5 ganger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det du kjøper eier du. Du kan laste det ned så mange ganger du vil, men kun bruke det på to konsoller (før var det fem). Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hvordan er Persona spillene? 1ern er op salg for 40 kr på PS Store akkurat nå, men er usikker på om jeg liker det. har aldri vært særlig stor fan av JRPGer (dog likte jeg Ni No Kuni), heller ikke anime/manga og kampsystemet i JRPG spill. Har også prøvd det nyeste Final Fantasy spillet, men likte det ikke. Endret 1. april 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 men kun bruke det på to konsoller (før var det fem). Hvordan får du det til? Hver gang jeg vil logge på en anen bruker på min PS3 kommer det feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå