Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fikk spillet allerede på Lørdag. Nice! Måtte vente lengre pga jeg tok CE av God Of War. Tipper jeg kan hente den på Forus imorgen Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Angående defekt maskin: Googlet litt, og sjekket med forhandler, det var visst såpass dyrt at det neppe er verdt å reparere maskinen. Service koster jo, og seks kilo med posten, tur/retur, er heller ikke gratis. Må deler byttes blir det enda mer. Akk @ designtabber det tar litt tid før dukker opp. Jeg skrudde dingsen fra hverandre, og jeg tror jeg har lokalisert problemet: Kjøleløsningen er jo helt bedriten. For det første er metallvalget litt gjerrigknark: De har brukt stål istedenfor kobber. I tillegg er kjølepastaen skikkelig dårlig fordelt, og uansett helt inntørket og smuldret opp. Vifta gikk forsåvidt ekstra fort (og høyt) de siste par årene, så jeg antar den har prøvd å kompensere for dette, men det er vel bare så lenge det funker. Jeg fikk renset prosessorene og kontaktpunktet på kjøleren, og tenkte å stikke inn til byen og handle ny pasta etterpå. Siden maskin lar seg slår på fremfor å bare være helt død, antar jeg sakene fortsatt fungerer, men stenger ned for å unngå skade. Er forsiktig optimistisk her. Endret 12. mars 2013 av Okapi 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 En demontert PS3! Er slik den ser ut ja hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Åpnet min Phat for noen år siden jeg også, var jo helt gale matthias med støv inni der. Ikke rart viftene sleit for å si det sånn Ble stillt etter rensingen da..så satt jeg med en skrue til over også gitt Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Holdt ikke med rensing og ny kjølepasta, dessverre. Får fortsatt gul blinking. Jeg ser det anbefales å varme opp CPU og GPU for å smelte loddingen på nytt, men til det trenger jeg varmepistol. Får vel vurdere en tur på Biltema da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 På 360 hadde man ett triks på de gamle boksene, pakk den inn i håndklær og slå den på. Det vil bli varmt og maskinen slo seg av pga. varme. Jeg lot den stå å kjøle seg en stund, og vips så fungerte den igjen. Om set fungerer på PS3 er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 PS3 med YLOD slår seg av etter et par sekunder, så akkurat den fiksen går nok ikke. Leser imidlertid om folk som pakker dingsen inn i håndklær og varmer den opp med hårføner for noenlunde samme effekt. Jeg tror jeg heller prøver å varme hovedkortet med varmepistol, og om det ikke funger får jeg vurdere å kjøpe en ny. Litt synd at modellen som er ute nå er så teit. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Nice! Måtte vente lengre pga jeg tok CE av God Of War. Tipper jeg kan hente den på Forus imorgen Har vært og hentet min nå. Fin figur, dog litt lett. Og det var vanskelig å få beina til Kratos inn i de to hullene. Nå skal det snart spilles Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har vært og hentet min nå. Fin figur, dog litt lett. Og det var vanskelig å få beina til Kratos inn i de to hullene. Nå skal det snart spilles Jeg hadde ikke mulighet til å hente lekkerbisken, så jeg får ikke spilt God Of War Ascension før imorgen Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Den er seks år gammel. Da er det kanskje like greit å kjøpe ny. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Da er det kanskje like greit å kjøpe ny. Kanskje, men det er enda greiere å tenke miljø og lommebok ved å fikse den. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Noen på finn driver å fikser ps3 maskiner, særlig 60GB konsollene. www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39200425 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 oi oi oi er jo laga av gull denne her 60gb'en gitt i værtfall etter den første ylod'en... LOL! Det vanligste PS3 problemet erYLOD (Yellow Light Of Death). Har også da litt info til de som mener at 500 kroner ikke er verdt pengene når dere kan kjøpe en fancy ny slim. Jeg tror dere forandrer mening om dere får høre det at en Original 60GB PS3 er verdt i underkant av 9000 - 12000 kroner i god stand. Så det er definitivt verdt pengene! Denne reparasjonen tilbys for: PS3 Slim, 40Gb, 60Gb, 80Gb. Pris: 500 Kroner Pris på feilet reparasjon: 100 Kroner Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 - Ellers viktig informasjonPS3,er som ikke blir betalt for etter reparasjon vil ikke leveres tilbake til opprinnelig eier og vil da bli solgt på finn eller privat. Si meg, er fyren totalt idiot? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Måtte smile litt av navnet på et trofe i GoW: Ascension. Har ikke fått det enda, men var inne og så i listen over trofeer for å se om de hadde patchet den det var så mye rabalder om, og da så jeg det. Kan sette det i spoiler, for de som vil finne ut av det selv. No Drake. You can't have these. Trofeet går ut på å finne alle artifacts Edit: Må nok si meg enig med hva de fleste anmeldelsene sier, dette er det svakeste spillet i serien. Historien er uinteressant og musikken er nesten ikke-eksisterende. Gåtene har vært flere hakk for lette også. Husker i de andre spillene i serien, da spesielt de to første, at en måtte tenke litt. Fremdeles gøy, for all del, men foreløpig det minst minneverdige og svakeste i serien. Endret 14. mars 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg var så heldig at min lanserings-PS3 røk tre måneder før fem årsdagen. Fikk ny PS3 slim i retur. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Min lanseringkonsoll røk etter 9 måneder, fikk faktisk full refund på herlige 6000kr. Så da stakk jeg å kjøpte en 40GB med 7 spill for 4200kr No Drake. You can't have these. Trofeet går ut på å finne alle artifacts Edit: Må nok si meg enig med hva de fleste anmeldelsene sier, dette er det svakeste spillet i serien. Historien er uinteressant og musikken er nesten ikke-eksisterende. Gåtene har vært flere hakk for lette også. Husker i de andre spillene i serien, da spesielt de to første, at en måtte tenke litt. Fremdeles gøy, for all del, men foreløpig det minst minneverdige og svakeste i serien. Jeg synes enda Chains Of Olympus på PSP er det svakeste fordi der er kamera helt på bærtur, bevegelse er ikke så bra og kampsystemet er ikke i nærheten av PS2 sine GoW'ere Endret 14. mars 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg var så heldig at min lanserings-PS3 røk tre måneder før fem årsdagen. Fikk ny PS3 slim i retur. Da hadde det rabla for meg noe det også gjorde som du kan se 1-2 sider tilbake Det er massivt pengeran. du bruker 600 spenn og så sitter du med en PS3 som er verdt 1/3 av den prisen. Det er satans surt.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hehe, det skal komme en patch til GoW: A fordi en del av spillet er for vanskelig. Tror aldri jeg har sett det før. Skal forsåvidt ikke klage, jeg har slitt andre steder i spillet og hadde sikkert ALDRI klart det aktuelle området. En ting jeg har reagert på, er at jeg ikke har fått tilbud om å skru ned til easy når jeg har dødd x antall ganger. Det har jeg fått i de andre spillene. http://www.gameinfor...lty-issues.aspx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Så utrolig dårlig balansert Trials of Archimedes er altså. Ikke et eneste sjekkpunkt og ikke en eneste grønn helseorb har jeg fått fra fiendene. Kommet til den tredje runden, men der sa det stopp. Får vente til patchen kommer. Edit: Klarte det Endret 17. mars 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå