Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående defekt maskin:

 

Googlet litt, og sjekket med forhandler, det var visst såpass dyrt at det neppe er verdt å reparere maskinen. Service koster jo, og seks kilo med posten, tur/retur, er heller ikke gratis. Må deler byttes blir det enda mer. Akk @ designtabber det tar litt tid før dukker opp.

 

Jeg skrudde dingsen fra hverandre, og jeg tror jeg har lokalisert problemet: Kjøleløsningen er jo helt bedriten. For det første er metallvalget litt gjerrigknark: De har brukt stål istedenfor kobber. I tillegg er kjølepastaen skikkelig dårlig fordelt, og uansett helt inntørket og smuldret opp. Vifta gikk forsåvidt ekstra fort (og høyt) de siste par årene, så jeg antar den har prøvd å kompensere for dette, men det er vel bare så lenge det funker. Jeg fikk renset prosessorene og kontaktpunktet på kjøleren, og tenkte å stikke inn til byen og handle ny pasta etterpå. Siden maskin lar seg slår på fremfor å bare være helt død, antar jeg sakene fortsatt fungerer, men stenger ned for å unngå skade. Er forsiktig optimistisk her. :p

 

894645_10151496700301421_68608291_o.jpg

Endret av Okapi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

På 360 hadde man ett triks på de gamle boksene, pakk den inn i håndklær og slå den på. Det vil bli varmt og maskinen slo seg av pga. varme. Jeg lot den stå å kjøle seg en stund, og vips så fungerte den igjen. Om set fungerer på PS3 er jo en annen sak.

Lenke til kommentar

PS3 med YLOD slår seg av etter et par sekunder, så akkurat den fiksen går nok ikke. Leser imidlertid om folk som pakker dingsen inn i håndklær og varmer den opp med hårføner for noenlunde samme effekt. Jeg tror jeg heller prøver å varme hovedkortet med varmepistol, og om det ikke funger får jeg vurdere å kjøpe en ny. Litt synd at modellen som er ute nå er så teit. :p

Lenke til kommentar

oi oi oi er jo laga av gull denne her 60gb'en gitt i værtfall etter den første ylod'en... LOL!

 

Det vanligste PS3 problemet er

YLOD (Yellow Light Of Death). Har også da litt info til de som mener at 500 kroner ikke er verdt pengene når dere kan kjøpe en fancy ny slim. Jeg tror dere forandrer mening om dere får høre det at en Original 60GB PS3 er verdt i underkant av 9000 - 12000 kroner i god stand. Så det er definitivt verdt pengene!

Denne reparasjonen tilbys for:

PS3 Slim, 40Gb, 60Gb, 80Gb.

Pris: 500 Kroner

Pris på feilet reparasjon: 100 Kroner

Lenke til kommentar

Måtte smile litt av navnet på et trofe i GoW: Ascension. Har ikke fått det enda, men var inne og så i listen over trofeer for å se om de hadde patchet den det var så mye rabalder om, og da så jeg det. Kan sette det i spoiler, for de som vil finne ut av det selv.

 

 

No Drake. You can't have these.

 

Trofeet går ut på å finne alle artifacts

 

 

 

Edit: Må nok si meg enig med hva de fleste anmeldelsene sier, dette er det svakeste spillet i serien. Historien er uinteressant og musikken er nesten ikke-eksisterende. Gåtene har vært flere hakk for lette også. Husker i de andre spillene i serien, da spesielt de to første, at en måtte tenke litt. Fremdeles gøy, for all del, men foreløpig det minst minneverdige og svakeste i serien.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Min lanseringkonsoll røk etter 9 måneder, fikk faktisk full refund på herlige 6000kr. Så da stakk jeg å kjøpte en 40GB med 7 spill for 4200kr :)

 

 

No Drake. You can't have these.

Trofeet går ut på å finne alle artifacts

 

 

Edit: Må nok si meg enig med hva de fleste anmeldelsene sier, dette er det svakeste spillet i serien. Historien er uinteressant og musikken er nesten ikke-eksisterende. Gåtene har vært flere hakk for lette også. Husker i de andre spillene i serien, da spesielt de to første, at en måtte tenke litt. Fremdeles gøy, for all del, men foreløpig det minst minneverdige og svakeste i serien.

 

Jeg synes enda Chains Of Olympus på PSP er det svakeste fordi der er kamera helt på bærtur, bevegelse er ikke så bra og kampsystemet er ikke i nærheten av PS2 sine GoW'ere

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg var så heldig at min lanserings-PS3 røk tre måneder før fem årsdagen. Fikk ny PS3 slim i retur.

Da hadde det rabla for meg noe det også gjorde som du kan se 1-2 sider tilbake :p

Det er massivt pengeran. du bruker 600 spenn og så sitter du med en PS3 som er verdt 1/3 av den prisen. Det er satans surt..

Lenke til kommentar

Hehe, det skal komme en patch til GoW: A fordi en del av spillet er for vanskelig. Tror aldri jeg har sett det før. Skal forsåvidt ikke klage, jeg har slitt andre steder i spillet og hadde sikkert ALDRI klart det aktuelle området. En ting jeg har reagert på, er at jeg ikke har fått tilbud om å skru ned til easy når jeg har dødd x antall ganger. Det har jeg fått i de andre spillene. http://www.gameinfor...lty-issues.aspx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...