Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Pappa ringte komplett eller noe sånt siden det er han kjøpte den da den kom ut: Det var visst ikke "mulig" å reparere den og den er ute av produksjon. Seførgelig er det mulig å reparere den!

Hvis du skal heve kjøpet så blir det trekt 10% per år siden du kjøpte den. Den maskinen er 2 år gammel for faen så de kan kysse seg selv i rævva!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si det i forrige post at komplett er bare et mellomledd i denne saken. alle PS3 maskiner som blir sendt inn, samma om det er komplett, elkjøp, expert, gamestop.............. Alle blir sendt inn til Nordisk film og det er der problemet er.

Har akkurat sendt en mail til Forbrukerråtet og hvis jeg får medhold så skal det bli et helvete for Nordisk film!

Hvis jeg skulle ha solgt 60GB, så hadde den nok gått for 6000kr eller mer siden den så strøken og i tillegg så hadde jeg ikke tatt av plasten på maskinen.

post-181245-0-95186700-1362605925_thumb.jpg

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Den lar seg nok reparere på et vis, men det blir fort kostbart, og etter forbrukerkjøpsloven kan forhandler heller velge å omlevere produktet, dvs. gi deg et nytt. Dersom dette ikke er mulig vil du få heve kjøpet. Det er imidlertid prisen du betalte man må forholde seg til, ikke hva bruktmarkedet måtte være villig til å gi.

Lenke til kommentar

Du lager ikke noe helvete for noen som helst, de er i sin fulle rett til å gi deg et nytt produkt hvis det gamle koster for mye å reparere, eller har deler som ikke finnes lengre. Det er ikke sånn at de tilfeldigvis mista en ny PS3 oppi eska di og selger den gamle på ebay for $1000.

At du kunne solgt den gamle PS3'n for 6000 er det vel ingen som bryr seg om. Det var ikke det du betalte for den back then.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mye ville en US 60GB gått for om dagen ? Ikke veldig mye vil jeg tro, i og med at det er en US :p Var jo helt hysteriske priser på finn.no for noen år siden husker jeg..og de solgte.

 

Hvis du går på finn igjen så ser du at det er flere som selger de til 2007 nypris og den jeg hadde var faktisk norsk og ikke US.

 

Bytex: Problemet er at ps3 slim ikke er tilsvarende eller bedre produkt enn ps3 60gb, men et dårligere produkt.

Jeg betalte faktisk 5400,- for den og nærmere lansering ble prisen satt opp til 5900,- Så du traff bra der.

Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd Slim`en min som mere ustabil enn det jeg gjorde de årene jeg brukte 60GB`en. Men dette kan jo være fw-årsaker som kanskje hadde slått ut på lik måte om jeg hadde brukt tilsvarende versjon på den gamle kolossen. Men uansett hvor Nille Slim versjonen fremstår, så er den såpass liten og koselig at den er mere plasseringsvennlig i en allerede for liten TV-benk. HI-FI`en tar en del plass også, når det er sagt så er ikke 360`en koblet opp en gang. Så jeg har faktisk ikke plass til alt jeg ønsker i benken :(

Lenke til kommentar
Synd de ikke klarer å fornye serien.. same old thing

Og bra er det, fansen vil ikke at GoW skal forandre seg så mye. Hverken i Sony-leieren eller Microsoft-leieren. Noen ganger er det digg med spill hvor man vet hva man får, bare det er gjort bra.

 

Enig. Flere burde faktisk bare gi små oppgraderinger av det samme fordi det er bra som det er. Å innovere bare for innovasjons skyld kan ofte fucke opp et produkt.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Ascension kommer i posten! Liker GoW utrolig godt slik som det er. Om det er en av få serier jeg ikke vil ha mye forandring i så er det GoW. Det er når perfeksjon, hvorfor endre på det?

 

Synd de ikke klarer å fornye serien.. same old thing

 

Ja, det skjer ikke med Microsoft sine serier som Gears og Halo......oh wait.

 

 

Får håpe andre spill som Gears eller neste COD får dårlig kritikk pga lite nytt. Men de spillene er veldig fredet så å håpe på de tør å trekke ned karakterene på de spillene kommer vel ikke til å skje.

 

De er fredet av masse penger. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...