Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

beste spillet i me serien er me2(helst med cerebus dlc'en som kommer med i noen utgaver)...

 

me1 var spill designerene litt fersk i faget og ikke viste helt hva rettning de skulle dra spillet i. så det er mye hit og dit uten mening.. et ok spill men ikke noe mer..

 

me3 er bare fiasko halve spillet er i dlc. den nye slutten er lagt ut i gratis dlc men så er det en meget viktig del av spillet som mangler og som du må kjøpe(from ashes). og så er det noen tillegg dlc som ikke er viktig, og som er mest rask men gir noen små utvidelse drypp av storyen... kjøper du me3 på disc så mangler halve spillet, og skaffer du det til konsol så regn med forferdelige framerate drops... mp delen føles som en uønsket abort som mann ikke blir kvitt..

 

Spillte igjenom 2eren i sommer med alle dlc's så jeg storkoste meg igjenom hele. Tror jeg fikk noen og 70timer ut av det.

 

Så jeg var ganske innstilt på att jeg måtte ty til noen dlc's på 3eren også. Så jeg får bare passe på att jeg ikke hiver ned den nye slutt dlcen med engang ;)

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

me1 var spill designerene litt fersk i faget og ikke viste helt hva rettning de skulle dra spillet i. så det er mye hit og dit uten mening.. et ok spill men ikke noe mer..

 

Ganske spesielt å konkludere med det når du i denne tråden skriver at du bare har spilt ME2. Kan være lurt å prøve spillet før du gir det en dom. Selv synes jeg alle tre spillene er veldig bra, men at ME1 er best siden det har mer RPG over seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ganske spesielt å konkludere med det når du i denne tråden skriver at du bare har spilt ME2. Kan være lurt å prøve spillet før du gir det en dom. Selv synes jeg alle tre spillene er veldig bra, men at ME1 er best siden det har mer RPG over seg.

 

jeg har ikke spilt me1 på ps3 nei.. men heller sammen med en kammerat på xbox for mange år siden... du får bare unnskylde meg at jeg ikke inkluderte alle detaljene... men den der rpg'en brydde jeg meg ikke mye om gitt, jeg spiller for story. satte alt på auto og easy i me2, så sjekket jeg litt inni mellom hvis jeg måtte fin justering litt. gikk helt greit det....

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Så en anmeldelse av et PS3-spill i går, vet ikke hvor gammel den var.

Det var et spill hvor man hovedsaklig kjørte rundt og skjøt med en bil, med en "isometrisk" kameravinkel (så bilen zoomet ut, 45 grader skrått fra bakken/siden). Man kunne velge blant 5-8 characters/biler, og kunne ha opptil 4 upgrades på bilen til enhver tid. I noen scener virket det som om man fløy helikopter også.

 

Hele spillet virket veldig arcade.

 

Fienden var en så over-the-top ond fyr at historien ble (ufrivillig?) morsom, tror historien foregikk i "tegneserieformat", med ruter med statiske tegninger.

 

Noen som vet hvilket spill det er snakk om?

Lenke til kommentar

Vanvittig. Harddisken på PS4 bør ha rikelig med plass når en ser hvor stor plass spill kan ta, og siden Sony satser stort på digitale kjøp.

 

God of War HD er forresten gratis for PS+ medlemmer nå.

 

og her ser man svart på hvit at digitalt ikke kommer til å ta over med det første... mann kan underst på hvilken realitet disse software/hardware selskapene lever i. de fleste kundene har ikke 120/120gb linjer og hd på flere terrabytes... blu-ray blir nok det vi bruker i 30år til for spill, i værtfall her i norge siden telehor ikke gidder å bygge ut linjene.

Endret av 64Zombie
Lenke til kommentar

Tja, en 2TB disk koster jo under 600kr til forbrukere, så ville jo tro at Sony klarer å hoste opp en god volumdeal på overflødig stor snurredisk til PS4... spørsmålet er bare om de heller burde gå for SSD eller en hybridløsning for å unngå lange lastetider.

 

Jeg kan garantere deg med 100% sikkerhet at blu-ray _ikke_ blir det vi bruker om 30 år til for spill, alle aktører i alle digitale bransjer jobber med å flytte innhold/programmer inn i "skyen", Valve, Microsoft, Adobe, Google, Spotify, Netflix, u name it. Dette vil på sikt presse frem de nødvendige infrastrukturendringer som må til.

Sony vil nok alikevel forsøke å holde i live blue-ray i live så lenge som mulig slik at de kan ta lisenspenger for platene.

 

Personlig har jeg allerede alt jeg trenger i dag, med overflod av plass på snurrediskene på pc-en, en rask ssd til spillene jeg bruker mest og en 70/10-linje som kun kostet 150kr mer i måneden enn det billigste alternativet:-)

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

Tja, en 2TB disk koster jo under 600kr til forbrukere, så ville jo tro at Sony klarer å hoste opp en god volumdeal på overflødig stor snurredisk til PS4... spørsmålet er bare om de heller burde gå for SSD eller en hybridløsning for å unngå lange lastetider.

 

Jeg kan garantere deg med 100% sikkerhet at blu-ray _ikke_ blir det vi bruker om 30 år til for spill, alle aktører i alle digitale bransjer jobber med å flytte innhold/programmer inn i "skyen", Valve, Microsoft, Adobe, Google, Spotify, Netflix, u name it. Dette vil på sikt presse frem de nødvendige infrastrukturendringer som må til.

Sony vil nok alikevel forsøke å holde i live blue-ray i live så lenge som mulig slik at de kan ta lisenspenger for platene.

 

Personlig har jeg allerede alt jeg trenger i dag, med overflod av plass på snurrediskene på pc-en, en rask ssd til spillene jeg bruker mest og en 70/10-linje som kun kostet 150kr mer i måneden enn det billigste alternativet:-)

 

ja bare putt allt over til denne helvetes skyen... får ikke ei krone av meg i værtfall..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...