Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Lefdal har tilbud på 365 dagers PS Plus abonnement til 299 nå. Jeg har nettopp kjøpt PS3 selv men ikke pakket opp enda. Er dette et bra tilbud, og er PS plus noe jeg bør ha?

 

Edit: Ser det ikke er så mange butikker som fører Journey, er dette tilgjengelig på PS store? Hva er pris med/uten rabatt fra PS plus om det er rabatt?

 

Om du er ny PS3 eier så er PS+ midt i blinken. Da har du tillgang til mye bra spill på et blunk, men du burde ha en ok nettlinje da det er litt å laste ned.

 

Koster vel 400kr til vanlig?

 

Journey er kun digitalt ja, det finner du fort i nettbutikken til Sony.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lefdal har tilbud på 365 dagers PS Plus abonnement til 299 nå. Jeg har nettopp kjøpt PS3 selv men ikke pakket opp enda. Er dette et bra tilbud, og er PS plus noe jeg bør ha?

 

Edit: Ser det ikke er så mange butikker som fører Journey, er dette tilgjengelig på PS store? Hva er pris med/uten rabatt fra PS plus om det er rabatt?

Bra tilbud, du sparer 100 kr. Journey finner du på PS Store.

Lenke til kommentar

takker for svar, da er det bestilt. Mens jeg er i gang. Er det noen andre spill man bare må ha til PS3? Jeg har forstått at Uncharted serien er ganske så god.

 

Jeg liker de fleste spillsjangre.

 

Uncharted er ålreit. Litt formulaisk gameplay, men det fungerer. Spillene er visuelt pene og forteller gode historier. Styr unna om det er av typen som hopper over alle cut scenes, dog.

Lenke til kommentar

takker for svar, da er det bestilt. Mens jeg er i gang. Er det noen andre spill man bare må ha til PS3? Jeg har forstått at Uncharted serien er ganske så god.

 

Jeg liker de fleste spillsjangre.

 

*sukk* hvor skal jeg begynne? Never de jeg mener er top 3.

 

Uncharted serien først og fremst.

Red Dead redempiton

Assassins creed serien. ( spesielt AC2 og Brotherhood)

 

Pluss hd collection's som Ratchet and Clank, Sly, og Jak and Daxter.

Så har du jo Skyrim, personlig ikke noen stor fan av det. Men det har fått mye skryt for balant annet over 200 timer med gameplay. COD, ikke for alle. Noen hater det, andre elsker det. Personlig lander jeg midt i mellom. Best solgte data spill serie de siste åra, kan vere vert å prøve.

Lenke til kommentar

Mange gode spill er nevnt, men kan legge til disse,

 

- Ni No Kuni. Utrolig artig JRPG med nydelig grafikk.

- 3D dot Game Heroes. Playstations svar på Zelda, men med retrografikk. Ser veldig pent ut.

- Heavy Rain. Eventyrspill som for det meste består av QTE. Høres kanskje kjedelig ut, men det er veldig bra. Valgene du tar påvirker historien.

- Infamous. Actionspill i en åpen verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...