Deppss Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Reklamasjonsretten begynner seff på nytt når du har mottatt et nytt produkt. Korrekt. Endelig noen som svarte Takker for svar. Da slipper jeg å gruble på det lenger Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ahh, fikk Thieves in Time i dag, og fy fasan for et spill. Greit nok jeg elsket de tre første nok til å plukke opp trilogien (selv om jeg hadde alle tre) for så å fullføre den, men fy faen som jeg ELSKER nummer fire. Eneste steinen i skoen er den "finne skjulte skatter med PS Vita"-funksjonen da jeg ikke eier sistnevnte. Begynner dog kanskje å bli på tide da jeg har tilgang både til All-Stars og Thieves in Time... . Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Sigh ser vi har mistet enda en tråd i gamer om Ps4. Helvetes pripne gamer nerder, aldri vert med på at samme personer skriver om og om og om igjen de har jo ikke noe liv for faen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 To uker igjen til infoburst. Smått spent.. Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kan man overcloke en PS3 prossesor? Vil gjerne at PS3en min skal bli litt raskere. Varme er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kan man overcloke en PS3 prossesor? Vil gjerne at PS3en min skal bli litt raskere. Varme er ikke noe problem. Nei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Nå skal jeg prøve meg på gaming igjen etter langt over 1 mnd. drittleihet av alt som har med spill å gjøre. Journey neste Og der var det over, for ett nydelig og deilig spill dette var. Akkurat det jeg trengte faktisk. Unikt,sært og bare helt utrolig godt Endret 7. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Huff, blir aldri tid til spilling lenger har så mange ufullførte spill, og ikke minst spill jeg ikke har begynt på en gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Noe nytt om FFX...? Håper ikke det blir utsatt nå... Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noe nytt om FFX...? Håper ikke det blir utsatt nå... Nei, siste nytt er fra 11 jan, da de meldte via twitter at ''verden vill få svar snar''. Men ganske snart etter på sa '' ikke noen annonseringer i nær framtid, men vi vet at dere ønsker informasjon'' . De sa også da noen spørte om når snart var at de kunne di ikke si noe om. Etter det har det vert noen bilder fra figurer som som har blitt laget til FFX HD. Kan personlig ikke vente! Men vi må bare smøre oss med talmodighet siden det stort sett er null svar å få fra Square Enix. Mye av grunnen er nokk at de er opptatt med FFXIII-3, FFXIV RR, og FFXIII Versus. Og kanskje også FFXV. Men de kommer nokk før eller siden. Viss jeg skal gjette, så tror jeg at de kommer i slutten av 2013 viss vi er heldige. Beklager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 We just have to face the facts... Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Uhm, kan noen hjelpe meg litt her. Har tenkt og skaffe meg journey, er det bare og laste det ned, og laste det inn på en USB, deretter sette USBen inn på PS3en? Og funker dette med musikk, spill filmer osv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvis det var så enkelt, tror du ikke alle ville lasta ned spill på USB, plugga inn i PS3'n og spilt gratis? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sjukt trivelig spill, folkens. 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Uhm, kan noen hjelpe meg litt her. Har tenkt og skaffe meg journey, er det bare og laste det ned, og laste det inn på en USB, deretter sette USBen inn på PS3en? Og funker dette med musikk, spill filmer osv? Siden du ikke fikk noe vettugt svar, får du det av meg. Du må enten kjøpe spillet på en plate eller laste det ned via Playstation Store. Det finnes ingen andre alternativer på PS3. Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Damnit, var ikke Journey gratis, eller var det stemmene i hodet mitt som håpet på det? Fanken plystre altså, der gikk de forhåpningene Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Damnit, var ikke Journey gratis, eller var det stemmene i hodet mitt som håpet på det? Fanken plystre altså, der gikk de forhåpningene Var nok stemmene, gitt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Er uansett lett verdt hver eneste krone. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Lefdal har tilbud på 365 dagers PS Plus abonnement til 299 nå. Jeg har nettopp kjøpt PS3 selv men ikke pakket opp enda. Er dette et bra tilbud, og er PS plus noe jeg bør ha? Edit: Ser det ikke er så mange butikker som fører Journey, er dette tilgjengelig på PS store? Hva er pris med/uten rabatt fra PS plus om det er rabatt? Endret 10. februar 2013 av mwn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå