Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Haha, nei tror ikke du følger med i det hele tatt. Siden E3 2012 har PS+EU vært så mye bedre at amerikanerne river seg jevnlig i håret og mange av dem abonnerer selvfølgelig på EU+ i stedet. Over til den andre posten din, så er dette standard med alt av teknologi, tjenester og produkter. Norge har en befolkning på 5 millioner, Storbritannia og Frankrike ca 60 millioner og USA 310 millioner. Hvilket marked ville du prioritert først? Husk at alle individuelle land har sine dustete små lover som Sony og andre firmaer må gå nøye gjennom før de i det hele tatt gir ut noe. Dermed må de ansette folk i hvert land, og siden Norge er et lite marked kan de selvfølgelig ikke ha så mange folk i arbeid til enhver tid. La meg starte med FF tactics psp, og hvordan spill var det vi fikk som usa ikke fikk takk?? Så du sier bare glem Norge de er et lite land ? Og her er Usa sine pluss spill... ikke mye dårlig her må jeg si lol http://us.playstatio...aystation-plus/ I won that argument (edit) Neida jeg skal slutte og klage : P Endret 2. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 La meg starte med FF tactics psp, og hvordan spill var det vi fikk som usa ikke fikk takk?? Så du sier bare glem Norge de er et lite land ? Jeg sier at penger og inntjening styrer alt, sånn er det. Angående PS+ så gidder jeg ikke å ramse opp, men Plus EU er svært mye bedre, bare å sjekke litt rundt på nettet. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg sier at penger og inntjening styrer alt, sånn er det. Angående PS+ så gidder jeg ikke å ramse opp, men Plus EU er svært mye bedre, bare å sjekke litt rundt på nettet. Så du linken min, den viser klart og tydelig at Usa har bedre spill Ah pokker heller jeg gir meg, går ikke an og krangle med Samaritan you win this round you sexy beast Endret 2. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 PS+ EU har jo igrunn de samme spilla som PS+ US. Så begge er jo nesten helt like der. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 PS+ EU har jo igrunn de samme spilla som PS+ US. Så begge er jo nesten helt like der. Nei sjekk linken min god dammit de har 18 spill og bare 6 er samme som Eu Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei sjekk linken min god dammit de har 18 spill og bare 6 er samme som Eu Har sjekka den 2 ganger nå. Nja de beste spilla er på begge ihvertfall, men så har nå PS + EU noen digge spill som ikke PS + US har. (Om spilla er gode eller ikke varierer jo fra person til person.) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 EU har bedre spill. Ser det på linken din. Er vel også derfor PSN+-brukere fra USA hele tiden klager på feks reddit. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har sjekka den 2 ganger nå. Nja de beste spilla er på begge ihvertfall, men så har nå PS + EU noen digge spill som ikke PS + US har. (Om spilla er gode eller ikke varierer jo fra person til person.) Ja det er sant, skulle si det er opp til hver person, men for meg vinner us med megaman, dungeon defenders, Street Fighter, Ninja Gaiden og Retro City Rampage Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så du linken min, den viser klart og tydelig at Usa har bedre spill Ah pokker heller jeg gir meg, går ikke an og krangle med Samaritan you win this round you sexy beast Linken som du redigerte inn stealth edit er ikke snilt vet du. Uansett, spillene i den linken der er jo bare barnemat forhold til EU - hvor er Red Dead Redemption, Crysis 2, Bulletstorm, Batman: Arkham City, Vanquish, Mortal Kombat, Bioshock 2 og mange flere som jeg har glemt? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Linken som du redigerte inn stealth edit er ikke snilt vet du. Uansett, spillene i den linken der er jo bare barnemat forhold til EU - hvor er Red Dead Redemption, Crysis 2, Bulletstorm, Batman: Arkham City, Vanquish, Mortal Kombat, Bioshock 2 og mange flere som jeg har glemt? Jeg fikk aldri Red dead redemption, sigh : ( Ah beklager er litt full så jeg glemmer av raskt stealt indeed. Dere får ha en god lørdag beklager for all denne klagingen Endret 2. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg fikk aldri Red dead redemption, sigh : ( Ah beklager er litt full så jeg glemmer av raskt stealt indeed. Dere får ha en god lørdag beklager for all denne klagingen Ta vare på levera, hehe 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen andre enn meg som ikke greier kjøpe spill fra PlaystationPlus? Har prøvd å kjøpe Journey i en måned nå, uten hell, og dette er rævva frustrerende! Kan det være så vanskelig å lage en webshop som funker? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Er det noen andre enn meg som ikke greier kjøpe spill fra PlaystationPlus? Har prøvd å kjøpe Journey i en måned nå, uten hell, og dette er rævva frustrerende! Kan det være så vanskelig å lage en webshop som funker? Journey er ikke på PlaystationPlus, og har aldri vært det. Mener du Playstation Store? Hva er det som er problemet? Endret 2. februar 2013 av Samaritan Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Journey er ikke på PlaystationPlus, og har aldri vært det. Mener du Playstation Store? Hva er det som er problemet? Ja sorry, playstation store.. Hver gang jeg prøver betale (har nå prøvd 2 forskjellige kredittkort) så kommer kode 56 opp. Har også prøvd å add funds via sony sin egen hjemmeside, men får bare opp at jeg har oppført feil på kredittkortet, noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hmm jeg har aldri kjøpt via kort, men du kan kjøpe sånn kode i butikken. Da får du 200kr eller 400 kr til utvalg. Det koster som regel 200kr og 400kr i butikken også. Det funker ihvertfall hos meg og har kjøpt en del spill og DLC der (: Hadde prøvd det engang om kort ikke funker, og er jo tryggere en å oppgi kreditkort Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja sorry, playstation store.. Hver gang jeg prøver betale (har nå prøvd 2 forskjellige kredittkort) så kommer kode 56 opp. Har også prøvd å add funds via sony sin egen hjemmeside, men får bare opp at jeg har oppført feil på kredittkortet, noe som ikke stemmer. Har du prøvd PC-versjonen av PSN? Husk dessuten at det nå er mulig og bruke Paypal så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har du prøvd PC-versjonen av PSN? Husk dessuten at det nå er mulig og bruke Paypal så vidt jeg vet. Ja, det er akkurat det jeg har gjort (også via konsollen selvsagt). Får kjøpe et slikt gavekort som nevnt oppforbi her istedenfor. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon. En PS3 er jo en datamaskin, så da er det jo 5år. Men det jeg lurer på er om reklamasjonen begynner på nytt/resettes etter at konsollen ble byttet ut med en ny konsoll. Reklamasjonsretten begynner seff på nytt når du har mottatt et nytt produkt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Reklamasjonsretten begynner seff på nytt når du har mottatt et nytt produkt. Korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Da funker HD-PVREN skikkelig og er klar til å recorde AC3 på min kjære PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå