Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Vær så snill og si at dem ikke utsetter FFX HD Remasteren... Jeg vil virkelig ha det snart, et spill jeg har ventet lenge på! :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ni no kuni :love:

Ryktene sier at PS4'en blir kraftigere enn Xbox'en, ihvertfall på papiret. Gleder meg litt til 20.

De som ikke har sett og ikke hørt følger ikke med i timen. Edge spår det meste ritkig så jeg anbefaler å lese litt av hva de allerede har gravd frem. Den biten med at PS4 lagrer de siste 15 minutten av gameplay for deling er kule nyheter..

http://www.edge-online.com/news/playstation-4-revealed/

Lenke til kommentar

Stort minus fra mange i går til SCEE de knøvlet nå sykt med Ni no Kuni digital pre orderen.

Mange som tok fri i går og hadde lastet ned spillet dager før men de var så retard og trudde at filen bare var 6 GB når den egentlig var 21 GB , de hadde mange dager og fikse dette men valgte og fikse det på samme dagen som spillet kom ut, I TILEGG hadde fansen klaget på at filen var for små men du vet SCEE de driter i kunden.

En person kjøpte spillet dyrere en butikk via PSN og fikk ikke spille før 3 dager senere på grunn av retards i PS Store, og ingen fikk refunds for service avdelingen i sony Eu ER ELENDIG!!

Visst Sony fortsetter og satse på Japan og Usa og skyve bort Europa så går jeg over til Nintendo eller Xbox 720

Endret av Realzi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finnes det faktisk folk som tar seg fri fra jobb for å spille spill? Jeg bare lurer, altså.

Det er forskjellig for hver jobb hvordan arbeidstimene deles, kommunen gir ikke overtid så visst man jobber for lenge blir det notert og man kan samle på timene til man har en hel dag og ta seg fri F, eks

Og ja det er bra mange som har tatt seg fri for og spille Kuni, som er grunnen til alle rage trådene på PLaystation forum

Lenke til kommentar

Med 16 års aldersgrense på internett er jeg sikker på at 99% av disse rage-, demand- og onlinepetition-trådene hadde vært en saga blott. Verre enn Chlamydia..

Noen av utviklerforumene er ikke vits i å gå inn i en gang, for hele driten er fullt av drittunger som er butthurt for det ene eller det andre og må spy ut meningene sine der.. Synd.

Finnes det faktisk folk som tar seg fri fra jobb for å spille spill? Jeg bare lurer, altså.

Jepp. Har fridag hver 6 uke pga ekstra vakt etc så da tar jeg dem ut på release f.eks sånn at jeg har noe å gjøre den dagen siden jeg allikevel har fri..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke dette opplegget med "hvis de ikke gjør ditt eller datt går jeg over til Nintendo"..hvorfor ikke ha alle konsollene? Det har jeg. Exclusives er da ingen problem. Sony gir vel blankt faen i om Ola Nordmann i Østbygda ikke har en Xbox eller Nintendo i huset.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Stort minus fra mange i går til SCEE de knøvlet nå sykt med Ni no Kuni digital pre orderen.

Mange som tok fri i går og hadde lastet ned spillet dager før men de var så retard og trudde at filen bare var 6 GB når den egentlig var 21 GB , de hadde mange dager og fikse dette men valgte og fikse det på samme dagen som spillet kom ut, I TILEGG hadde fansen klaget på at filen var for små men du vet SCEE de driter i kunden.

En person kjøpte spillet dyrere en butikk via PSN og fikk ikke spille før 3 dager senere på grunn av retards i PS Store, og ingen fikk refunds for service avdelingen i sony Eu ER ELENDIG!!

Visst Sony fortsetter og satse på Japan og Usa og skyve bort Europa så går jeg over til Nintendo eller Xbox 720

Ikke klag, PS Plus er enormt mye bedre i Europa enn i Statene og Japan.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke dette opplegget med "hvis de ikke gjør ditt eller datt går jeg over til Nintendo"..hvorfor ikke ha alle konsollene? Det har jeg. Exclusives er da ingen problem. Sony gir vel blankt faen i om Ola Nordmann i Østbygda ikke har en Xbox eller Nintendo i huset.

Det er egentlig problemet de gir faen om lille norge og satser på statene eller større.

Skjønner du ikke for et rot det er med disse lands grensene.

Det har nå blitt sån at EU får alt sist siden alt Sony støtter kommer fra Usa.

Se på Vita, Usa har youtube og Netflix, hva har vi her i Norge ingenting,

Se på Classics vi mangler masse spill som ikke er import spill engang, for ingen gidder og teste de.

For 1 år siden var det enda verre vi var ingenting for Ps store, det tok dem 4-5 år og gjøre noe med Eu store. de driter rett og slett i EU thank you

Jeg kan nevne mange online tjenester som virker i europa som f eks Crunchyroll

Crunchyroll virker nå på Ps3 men ikke faen om de gidder og få det over til norge.

Dette er pure latskap.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hva mener du, de har allerede fått flere spill en oss

Haha, nei tror ikke du følger med i det hele tatt. Siden E3 2012 har PS+EU vært så mye bedre at amerikanerne river seg jevnlig i håret og mange av dem abonnerer selvfølgelig på EU+ i stedet.

Over til den andre posten din, så er dette standard med alt av teknologi, tjenester og produkter. Norge har en befolkning på 5 millioner, Storbritannia og Frankrike ca 60 millioner og USA 310 millioner. Hvilket marked ville du prioritert først? Husk at alle individuelle land har sine dustete små lover som Sony og andre firmaer må gå nøye gjennom før de i det hele tatt gir ut noe. Dermed må de ansette folk i hvert land, og siden Norge er et lite marked kan de selvfølgelig ikke ha så mange folk i arbeid til enhver tid.

Endret av Samaritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...