IcedInsanity Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Så litt på det og syns eg ser ett speilbilde av en PS3, men eg ser den ikke..så ga opp Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Spørs om PS4 blir annonsert den 20 februar.... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er bare tre uker til eventen jo. Hype! Får håpe at annonseringen legger press på Microsoft slik at det ikke blir lenge til vi får se den neste xboxen heller. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Samme for meg hva Xbox gjør. Kjøper jo PS4 uansett. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Etter å ha kjøpt Xbox og Xbox 360, samt PS2 og PS3, tror jeg at jeg kun kjøper PS4 ved neste korsvei. Xboxen blir stort sett stående og støve ned når den først virker. Ellers har samtlige boxer vært plaget med ringer i forskjellige farger og annet fjas. Så får det heller være at jeg foretrekker Xbox sine kontrollere... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Så får det heller være at jeg foretrekker Xbox sine kontrollere... Ja, har vendt meg til PS3 sixaxis kontrollerne, men xbox føles bedre, om jeg nå prøver å spille på Xbox er det utrolig vanskelig siden det store batteriet under er så i veien, det er der jeg pleier hvile fingerne på sixaxis controlleren. Håper både Xbox og Ps forbedrer kontrollerne (Begge har sine svakheter) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sony skal jo gå bort i fra sixaxis designet, så spørst om mange Sony fans nå vil sitte med skjegget i postkassa. Om det stemmer. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Komplett.no har tilbud på PSN. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764837 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Så litt på det og syns eg ser ett speilbilde av en PS3, men eg ser den ikke..så ga opp Det du syntes er helt riktig Har redigert bildet slik at det ser ut som et spøkelse/gjenfred av PS3'en min. Skal sende inn PS3 inn til rep IGJEN, hvordan fungerer reklamasjonen da? Den første konsollen gikk dukken november 2010 og fikk en ny utbyttenhet tilbake. Nå funker ikke den nye som den skal etter ganske nøyakt 2 år. Endret 1. februar 2013 av Deppss Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Correct me if I'm wrong, men mener å huske at reklamasjonsretten vanligvis er på 2 år, dvs hvis noe grunnleggende ryker, så skal dette repareres gratis. Garantitiden er derimot noe annet, og de fleste i butikkbransjen som jeg har snakket med, opererer med 5 års garanti mot "slitasje," altså hvis noe ryker etter 2 år, men som burde forventes å vare lenger, selv om det er en slitasjedel. Her kan man vel måtte påregne å betale litt selv(?) hvis uvøren/hardhendt bruk kan ha medført skade/slitasje. Elektronikk skal generelt ha en levetid på 4-5 år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Snu om på garanti og reklamasjon så er du i mål. 1 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon. En PS3 er jo en datamaskin, så da er det jo 5år. Men det jeg lurer på er om reklamasjonen begynner på nytt/resettes etter at konsollen ble byttet ut med en ny konsoll. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 http://www.edge-online.com/news/playstation-4-revealed/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gleder meg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Æsj! Hadde sverget på at jeg ikke skulle la meg hype, men nå kjenner jeg at det kribler litt i et nerdehjerte. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ni no kuni Ryktene sier at PS4'en blir kraftigere enn Xbox'en, ihvertfall på papiret. Gleder meg litt til 20. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ikke sett, ikke hørt. Tra-la-la... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Like tåpelig som denne "wii u blir kraftigere enn xbox 360" diskusjonen som viste seg å bare være hype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå