Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan legge til at mine tre platinum er fra The Walking Dead, Sly 1 og Sly 2 :p

Sly 1/2/3 og Ratchet & Clank 1/2/3 var kanskje de platinumene jeg koste meg aller mest med. Hadde de nå bare kommet med en Spyro HD Collection så hadde nok den toppet lista. Det var koselige spill det! Ble mange fornøyelige timer med å lete etter alle skattene, eggene, orbs, osv.

Lenke til kommentar

Sly 1/2/3 og Ratchet & Clank 1/2/3 var kanskje de platinumene jeg koste meg aller mest med. Hadde de nå bare kommet med en Spyro HD Collection så hadde nok den toppet lista. Det var koselige spill det! Ble mange fornøyelige timer med å lete etter alle skattene, eggene, orbs, osv.

Jak and Daxter er også en litt bra serie som jeg spiller litt nå. (Eller mere at broren min spiller og jeg må hjelpe han ut av situasjonene :p )

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Sly spillene er uten tvil noen av de letteste spillene og platte :p

Frister forresten og skaffe meg Ratchet & Clank 1/2/3. Husker tilbake da jeg var helt vill etter disse spillene. 3'eren hadde jeg runna flere ganger, hadde alltid alle våpene i max lvl etc etc. Utroligt morsomt spill, hadde vært digg og få prøvd det igjen.

Lenke til kommentar

Attention PlayStation owners – for the next two weeks, a whole range of Square Enix games will be half price on the PSN Store in Europe. How's that for an awesome start to the year??

Actually, there are two separate sales – the first is a special Final Fantasy Sale, part of our 25th Anniversary celebrations, while the PSN January Sale list has been updated to cover a range of our other game titles too (and features an additional discount for PS Plus members!)

Both sales run from January 23 until February 5; all titles are the full games, unless noted otherwise.

Here comes the science:

Final Fantasy Sale – part of the 25th Anniversary celebrations: All titles 50% off

Final Fantasy VII

Final Fantasy VIII

Final Fantasy IX

Final Fantasy

Final Fantasy II

Final Fantasy IV

Final Fantasy V

Final Fantasy VI

Dissidia 012 [duodecim] Final Fantasy

Dissidia duodecim Prologus Final Fantasy

Dissidia Final Fantasy

Final Fantasy Tactics: War of Lions

General Sale: All titles 50% off, with an additional 15% discount for PS Plus members

Deus Ex

Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution Explosive Mission Pack

Deus Ex: Human Revolution Explosive Mission and Tactical Enhancement Pack

Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link

Just Cause

Just Cause 2

Just Cause 2: Agency Hovercraft

Just Cause 2: Black Market Aerial Pack

Just Cause 2: Black Market Boom Pack

Just Cause 2: Bull’s Eye Assault Rifle

Just Cause 2: Chevalier Classic

Just Cause 2: Monster Truck

Just Cause 2: Rico’s Signature Gun

Kane & Lynch: Dead Men

Kane & Lynch 2: Dog Days

Mini Ninjas

Tomb Raider: Legend

Tomb Raider: Underworld

Tomb Raider: Anniversary

Lenke til kommentar

Prøver å opprette en ny konto på en ny bruker, men uansett hva jeg skriver inn får jeg beskjed om at nicket allerede er tatt. Skriver inn mye svada kombinert med en tilfeldig tallrekke, som neppe noen har brukt før. What to do?

Har holdt meg innenfor 16 tegn og bare bruke bokstaver, tall, bindestrek eller understrek. Nå sist prøvde jeg "krps3_jegnorsk" (bare for å teste), og det funka ikke, var allerede i bruk. Samme med "krps3_r2ftw". Er dette en feil, eller er det bare tre-fire nick igjen...?

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Fikk melding igår fra videogameplus.ca at Sly Thieves In Time er blitt sendt!

Det er nå PS3 spillstormen min begynner.

Første ut er Ni No Kuni, så kommer resten på løpende bånd første halvåret!

Når jeg mottok Persona 4 Golden til PS Vita gikk det kun 9 sendingsdager fra Canada i desember 2012. Tror det går noe raskere nå ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...