Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan legge til at mine tre platinum er fra The Walking Dead, Sly 1 og Sly 2 3 av mine er fra sly 1, sly 2 og sly 3 da, så er ikke mye bedre selv Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan legge til at mine tre platinum er fra The Walking Dead, Sly 1 og Sly 2 Sly 1/2/3 og Ratchet & Clank 1/2/3 var kanskje de platinumene jeg koste meg aller mest med. Hadde de nå bare kommet med en Spyro HD Collection så hadde nok den toppet lista. Det var koselige spill det! Ble mange fornøyelige timer med å lete etter alle skattene, eggene, orbs, osv. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Sly 1/2/3 og Ratchet & Clank 1/2/3 var kanskje de platinumene jeg koste meg aller mest med. Hadde de nå bare kommet med en Spyro HD Collection så hadde nok den toppet lista. Det var koselige spill det! Ble mange fornøyelige timer med å lete etter alle skattene, eggene, orbs, osv. Jak and Daxter er også en litt bra serie som jeg spiller litt nå. (Eller mere at broren min spiller og jeg må hjelpe han ut av situasjonene ) Endret 23. januar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Qake Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Sly spillene er uten tvil noen av de letteste spillene og platte Frister forresten og skaffe meg Ratchet & Clank 1/2/3. Husker tilbake da jeg var helt vill etter disse spillene. 3'eren hadde jeg runna flere ganger, hadde alltid alle våpene i max lvl etc etc. Utroligt morsomt spill, hadde vært digg og få prøvd det igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Attention PlayStation owners – for the next two weeks, a whole range of Square Enix games will be half price on the PSN Store in Europe. How's that for an awesome start to the year?? Actually, there are two separate sales – the first is a special Final Fantasy Sale, part of our 25th Anniversary celebrations, while the PSN January Sale list has been updated to cover a range of our other game titles too (and features an additional discount for PS Plus members!) Both sales run from January 23 until February 5; all titles are the full games, unless noted otherwise. Here comes the science: Final Fantasy Sale – part of the 25th Anniversary celebrations: All titles 50% off Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Final Fantasy Final Fantasy II Final Fantasy IV Final Fantasy V Final Fantasy VI Dissidia 012 [duodecim] Final Fantasy Dissidia duodecim Prologus Final Fantasy Dissidia Final Fantasy Final Fantasy Tactics: War of Lions General Sale: All titles 50% off, with an additional 15% discount for PS Plus members Deus Ex Deus Ex: Human Revolution Deus Ex: Human Revolution Explosive Mission Pack Deus Ex: Human Revolution Explosive Mission and Tactical Enhancement Pack Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link Just Cause Just Cause 2 Just Cause 2: Agency Hovercraft Just Cause 2: Black Market Aerial Pack Just Cause 2: Black Market Boom Pack Just Cause 2: Bull’s Eye Assault Rifle Just Cause 2: Chevalier Classic Just Cause 2: Monster Truck Just Cause 2: Rico’s Signature Gun Kane & Lynch: Dead Men Kane & Lynch 2: Dog Days Mini Ninjas Tomb Raider: Legend Tomb Raider: Underworld Tomb Raider: Anniversary Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Noen som vet hvorfor Vita'en min ikke laster ned spill fra Store'n som er betalt for? Kommer ikke lenger enn at det står : Venter på å laste ned... Selvfiksende Vita ftw. Endret 27. januar 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Håper noen griper sjansen til å få spilt Final Fantasy Tactics hvis de ikke har gjort det før. Utforedrende gameplay som krever både taktikk og langsiktig planlegging, med en av de mest voksne historiene som er blitt fortalt i noe spill. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Prøver å opprette en ny konto på en ny bruker, men uansett hva jeg skriver inn får jeg beskjed om at nicket allerede er tatt. Skriver inn mye svada kombinert med en tilfeldig tallrekke, som neppe noen har brukt før. What to do? Har holdt meg innenfor 16 tegn og bare bruke bokstaver, tall, bindestrek eller understrek. Nå sist prøvde jeg "krps3_jegnorsk" (bare for å teste), og det funka ikke, var allerede i bruk. Samme med "krps3_r2ftw". Er dette en feil, eller er det bare tre-fire nick igjen...? Endret 29. januar 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Den beste måten å sjekke er vel om noen andre her oppretter en bruker med en av de navnene for å se om de klarer det. Jeg har ikke PS3, så.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk melding igår fra videogameplus.ca at Sly Thieves In Time er blitt sendt! Det er nå PS3 spillstormen min begynner. Første ut er Ni No Kuni, så kommer resten på løpende bånd første halvåret! Når jeg mottok Persona 4 Golden til PS Vita gikk det kun 9 sendingsdager fra Canada i desember 2012. Tror det går noe raskere nå ja! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Sly kommer ikke før i slutten av mars her. Klarer uansett fint å vente. GoW og The Last of Us er de jeg ser mest frem til. Sleeping Dogs blir forresten gratis for PS+ i februar. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Tar det her, jeg: Hvor får man tak i PS3 gamepad til en grei pris? Noen steder som er billigere enn andre, online eller i butikk? Endret 30. januar 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Skal du ha offisiell eller kopi'er? Endret 30. januar 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tenkte på offisiell, men tar kopier om det funker som smult. Vet jo at Game Stop har til 250 kr eller noe, men jeg vet jo ikke om de er noe særlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror eg hadde valgt original ja, billigste eg fant var på Dustin. Til 379 http://www.dustinhome.no/product/5010659519/sony-dual-shock-3-ps3/#intcmp=searchProvider_dacsa Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kjører på med offisiell fra CDON. 350 kr. Fin-fin pris. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 349 på Expert.no, men vet ikke om det er samme pris i butikken. Ellers så har CDON til 349 spenn og, men der er det frakt på 29 i tillegg (378 totalt), men florerer vel med koder på gratis frakt her og der vel? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror jeg også skal slå til med en kontroll da jeg har 2 godt brukte sixaxis kontrollere Etter 2 år så ser tv-benken (nesten) sånn ut, igjen... Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Et godt tegn på at en er geek når en har en harddisk liggende i hylla Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) hehe... har brukt den til å legge inn backup på. Noen som skjønner noe av bildet? Endret 31. januar 2013 av Deppss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå