Erratum Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det den offesielle dualshocken til sony? Alltid hatt lyst på hvit kontroller, og har bare sixaxis-kontrollerene nå. Og denne går til og med under 200 kr grensen. Frister... Den er ikke official, det er denne derimot http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678. Men tror ikke at den andre er så dårlig likevel, vurderer å kjøpe den. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har et par uoffisielle håndkontroller jeg kjøpte i sommer for å spille 4-player på Fifa Street 3 og Call of Duty, men etter en oppdatering sent i høst (husker ikke hvilken) sluttet disse å fungere. Gjelder dette alle uoffisielle håndkontroller? Litt kjedelig at de plutselig sluttet å fungere (ikke det at de var så dyre). Må jeg kjøpe to offisielle håndkontroller for å kunne spille 4-player nå? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 HAr nettop vært og kjøpt inn bayonetta,darksiders og tekken 6. faen at jeg er på jobb når jeg har disse spilla rdy 2 play.skal spille bayonetta først selff,skal hardcore det i helja:D, når jeg kommer hjem da. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan kan jeg slette brukere fra konsollen som jeg ikke trenger lengre? Er det mulig å kunne spille av musikk mens jeg bruker menyene, eller har de fjernet denne funksjonen helt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I starten kunne man ikkjebla i menyene når man hørte musikk, så la de til denne funksjonen. Virker som denne er fjernet igjen? Ihvertfall hos meg så funker det ikkje, og det er jo bare regelrett nakkeskudd verdig spør du meg Er det noen innstillinger eg har oversett? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har noe med at du ikke må hake ut større enn 44HZ på lydinnstillingene. Da funker det. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hvordan fikk du den så billig? Sorry skrev feil, mente 2490 ikke 1490. Heh, begynte å lure jeg også... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det den offesielle dualshocken til sony? Alltid hatt lyst på hvit kontroller, og har bare sixaxis-kontrollerene nå. Og denne går til og med under 200 kr grensen. Frister... Ville heller kjøpt en original. Koster 350,- på dustinhome.no. Billigste jeg har funnet! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bestilte akkurat en håndkontroll fra dustinhome! Fraktfritt (for studenter) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan vi ikke diskutere priser i en annen tråd? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal kjøpe meg Assassin's Creed 2. Har 300 kr, så jeg mangler bare 230 kr før jeg bestiller fra cdon.com. Gleder meg noe sykt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Skal kjøpe meg Assassin's Creed 2. Har 300 kr, så jeg mangler bare 230 kr før jeg bestiller fra cdon.com. Gleder meg noe sykt. Bra spill. Gled deg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, men jeg må kjøpe fra cdon.com for å unngå 200-kroners-grensa. Elkjøp og Lefdal har de til 400 kroner i butikken så vidt jeg vet, men jeg er for ung til å kjøpe. Må vel innrømme at jeg egentlig ikke har lov til å kjøpe det, da det er 18årsgrense, så mamma og pappa kan ikke kjøpe det for meg. Da gjenstår bare cdon.com. Bestiller med faktura og pappa betaler uten å sjekke noe mer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er de så nazi da, eller er du veeldig ung? Du kan jo i verste fall gjøre som jeg gjorde når jeg var på den alderen. Være snill og være med besteforeldre til byen så går du rett på i butikken og sier "Det skal jeg ha, her er penga, kjøp det!". Funka fett for min del. Var vel ikke mer enn cirka 12 år når jeg fikk GTA:Vice City. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er 14 med en mor som avskyr vold fordi hun ikke takler det. Pappa ville latt meg se og spille hva jeg vil, men han gidder ikke blande seg. Litt synd han skal v?re t?ffel p? akkurat DET punktet. "Det er jo bare p? film". "Sikkert greit". Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Er det egentlig ulovlig å kjøpe spill når du er underage? Jeg skulle mene grensen på coveret bare var en anbefaling, og ikke en streng lov. Noen butikker skal være helt mongo på det da, i dag fikk ikke en venn kjøpe et spill som det var 18+ på, han er noen måneder unna å fylle atten selv. Dette til tross for at han har kjøpt veldig mange spill med samme aldersgrense i samme butikken flere ganger (Gamestop, selvfølgelig). Endret 9. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Har kun blitt stoppa en gang for 18års film/spill (jeg er 17, da 16). Så 95% av gangene går det for meg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan kj?pe filmer med 15 en del plasser . Det er det eneste. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har kun blitt stoppa en gang for 18års film/spill (jeg er 17, da 16). Så 95% av gangene går det for meg. Jeg var overbevist om at du var langt over 30. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bestilte akkurat en håndkontroll fra dustinhome! Fraktfritt (for studenter) Hvordan benytter du deg av gratis frakt for studenter? Er student selv, og trenger sårt en ny kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå