Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par uoffisielle håndkontroller jeg kjøpte i sommer for å spille 4-player på Fifa Street 3 og Call of Duty, men etter en oppdatering sent i høst (husker ikke hvilken) sluttet disse å fungere. Gjelder dette alle uoffisielle håndkontroller? Litt kjedelig at de plutselig sluttet å fungere (ikke det at de var så dyre).

Må jeg kjøpe to offisielle håndkontroller for å kunne spille 4-player nå?

Lenke til kommentar

I starten kunne man ikkjebla i menyene når man hørte musikk, så la de til denne funksjonen. Virker som denne er fjernet igjen? Ihvertfall hos meg så funker det ikkje, og det er jo bare regelrett nakkeskudd verdig spør du meg :omg:

Er det noen innstillinger eg har oversett?

Lenke til kommentar

Ja, men jeg må kjøpe fra cdon.com for å unngå 200-kroners-grensa. Elkjøp og Lefdal har de til 400 kroner i butikken så vidt jeg vet, men jeg er for ung til å kjøpe. Må vel innrømme at jeg egentlig ikke har lov til å kjøpe det, da det er 18årsgrense, så mamma og pappa kan ikke kjøpe det for meg. Da gjenstår bare cdon.com. Bestiller med faktura og pappa betaler uten å sjekke noe mer.

Lenke til kommentar

Er de så nazi da, eller er du veeldig ung? Du kan jo i verste fall gjøre som jeg gjorde når jeg var på den alderen. Være snill og være med besteforeldre til byen så går du rett på i butikken og sier "Det skal jeg ha, her er penga, kjøp det!". Funka fett for min del. Var vel ikke mer enn cirka 12 år når jeg fikk GTA:Vice City. :wee:

Lenke til kommentar

Er det egentlig ulovlig å kjøpe spill når du er underage? Jeg skulle mene grensen på coveret bare var en anbefaling, og ikke en streng lov.

Noen butikker skal være helt mongo på det da, i dag fikk ikke en venn kjøpe et spill som det var 18+ på, han er noen måneder unna å fylle atten selv. Dette til tross for at han har kjøpt veldig mange spill med samme aldersgrense i samme butikken flere ganger (Gamestop, selvfølgelig).

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...