Gjest Slettet+412 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Ikke noe problemer med PSN her heller. Får prøve senere i dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 http://www.yourgamercards.net/profile/BIELERIC BIELERIC har greid å komme i PSN level 100 nå Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva får man hvis man får 100 i level? Og hvem er Bieleric? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 En med LITT for mye fritid kan det se ut som på den linken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Haha, elsker det. Blir bare patetisk å spille masse drittspill for å få throphies som uansett ikke betyr en skit. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Finnes sånne karer på Xbox live også. De kjøper og spiller alle drittspillene også bare for å sanke inn gamerpoints fra dem. Noen dårlige xbox live spill er litt for rause med points også, som å få 50-70 points bare for å fullføre første brettet eller starte spillet. Slikt pløyer de gjennom såklart. For å få max gamerscore må du vel ha spilt gjennom hvert eneste spill som har hatt achievements noensinne..tror det skal ta litt tid hvis du ikke var med helt fra starten av. Endret 21. januar 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ja finnes nok sånne på hver gaming konsoll. Men synes det er kulere med dem som prøver på 100% perfect profil. Altså få 100% på trophies. Da må man sette seg mere inn i spillet, siden finnes ikke så veldig mange enkle spill som man bare må runne for å få alle trophya. Hva får man hvis man får 100 i level? Og hvem er Bieleric? Tror ikke man får noe spesiellt. Er bare en gamer med masse fritid elleno... ingen andre som har kommet over 3sifrede tall i level enda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Men synes det er kulere med dem som prøver på 100% perfect profil. Jeg er en slik, en completionist gamer som det kan kalles. Prøver i alle fall så godt jeg kan. Er en liten tvangstanke hos meg det der, må føle at jeg har fullført spillet helt. Av samme grunn løper jeg som oftest frem og tilbake i huler minst 2 ganger for å forsikre meg om at jeg har fått med meg alt. I RPG's altså. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror ikke man får noe spesiellt. Er bare en gamer med masse fritid elleno... ingen andre som har kommet over 3sifrede tall i level enda. Ah. Trodde man oppnådde noe, men hvis ingen heder og ære melder seg så kan det være det samme.. Trodde for øvrig at Ni no kuni kom ut i dag - var hellig overbevist og gledet meg faktisk litt til å bli ferdig på jobb i dag. Skuff! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg er en slik, en completionist gamer som det kan kalles. Prøver i alle fall så godt jeg kan. Er en liten tvangstanke hos meg det der, må føle at jeg har fullført spillet helt. Av samme grunn løper jeg som oftest frem og tilbake i huler minst 2 ganger for å forsikre meg om at jeg har fått med meg alt. I RPG's altså. Hvis du oppsøker din fastlege er jeg sikker på at han har noen piller mot dette. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg er en slik, en completionist gamer som det kan kalles. Prøver i alle fall så godt jeg kan. Er en liten tvangstanke hos meg det der, må føle at jeg har fullført spillet helt. Av samme grunn løper jeg som oftest frem og tilbake i huler minst 2 ganger for å forsikre meg om at jeg har fått med meg alt. I RPG's altså. Jeg var litt sånn før, men nja jeg ble lei av å spille et spill helt fra starten av bare pga 1-2 trophy. Så nå har jeg satt målet ned til minst 50% per spill og minst 60% i gjenomsnitt Har sunket dypt jeg huff og huff De to her digger jeg å følge litt med på når det gjelder sånn type gaming: http://www.yourgamercards.net/profile/marco_LOL http://www.yourgamercards.net/profile/Poccia De har noen feil, men det er pga uppdata som kommer i etterkant, men nermere i så høyt level kommer man nesten ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror eg har stått fast på 584 en god stund nå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Haha, da er du jo ikke så langt unna meg. Ca 1/3. Btw, hadde ikke du HD i navnet? Jeg var litt sånn før, men nja jeg ble lei av å spille et spill helt fra starten av bare pga 1-2 trophy. Så nå har jeg satt målet ned til minst 50% per spill og minst 60% i gjenomsnitt Har sunket dypt jeg huff og huff De to her digger jeg å følge litt med på når det gjelder sånn type gaming: http://www.yourgamer...ofile/marco_LOL http://www.yourgamer.../profile/Poccia De har noen feil, men det er pga uppdata som kommer i etterkant, men nermere i så høyt level kommer man nesten ikke. Ah, men de spiller masse drittspill. Jeg spiller bare spill jeg synes er interessante, har bare rundt 40. De ser ut til å være mye mer ekstreme enn meg. Hvis du oppsøker din fastlege er jeg sikker på at han har noen piller mot dette. Haha, du er så morsom. Ikke alle trenger å være slik som deg vet du. Endret 22. januar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Haha, da er du jo ikke så langt unna meg. Ca 1/3. Btw, hadde ikke du HD i navnet? Ah, men de spiller masse drittspill. Jeg spiller bare spill jeg synes er interessante, har bare rundt 40. De ser ut til å være mye mer ekstreme enn meg. Jo er langt unna deg... har mange spill jeg kan ta platina på, men har bare startet nye. Spiller nok en del dritt spill jeg å, eller en del av dem spiller broren min på 8 om du lurer Nei jeg heter The_fighter_880 Ja de er ganske ekstreme. Tror ikke det finnes så mange brae spill, om man er i så høyt PS3 level må man nok ha spillt noen drittspill. Noen av dem er jo veldig vanskelige da, så de spiller jo mange brae spill å Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tror han snakket til meg. Nei, var bare her inne en stund eg hadde HD i navnet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Min Har hatt en pause på ca 5mnd nå da... så ikke så godt i gang enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan legge til at mine tre platinum er fra The Walking Dead, Sly 1 og Sly 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som vet hvordan jeg kobler en PS2 opp mot en dataskjerm? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Noen som vet hvordan jeg kobler en PS2 opp mot en dataskjerm? http://forum.desu.no/showthread.php?t=24389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå