Auto Asmodeus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er uansett bra at man kan surfe på PSN på internett. Uten denne muligheten hadde det vært håpløst å bruke PSN mye. Og det er jeg jammen glad for! Håper på bedre opplegg med 4'ern.. Kan vi vente mer fra offisielt hold rundt E3? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Var ikke bare IGN som ga høy karakter til Ni No Kuni: http://www.eurogamer...te-witch-review 9/10 fra eurogamer.net som har en tendens til å være ganske strenge http://www.gamereact...e+Witch/?page=2 "Årets vakreste spill sålangt" 9/10 Endret 17. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Såg den toman. Du var rask å redigere bort. Hadde tenkt å kommentere det, men vart for sein 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Nedetid for PSN idag og frem til imorgen. Så skal du spille online så må du være logget på PSN før vedlikeholdet starter: http://blog.eu.playstation.com/2013/01/15/psn-maintenance-scheduled-for-17th-january/ Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Nedetid for PSN idag og frem til imorgen. Så skal du spille online så må du være logget på PSN før vedlikeholdet starter: http://blog.eu.plays...r-17th-january/ ... sikkert derfor PS Store kræsjer PS3en min... kommer en beskjed om "under vedlikehold" og "klikk O for å gå tilbake". Men det funker ikke, PS3en er helt låst :S Men funker fint å restarte den da. Likefullt litt amatørmessig (hvis det gjelder alle og ikke bare meg, seff). Endret 17. januar 2013 av XE800 Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg sliter med at den driver med "panic shutdown" + blinkende rødt lys hele tiden... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Om ikke et nytt Syphon Filter blir en lanseringstittel til PS4 blir jeg sint. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 da ser vi fram til fantomena vrede på lanserings dagen, du må love oss og ikke spare på kruttet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ... sikkert derfor PS Store kræsjer PS3en min... kommer en beskjed om "under vedlikehold" og "klikk O for å gå tilbake". Men det funker ikke, PS3en er helt låst :S Men funker fint å restarte den da. Likefullt litt amatørmessig (hvis det gjelder alle og ikke bare meg, seff). Det gjelder ikke meg. Ikke noen problemer med PS3en min Kommer på store og overallt hvor jeg vil uten prob og det går ikke treigt eller noen ting. Men kjenner noen som ahr samme problem, men gjelder ikke alle. (Litt rart) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Om ikke et nytt Syphon Filter blir en lanseringstittel til PS4 blir jeg sint. Kommer trolig på Vita. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Det blir vel skjebnen til de fleste titler som bare er AA. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Unfortunately scheduled PSN maintenance has over-run. The service is not expected to return until 18.30GMT. Apologies for the inconvenience. For en gjeng. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Er det jeg sier, PSN er stadig preget av nedetid og slikt kontra Xbox Live føler jeg. Noen her inne som påstod å aldri vert berørt av dette? Har jeg svært vanskelig for å tro egentlig. Men nå bruker eg jo verken Live eller PSN i noen stor grad lengre, så dette er jo egentlig ikke noe problem for meg. Endret 18. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Synes ikke PSN er ofte nede i det hele tatt, men i mitt tilfelle er eg veldig ofte pålogget PSN før nedetiden kommer og sålenge en ikke logger av mens det er vedlikehold så er en jo pålogget gjennom vedlikeholdet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Skulle kanskje ikke sagt det: UPDATE: Apologies for the inconvenience, but today’s scheduled PSN maintenance has over-run. We are currently not expecting service to resume before 10.00pm GMT. Should this change, we’ll update you here, on Twitter and Facebook. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Skulle kanskje ikke sagt det: Skulle ikke sagt det nei: UPDATE 2: Unfortunately PSN maintenance is still underway and service is now not expected to resume before tomorrow morning. Please look out for further updates. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Haha, fantastisk. Men ingen problemer, fått fikset FFX av en syk syk mann her på forumet så I'm good. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Haha, fantastisk. Men ingen problemer, fått fikset FFX av en syk syk mann her på forumet så I'm good. Det er meg det. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Orphan er så vanskeliiig, arghhhh! Noen som vet om man kan få mer enn lvl 4 i Crystarium-greiene? Jeg trenger himla mye mer HP til alle i gruppa -.- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 UPDATE 3: PSN maintenance is now nearly complete. Service is expected to resume at around 10.00am GMT. Sure. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå