Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designmessig er PS Store mye flottere etter oppdateringen, eneste problemet er at det er så ulidelig treigt. Hadde de fått hastigheten minst tilbake til slik det var før ville det vært den beste versjon av PS Store, men slik som det er nå oppveier ikke det forbedrede designet og brukergrensesnittet for problemene med hastigheten, så det blir totalt sett en forverring. :hm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde min første egentlige tekniske svikt på PS3en i helga. Startet den opp og alt frøs så snart menyen dukket opp. Startet den på nytt og kjørte sjekken man blir bedt om når man ikke skrur maskinen av på riktig måte, for så å se at alt frøs på nytt så snart jeg var tilbake i menyen igjen. Startet på nytt nok en gang og bestemte meg for å droppe sikkerhetssjekken, og da fungerte det igjen. Logisk nok. :hmm:

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/a...te-witch-review

"Pokemon Meets Tales with a Studio Ghibli twist."

9.4/10

JRPG sjangeren er langt ifra død.

Jeg gleder meg ihvertfall til jeg får Ni No Kuni!

Nå begynner PS3 eksklusive spill-stormen på fullt!

Neste er Sly Thieves In Time, så God Of War Ascension, etterhvert utover året blir det The Last Of Us og håper på en Beyond Two Souls i oktober-november release. Vet hvilken konsoll som kommer til å i brukt mest dette året også!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

http://www.ign.com/a...te-witch-review

"Pokemon Meets Tales with a Studio Ghibli twist."

9.4/10

JRPG sjangeren er langt ifra død.

Jeg gleder meg ihvertfall til jeg får Ni No Kuni!

Nå begynner PS3 eksklusive spill-stormen på fullt!

Neste er Sly Thieves In Time, så God Of War Ascension, etterhvert utover året blir det The Last Of Us og håper på en Beyond Two Souls i oktober-november release. Vet hvilken konsoll som kommer til å i brukt mest dette året også!

Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden.

Men fra spøk til revolver, Ni No Kuni skal jeg kanskje vurdere når jeg har fått lest litt brukermeninger om spillet.

Kjøper aldri spill utifra review.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden.

Men fra spøk til revolver, Ni No Kuni skal jeg kanskje vurdere når jeg har fått lest litt brukermeninger om spillet.

Kjøper aldri spill utifra review.

Artig når du personangriper. Drar opp det gamle er også veldig ignorant fra din side.

*rapportert*

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Strenge Edge ga Ni No Kuni 8/10

95/100 på Games Master UK

OPM UK 9/10

Får se om trenden fortsetter.

Jeg har jo spilt demoen så jeg vet hva som venter meg.

Men jeg har vist ikke lov til å poste karakterer fra ign.com siden det gjelder PS3 spill, noen av brukerne her klarer vist ikke styre seg å unngå angrep, tragisk :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Artig når du personangriper. Drar opp det gamle er også veldig ignorant fra din side.

*rapportert*

I hvilken verden er dette personangrep? Er jo INGENTING i denne setningen som går på deg som person IToman

• Liker 4
Lenke til kommentar

Å gi pluss på innlegg som signaliserer hat mot brukere er også en skam

IcedInsanity@ Det har da du ikke vitterlig noe med.

Når brukere kan grave i alt det gamle jeg sa, bruker det mot meg i feil retning, er det rettferdig?

Hadde jeg gjort noe lignende hadde jeg blitt bannet :)

Trodde dette var Playstation 3 kafe, men er blitt til vi som hater iToMaN sine innlegg og personangrep innlegg.

Her snakker vi om gaming thats it

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Har aldri vært fan av kampsystemet til spill som Ni No Kuni, så venter emd å kjøpe det.

Duuuuuude.... Hvordan du kan få det til å bli et personangrep har jeg ingen formening om. Han kommer jo bare med en opplysning om at du kalte IGN for IGNorant fordi du opplyser at IGN gir Ni No Kuni en god karakter.

PS: Denne tråden har ofte gått off-topic på flere sider, og da kom en moderator og fikset det opp, så inntil en moderator kommer anser jeg ikke denne off-topic snakkingen som kritisk.

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...