Dørslag Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes ikke det var noe særlig mye bedre før for å være ærlig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nei du har forsåvidt rett i at det var langt ifra perfekt fra før, men det ble verre etter oppdateringen. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Designmessig er PS Store mye flottere etter oppdateringen, eneste problemet er at det er så ulidelig treigt. Hadde de fått hastigheten minst tilbake til slik det var før ville det vært den beste versjon av PS Store, men slik som det er nå oppveier ikke det forbedrede designet og brukergrensesnittet for problemene med hastigheten, så det blir totalt sett en forverring. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Opplevde min første egentlige tekniske svikt på PS3en i helga. Startet den opp og alt frøs så snart menyen dukket opp. Startet den på nytt og kjørte sjekken man blir bedt om når man ikke skrur maskinen av på riktig måte, for så å se at alt frøs på nytt så snart jeg var tilbake i menyen igjen. Startet på nytt nok en gang og bestemte meg for å droppe sikkerhetssjekken, og da fungerte det igjen. Logisk nok. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om en ikke liker den nye storen så kan en jo bare handle alt en trenger på nett store'n, legge det i handle vognen og så gjøre den siste bekreftelsen via PS3'en. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/home/games 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Noen her inne som spiller TTT2? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) http://www.ign.com/a...te-witch-review "Pokemon Meets Tales with a Studio Ghibli twist." 9.4/10 JRPG sjangeren er langt ifra død. Jeg gleder meg ihvertfall til jeg får Ni No Kuni! Nå begynner PS3 eksklusive spill-stormen på fullt! Neste er Sly Thieves In Time, så God Of War Ascension, etterhvert utover året blir det The Last Of Us og håper på en Beyond Two Souls i oktober-november release. Vet hvilken konsoll som kommer til å i brukt mest dette året også! Endret 15. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://www.ign.com/a...te-witch-review "Pokemon Meets Tales with a Studio Ghibli twist." 9.4/10 JRPG sjangeren er langt ifra død. Jeg gleder meg ihvertfall til jeg får Ni No Kuni! Nå begynner PS3 eksklusive spill-stormen på fullt! Neste er Sly Thieves In Time, så God Of War Ascension, etterhvert utover året blir det The Last Of Us og håper på en Beyond Two Souls i oktober-november release. Vet hvilken konsoll som kommer til å i brukt mest dette året også! Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden. Men fra spøk til revolver, Ni No Kuni skal jeg kanskje vurdere når jeg har fått lest litt brukermeninger om spillet. Kjøper aldri spill utifra review. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden. Men fra spøk til revolver, Ni No Kuni skal jeg kanskje vurdere når jeg har fått lest litt brukermeninger om spillet. Kjøper aldri spill utifra review. Artig når du personangriper. Drar opp det gamle er også veldig ignorant fra din side. *rapportert* Endret 15. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Strenge Edge ga Ni No Kuni 8/10 95/100 på Games Master UK OPM UK 9/10 Får se om trenden fortsetter. Jeg har jo spilt demoen så jeg vet hva som venter meg. Men jeg har vist ikke lov til å poste karakterer fra ign.com siden det gjelder PS3 spill, noen av brukerne her klarer vist ikke styre seg å unngå angrep, tragisk Endret 15. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Du rapporterer Jose fordi han påpeker at du gjorde noe du, vel, gjorde? Det er da helt på sin plass å si fra når noen bruker vikarierende kildekritikk på den måten. 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Artig når du personangriper. Drar opp det gamle er også veldig ignorant fra din side. *rapportert* Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden. I hvilken verden er dette personangrep? Er jo INGENTING i denne setningen som går på deg som person IToman 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Å gi pluss på innlegg som signaliserer hat mot brukere er også en skam IcedInsanity@ Det har da du ikke vitterlig noe med. Når brukere kan grave i alt det gamle jeg sa, bruker det mot meg i feil retning, er det rettferdig? Hadde jeg gjort noe lignende hadde jeg blitt bannet Trodde dette var Playstation 3 kafe, men er blitt til vi som hater iToMaN sine innlegg og personangrep innlegg. Her snakker vi om gaming thats it Endret 15. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Har aldri vært fan av kampsystemet til spill som Ni No Kuni, så venter emd å kjøpe det. Synest bare det er litt artig att du linker til Ign, når du kalte dem IGNorant for ikke lenge siden. Duuuuuude.... Hvordan du kan få det til å bli et personangrep har jeg ingen formening om. Han kommer jo bare med en opplysning om at du kalte IGN for IGNorant fordi du opplyser at IGN gir Ni No Kuni en god karakter. PS: Denne tråden har ofte gått off-topic på flere sider, og da kom en moderator og fikset det opp, så inntil en moderator kommer anser jeg ikke denne off-topic snakkingen som kritisk. Endret 15. januar 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva er det som skjer her inne nå ? Anyways, PSN dritten har blitt oppdatert. Noen merkbare forskjeller eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg regner med at dere er såpass oppegående at dere ikke trenger å vente på en moderator før dere skjønner at tråden har gått off-topic. Nå setter vi en strek for alt som ikke er relevant til trådens tema. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva er det som skjer her inne nå ? Anyways, PSN dritten har blitt oppdatert. Noen merkbare forskjeller eller? hah, nei. like tregt som alltid, dvs like tregt som alltid etter den fancye Store oppdateringen. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) hah, nei. like tregt som alltid, dvs like tregt som alltid etter den fancye Store oppdateringen. Fint det Sony. Det er uansett bra at man kan surfe på PSN på internett. Uten denne muligheten hadde det vært håpløst å bruke PSN mye. Endret 15. januar 2013 av eFaktura Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Om en ikke liker den nye storen så kan en jo bare handle alt en trenger på nett store'n, legge det i handle vognen og så gjøre den siste bekreftelsen via PS3'en. https://store.sonyen...n-no/home/games Det er uansett bra at man kan surfe på PSN på internett. Uten denne muligheten hadde det vært håpløst å bruke PSN mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå