aphelion3 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ni no kuni blir helt sjæf. Alt Studio Ghibli-folka tar i, blir til gull, og de fleste filmene er langt bedre og "varmere" enn det meste Disney har kommet med i senere år. Så nylig Arrietas hemmelige verden, og selv om det ikke var Miyazaki, var den meget bra! Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Noen andre som har fått en måneds gratis Playstation Plus eller er det bare jeg som har vært heldig eller noe? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Noen andre som har fått en måneds gratis Playstation Plus eller er det bare jeg som har vært heldig eller noe? På mail? Tror de sender ut til tilfeldige noen ganger. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg fikk en kode på mail, ja. Samt at det var skrevet noe om Batman: Arkham City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Snart Tekken Tag Tournament 2 på meg. Lenke til kommentar
2001_BOY_NORWAY_ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Skal få ps3 super slim til jul den er nu og fin og rask Hadde ps2 den likte jeg men det er ødelagt ( ps3 slim med 2 controller) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Skal få ps3 super slim til jul den er nu og fin og rask Hadde ps2 den likte jeg men det er ødelagt ( ps3 slim med 2 controller) Du er liiiiiiiiiiiite heldig! Du kan få kjøpe min ps2 hvis du vil, den er på tilbud nå til kr. 1500,-, veeeeldig billig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Spilte gjennom Journey i kveld. Det var en fin spillopplevelse, dog litt kort. Visuelt var det meget vakkert, spesielt den siste delen. Spent på å se hva Thatgamecompany finner på neste gang. Har forstått det sånn at de ikke er bundet til Sony lenger? Edit: Bully og Red Dead Revolver kommer snart på PSN. Husker jeg prøde Red Dead Revolver da det kom ut, men synes ikke det var det helt store. Får se om jeg gir det en ny sjanse. http://www.pressfire...-GTA-klassikere Endret 21. desember 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 fy faen grafikken til 'red dead revolver' ser dass ut på hd tv.... har teste med en ps2 og compnent kabel tilkobling(ps2 til hd)... liker du gjørme bilde så værsegod å kjøpt det... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Grafikk er ikke alt, da hadde vi ikke spilt på en PS3 i utgangspunktet. 4 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Journey fikk GOTY 2012 på IGN.com Fortjent sier jeg bare! Journey samt fLower er de to eneste minispillene jeg har likt i denne generasjonen! Endret 22. desember 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Journey er det beste spillet jeg har spilt på mange år. Ser at mange klager over at spillet er for kort, men er ikke kvalitet bedre enn kvantitet, og hvor mange timer får du for pengene om du sammenligner med et standard fullpris fps for eksempel? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Er på tide å få en pc eller XBLA port snart! Vil også prøve det Endret 22. desember 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Skjer nok ikke, lån deg en PS3 av noen. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Grafikk er ikke alt, da hadde vi ikke spilt på en PS3 i utgangspunktet. ja du får kose deg med konsol porter til pesen din... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 ja du får kose deg med konsol porter til pesen din... Eventuelt Sly-spillene til PS3, slik jeg gjør nå om dagen. Hadde faktisk aldri hørt om Sly før Sly Collection ble annonsert, og må si at jeg storkoser meg. Det første var fett nok, men litt simpelt, spill nr. 2 var et stort fremskritt og har begynt på Sly 3 nå, og det virker som om det følger den gode trenden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Grafikk er ikke alt, da hadde vi ikke spilt på en PS3 i utgangspunktet. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 ja helt døføtt svar egentlig når første konsolen jeg spilte på i 1980 var en atari 2600.. spillbarhet kontra grafikk er ikke poenget her.... menn året er nå 2012 og 8bit grafikk er tydeligere å se på, enn gjørme grafikken til spillet red dead revolver på en hd tv.. det har med andre ord mere med farge sammensetning og blur/tåkete/smooth effekter som er lagt til grafikken i spillet. det ser helt ok ut på en 24" crt tv men på en 55"lcd/led hd tv er det bare ræva.. hvis du har gleden av å sitte i 20 timer og se blur/tåkete/smooth effekter så værse gode... jeg tar heller red dead redemtion i stede som er mer og mindre samme spillet i bedre utgave. Lenke til kommentar
Bjoornis Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 ja helt døføtt svar egentlig når første konsolen jeg spilte på i 1980 var en atari 2600.. spillbarhet kontra grafikk er ikke poenget her.... menn året er nå 2012 og 8bit grafikk er tydeligere å se på, enn gjørme grafikken til spillet red dead revolver på en hd tv.. det har med andre ord mere med farge sammensetning og blur/tåkete/smooth effekter som er lagt til grafikken i spillet. det ser helt ok ut på en 24" crt tv men på en 55"lcd/led hd tv er det bare ræva.. hvis du har gleden av å sitte i 20 timer og se blur/tåkete/smooth effekter så værse gode... jeg tar heller red dead redemtion i stede som er mer og mindre samme spillet i bedre utgave. Da tror jeg tv'en din er problemet altså - Har drevet og spilt igjennom RRRev ett par ganger nå i det siste for å ordne burning man kostymet og må si at det er langt ifra så ille som du skal ha det til - og jeg spiller på en 32" lcd fra 2004 + gameplay > grafikk, iaff når det er så konge som RRRev! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå