Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, synes GoW2 var en betydelig forbedring fra eneren, særlig med tanke på presentasjonen, mens GoW3 virker mer som det samme, bare i bedre grafikk. Jeg synes GoW2 har flere storslåtte, episke øyeblikk enn nr. 3. Synes egentlig sistnevnte var litt tamt med kjedelig QTE sekvenser, som ofte går ut på at man bare hamrer løs på en knapp, mens Kratos hamrer lås på offeret. Virker som de gikk litt tom for ideer.

Lenke til kommentar

Nja, synes GoW2 var en betydelig forbedring fra eneren, særlig med tanke på presentasjonen, mens GoW3 virker mer som det samme, bare i bedre grafikk. Jeg synes GoW2 har flere storslåtte, episke øyeblikk enn nr. 3. Synes egentlig sistnevnte var litt tamt med kjedelig QTE sekvenser, som ofte går ut på at man bare hamrer løs på en knapp, mens Kratos hamrer lås på offeret. Virker som de gikk litt tom for ideer.

GoW2 hadde utrolig bra lengde, men husk at teamet kunne fokusere mye på spillbarhet og presentasjon i dette spillet siden teknologigrunnlaget allerede var tilstede. Med 3 måtte de utvikle for en ny konsoll og det er klart at det blir mindre til andre ting når fokuset på grafisk eksellense har vært så stort som det var da. Men enig i at noen gameplay-elementer kunne trengt en oppgradering. Men uansett mener jeg 3 var en klar forbedring over 2 angående slåssing og QTE. Men som du sier er spillene veldig like.

Lenke til kommentar

En ting jeg likte godt med GoW1 var at det føltes som en ganske big deal å kjempe mot en Gud. Det forsvant helt i oppfølgerne.

Er ellers litt trist at Kratos nå har vært gjennom hele den greske pantheonen,men er vel nettopp derfor de er i gang med prequels nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Far Cry 3 var jo ikke så ille. Ser for meg mange timer bare å sette meg inn i ting, og når spillet i tillegg byr på litt flørting med nekrohomofili så er jeg solgt. Det perfekte spill! (Inntil GTAV kommer I presume)..

post-116700-0-70062800-1354231039_thumb.jpg

Haha!

Lenke til kommentar
Hvordan er performance? Regner med du spiller PS3-versjonen.

Helt greit. PC-versjonen er bedre grafisk, men ps3-utgaven ligger på ca sammme nivå som Read Dead Redemption (reagerte ihvertfall ikke noe særlig negativt og hadde nyig en lang RDR-økt)..

Spillopplevelsen er i toppklasse. Et eksempel: I går skulle jeg infiltrere en leir (har satt meg som mål å klare alle uten å bli oppdaget), men følte at jeg trengte en bue for litt stealth takedowns fra avstand. For å få plass til flere våpen på en gang må du ha en større våpen-bag og for å få det må man ha materialer = jakt. Underveis i jakta ble jeg eid av noen fiendtlige pirater som holdt til i nærheten av mitt jaktområde, så jeg satte ut på et hevntokt av en annen verden. Dette sidesporet tok meg ca 3 timer før jeg var tilbake til den første leiren som starta det hele.

Har også funnet et par småting som utviklerne har lagt ut - masse småkule greier som gir deg lyst til å oppdage hele kartet på egen hånd.

TL;DR - spillet er det kuleste jeg har spilt siden Read Dead. Løp og kjøp!

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar

PS3en min klarer plutselig ikke å koble seg til nett lenger, noen som vet hva årsaken kan være? Nettbrettet og mobilen har ingen problemer med å koble seg til, og jeg har ikke gjort noen endringer på PS3en. Hva skjer :S

Når jeg tester forbindelsen står det "Skaff IP adresse: lykkes" og deretter "Internettforbindelse: mislykkes". Feilmeldingen jeg får er 80710102.

Lenke til kommentar

Og/eller disable media server

Takk. Men jeg liker ikke å gjøre endringer uten å vite hvorfor problemet oppstod til å begynne med og hvorfor fixen funker.

Å slå av og på trådløs-ruteren har løst problemet begge gangene dette skjedde, så holder meg til det enkle inntil videre. Eneste endringen på PS3en forut for problemene var forøvrig installering av Netflix, og begge ganger hadde jeg slått av systemet mens jeg var inne i Netflix. Kanskje det er noe med det? Eller kanskje det er for mange aktive trådløs-enheter i blokka mi (lista over SSID'er er endeløs, og til hver SSID er det sikkert flerfoldige enheter).

Lenke til kommentar

PS3en min klarer plutselig ikke å koble seg til nett lenger, noen som vet hva årsaken kan være? Nettbrettet og mobilen har ingen problemer med å koble seg til, og jeg har ikke gjort noen endringer på PS3en. Hva skjer :S

Når jeg tester forbindelsen står det "Skaff IP adresse: lykkes" og deretter "Internettforbindelse: mislykkes". Feilmeldingen jeg får er 80710102.

Hadde nøyaktig samme problemet for en stund siden, kom etter en oppdatering av FW. Alt gikk i dass, jeg ble forbanna og fikk ikke laste ned The Walking Dead. Ingenting ungerte, gikk rett og slett ikke ann å komme på nett med verken kabel eller wifi.

Løsningen? Jeg forbannet Sony og den lille dritten i TV-benken, slo maskina av og lot den stå i noen uker. Neste gang jeg slo den på fungerte alt som det skulle...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...