Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

500,- kr @Lefdal.

Akrobat. Kan ikke helt se hva som er verdt 150 kroner ekstra, men tror uansett jeg venter litt. Har jo altfor mange spill uansett.

Vent noen uker så er prisene helt bomba både her hjemme og i UK. Tror det er dårlig spillsalg denne høsten.

Virker som en god plan. Har den liggende på prisjakt og "alarm" på find-game.co.uk, i tilfelle den faller voldsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Akrobat. Kan ikke helt se hva som er verdt 150 kroner ekstra, men tror uansett jeg venter litt. Har jo altfor mange spill uansett.

Ekstra shit you know.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Yep.

Mhmm. :3

Tok noen få bilder av FFX i PCSX2. Hva synes dere?

Gleder meg til FFX HD Remaster! Noen nytt om det btw?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Mhmm. :3

Tok noen få bilder av FFX i PCSX2. Hva synes dere?

Gleder meg til FFX HD Remaster! Noen nytt om det btw?

Ifølge Square Enix er HD remaster 80-90% ferdig. Det vil komme til Japan senest mars 2013 håper jeg, vi får det vel halvt år pga oversetting til mange språk hint* (spansk, italiensk, tysk) osv!

Men gleder meg som et voksent barn til den :D

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ifølge Square Enix er HD remaster 80-90% ferdig. Det vil komme til Japan senest mars 2013 håper jeg, vi får det vel halvt år pga oversetting til mange språk hint* (spansk, italiensk, tysk) osv!

Yaay! Regner med at det er de samme som gjør oversettelsen?

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal spille gjennom FFX på nytt er jeg nødt til å ha noe mer enn en grafisk oppdatering. Noen gameplay-endringer som gjør utfordringene bittelitt annerledes og polerer bort et par av de mer tungvine aspektene ved spillet. Historien kjenner jeg såpass godt nå at jeg ikke trenger å få den servert på nytt.

Men kjøp blir det uansett. Når et spillselskap gjør noe bra skal man støtte dem, ellers lærer de aldri.

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke tenker på Kingdom Hearts 1,5 nå?

http://www.vg247.com/2012/11/21/kingdom-hearts-hd-1-5-remix-nearly-finished/

Siste nytt om FFX HD er at det fortsatt er under utvikling.

Lenke til kommentar

Spiller gjennom spill jeg aldri har hatt tid til å spille ferdig da de ble kjøpt. I den forbindelse må jeg bare si: God of War 3 må vel være noe av det teknisk mest imponerende, samtidig som det er fordømt underholdende! Gleder meg virkelig til en oppfølger her! Har seff lastet ned begge de portable til Vita-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...