Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

anbefaler deg og laste ned demon til bayonetta og prøve det ut før releasen:D.

Jeg også synes at bayonetta er friskt spill innen sjangern som gir litt fart og nye elementer og tonn med komboer som må kombineres kjapt,hvis man vil ha fiende opp i lufta da.det er blodig og torture attacks er råe og climax er konge:D.

Man har jo 2 sub weapons også,sverd og ben og arm attacks trur jeg.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål till angående PS3 media server.

Når eg ser filmer som eg ikkje trenger og bruke transcoder på så fungerer det helt supert!

Men når eg må bruke slik transcode så går det hakkete. Noe måte og få dette til og gå normalt og? Er tilkoblet trådløst nå.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål till angående PS3 media server.

Når eg ser filmer som eg ikkje trenger og bruke transcoder på så fungerer det helt supert!

Men når eg må bruke slik transcode så går det hakkete. Noe måte og få dette til og gå normalt og? Er tilkoblet trådløst nå.

2 ting.

1. Sjekk CPU utnyttelsen på PC'n din, sliter den med å henge med?

2. Trådløs er aldri å anbefale om du streamer HD. Vanlig oppløsning går greit dersom du har en kjapp router og nettverkskort.

Lenke til kommentar

Mulig jeg har nevnt dette før,men noen som vet om GT2 kommer ut på PSN?,husker når jeg spilte dette første gang og mange ganger etter det.

For meg satte GT2 standarden og gt spilla som sikkert for en del andre her inne på forumet.

Synes det burde vært på us store værtfall

Lenke til kommentar
ps3mediaserver, hva er det for noe?

Har testa det når.

WOW! Alt funka med en gang! Starta opp programmet, og såg film på TV'n via PS3'n right away. Helt konge. Slipper å drive å koble PC'n til TV'n og bytte HDMI-kabel og slikt og no (kun en inngang). Weeeeee!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...