Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Takker Da er det bare det treige nettet igjen, spørs om jeg må inn med en jævla lang kabel. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 anbefaler deg og laste ned demon til bayonetta og prøve det ut før releasen:D. Jeg også synes at bayonetta er friskt spill innen sjangern som gir litt fart og nye elementer og tonn med komboer som må kombineres kjapt,hvis man vil ha fiende opp i lufta da.det er blodig og torture attacks er råe og climax er konge:D. Man har jo 2 sub weapons også,sverd og ben og arm attacks trur jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Et lite spørsmål till angående PS3 media server. Når eg ser filmer som eg ikkje trenger og bruke transcoder på så fungerer det helt supert! Men når eg må bruke slik transcode så går det hakkete. Noe måte og få dette til og gå normalt og? Er tilkoblet trådløst nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Transcoding krever vel litt av maskinen din,kan vere at problemet ligger der? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 trådløst kan være problemet.. men jeg streamet 720p på trødløsen til mamma i hele julen.. 1080p var det bare å glemme derimot. Uansett.. kabel + god hardware = sant Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Transcoding krever vel litt av maskinen din,kan vere at problemet ligger der? Mulig det er det ja :/ Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Et lite spørsmål till angående PS3 media server.Når eg ser filmer som eg ikkje trenger og bruke transcoder på så fungerer det helt supert! Men når eg må bruke slik transcode så går det hakkete. Noe måte og få dette til og gå normalt og? Er tilkoblet trådløst nå. 2 ting. 1. Sjekk CPU utnyttelsen på PC'n din, sliter den med å henge med? 2. Trådløs er aldri å anbefale om du streamer HD. Vanlig oppløsning går greit dersom du har en kjapp router og nettverkskort. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lurer på hva elkjøp driver med om dagen. Nå har de endret prisen på ps3 slim 120 gb 3 ganger på 5 dager. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg kjøpte min ps3 slim bundlet med Uncharted 2 rett før jul. Mener prisen kom på 3100,- eller noe deromkring. Edit: På nettbutikken til Elkjøp ved å merke Endret 6. januar 2010 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spaceworld selger vel ps3 120gb til 2500 kroner i dag.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kamerat kjøpte slim120 på elkjøp for 2790 i går. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Synes jeg så 250gb slim til 2499,- i en tilbudsavis her om dagen jeg Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mulig jeg har nevnt dette før,men noen som vet om GT2 kommer ut på PSN?,husker når jeg spilte dette første gang og mange ganger etter det. For meg satte GT2 standarden og gt spilla som sikkert for en del andre her inne på forumet. Synes det burde vært på us store værtfall Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg kjøpte 120 gb slim i dag for 1490 hos elkjøp, på telefon faktisk. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvordan fikk du den så billig? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ps3mediaserver, hva er det for noe? Har testa det når. WOW! Alt funka med en gang! Starta opp programmet, og såg film på TV'n via PS3'n right away. Helt konge. Slipper å drive å koble PC'n til TV'n og bytte HDMI-kabel og slikt og no (kun en inngang). Weeeeee! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva tenker dere om denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24262 ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det den offesielle dualshocken til sony? Alltid hatt lyst på hvit kontroller, og har bare sixaxis-kontrollerene nå. Og denne går til og med under 200 kr grensen. Frister... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Flere kommentarer sier den er fake. Men den ligner veldig på den ekte og de sier at den fungerer bra også. Sikkert et bra kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 hvordan fikk du den så billig? Sorry skrev feil, mente 2490 ikke 1490. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå