Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Okei Skal se om jeg finner den Takk (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Har ikke startet den enda... Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Syntes det var litt ineresant jeg... er en lettvind mulighet å bosste på i AC:B, siden jeg også ha et EN sifferet lvl tall Mye greiere det enn å leggetil random personer man har møtt online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Finner ikke mer enn en person... Har prøvd alle mulige søk men ser ut som ingen spiller det lenger ettersom at Revelations og AC3 ble utgitt. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som vet om de kommer til å selge PS3 med AC3 bundle i Norge? Står jo at dette er en av dealene med den nye PS3'en. Har ventet med å bestille (gamle fikk YLOD) for å se om det kom en bundle men kan ikke finne dette i noen norske butikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Noen som vet om de kommer til å selge PS3 med AC3 bundle i Norge? Står jo at dette er en av dealene med den nye PS3'en. Har ventet med å bestille (gamle fikk YLOD) for å se om det kom en bundle men kan ikke finne dette i noen norske butikker. Hvordan fikk du YLOD? Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vet ikke hvordan jeg fikk det, men spilleren slo seg plutselig av når jeg spilte. Til slutt slo den seg av rett etter start med gult blinkende lys. Fikk litt liv i den igjen med hårføner (oppskrift på nettet), men dette er ikke varig så jeg skal kjøpe ny maskin og overføre alt før den gamle tar kvelden for godt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For de som har PS+, European gamers will get Ratchet & Clank: All 4 One, Cubixx HD and Crysis 2 for free beginning on November 7th. As a result, Just Cause 2 and Borderlands will be removed from the Instant Game Collection at that point, so download them now if you haven’t already. http://www.ign.com/a...evil-5-for-free Gjelder å laste ned JC2 og Borderlands før de forsvinner da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vet ikke hvordan jeg fikk det, men spilleren slo seg plutselig av når jeg spilte. Til slutt slo den seg av rett etter start med gult blinkende lys. Fikk litt liv i den igjen med hårføner (oppskrift på nettet), men dette er ikke varig så jeg skal kjøpe ny maskin og overføre alt før den gamle tar kvelden for godt Merkelig. Fikk RROD på Xbox'en en gang, lønte seg å la den stå i 30 minutters tid uten gaming. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For de som har PS+, http://www.ign.com/a...evil-5-for-free Gjelder å laste ned JC2 og Borderlands før de forsvinner da. Trenger ikke laste ned, bare "Add to cart" og gå gjennom betalingsprosessen, så ligger de i Download List. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Fikk LittleBigPlanet Karting igår Har spilt sikkert 4 timer på LittleBigPlanet Karting, sålangt digger jeg det! Kan ikke skjønne det har fått 5/10 av ign, 6/10 på Eurogamer. En 5/10 skal spillet ha åpenbare feil som ødelegger gameplay, grafikk henger ikke på greip osv men det er det ikke. Kjøringa er bedre en ModNations, banene enda bedre en på ModNations og grafikken er bedre en ModNations Endret 8. november 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 LVL 9 @ACB nå. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://www.yourgamercards.net/generators Fordi de trophy interriserte: Skriv Ps3 navnet ditt in og du blir automatisk registrert og kan følge dine stats i det man går på Leaderboard og søker på PS3 navnet sitt. Digg side hvor man også kan se allt om nye spill svette gamere, chatte osv. For chatt må man lage bruker tror jeg men resten er fri 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Sony sliter igjen. Begynner nesten å lure på om det blir noe av en PS4. Hvis de virkelig er så blakke har de vel neppe råd til å selge dingsen med tap. I tillegg er det jo et spørsmål hva slags prosessor som skal sitte i denne. Blir det x86 blir den neppe bakoverkompatibel, noe som kan skade tidlige salg, og har egentlig Sony økonomi til å gjenta flere merkelige prosjekter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 LVL 11 @ AC:B nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Tror jeg skal sette i Skate 3 igjen og skate litt. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 LVL 11 @ AC:B nå. Tror jeg skal sette i Skate 3 igjen og skate litt. Ok. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg spiller Jack and daxter on NFS hot pursuit nå Men har ikke lånt ACB enda..... men skal det snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ok. Unødvendig kommentar. Du hadde ikke behov for å sitére begge innleggene mine. Jeg spiller Jack and daxter on NFS hot pursuit nå Men har ikke lånt ACB enda..... men skal det snart Supert! Er allerede komt godt i gang, er litt lite spillere fortiden men hvis man venter en stund så dukker det opp en del. Har bestilt AC3 nå som skal hentes i morgen på Lefdal. Special Edition ftw. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Supert! Er allerede komt godt i gang, er litt lite spillere fortiden men hvis man venter en stund så dukker det opp en del. Har bestilt AC3 nå som skal hentes i morgen på Lefdal. Special Edition ftw. Ja digg da kan du jo spille det online mens det er folk på AC3 Så kan jeg hjelpe deg når jeg har ACB Blir nok snart, men vil bare runde de andre spilla først (: (komme godt i gang i hvertfall ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå