zlpw0ker Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 2009 året har sugd etter min mening. Vel,det som er problemet er at der jeg bor har ikke no gamestop. Bor i en liten by i sverige. Så jeg må kjøpe de sann. Og jeg vil ha spilla på dagen slik jeg kan nyte bayo snart som mulig, hvis jeg bestiller fra play.com så kan det jo ta 2-3uker før jeg får de. btw, noen som har hørt noe mer om ffs vs 13?,håper faen meg square får rævvæ si i gir og gir det ut i 2010. + at i år kommer det flere eksklusive titler også som GOW3,ff13 og GT5 og for håpentligvis ff vs 13. Muligens at Nier kommer i Mai,men vet ikke. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Betaler enten 1,- eller 199,- varierer fra spill til spill. edit: Dette er for forhåndsbestilling Oja så du kan ikke gjøre det med spill som feks. fifa 10? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Eg bruker og legge filmer på minnepenn og putte den i ps3en, fungerer greit dette, men er enkelt filmer eg ikkje får spillt av. Får bare at filen er inkompitabel. Er det noe måte og få fikset dette på? Er nok filformatet som ikkje ps3en kan spille av. Endret 3. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Har hatt dette problemet med dvd-spilleren min, men aldri med PS3-en. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eg bruker og legge filmer på minnepenn og putte den i ps3en, fungerer greit dette, men er enkelt filmer eg ikkje får spillt av.Får bare at filen er inkompitabel. Er det noe måte og få fikset dette på? Er nok filformatet som ikkje ps3en kan spille av. PS3en er litt kresen på divx formatet feks om det er det du skal spille av, er vel filformatet som du sier ja. regner ikke med ps3mediaserver er et alternativ... hmmm dårlig med tips da.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ps3mediaserver, hva er det for noe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Et program som gjør at du kan streame fra PC til PS3. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det høres jo akuratt ut som noe eg kan trenge. Skal laste ned programmet senere og prøve det ut. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Det høres jo akuratt ut som noe eg kan trenge.Skal laste ned programmet senere og prøve det ut. Takker for hjelp! Det funker fjell. Deilig å kunne bla gjennom alle mapper og filer på PS3-en. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ja, og i tilleg at dem blir spillbare på ps3en! Utrolig at eg ikkje har hørt om dette før Endret 4. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det høres jo akuratt ut som noe eg kan trenge.Skal laste ned programmet senere og prøve det ut. Takker for hjelp! Det funker fjell. Deilig å kunne bla gjennom alle mapper og filer på PS3-en. Hvordan må du koble PC og PS3 sammen for at det skal funke? Over LAN? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bare de er på samme lokale nett, går det fint. WLAN eller LAN eller en direkte kobling mellom nettverkskortene på pc<->ps3 fungerer aldeles bra. Anbefaler LAN-tilkobling om du skal streame hd-filmer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Må se og få skaffet meg en lang nok nettverks kabel da, tenker trådløst blir litt for dårlig. Men går det greit om ps3en er på trådløst mens pcn er koblet med kabel i ruteren? Endret 4. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det skal gå helt fint det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Tenkte jeg skulle teste det med minnepenn nå EDIT:Lasta ned mediaserveren i stedet. Er det mulig å få til undertekst på filmene? .srt-filen ligger i mappen som jeg har delt, men kan ikke velge no når jeg går på undertekster. Endret 4. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Testet media serveren selv nå. Og du så herlig. Funket på 5 sekund og her finner jo man allt man har på pcn. Og alle filmer funker. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har tidligere streamet med Vuze selv, men høres litt enklere ut med dette PS3mediaserver eller hva det er. Tror det må testes til helgen. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes dere Bayonetta virker bra? Fortell. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Synes dere Bayonetta virker bra? Fortell. Virker som det beste og mest friske Hack & Slash hittil. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Tenkte jeg skulle teste det med minnepenn nå EDIT:Lasta ned mediaserveren i stedet. Er det mulig å få til undertekst på filmene? .srt-filen ligger i mappen som jeg har delt, men kan ikke velge no når jeg går på undertekster. srt-filene må ligge i samme (under-)mappe som filmfilene, og må ha samme fornavn, feks: battlestar.galactica.s04e02.hdtv.xvid.lol.avibattlestar.galactica.s04e02.hdtv.xvid.lol.srt i tillegg må du under fanen "transkidings instillinger", deretter videkonverteringsmetoder->Mencoder sørge for at "autokjør *.srt/*.sub undertekst med samme fil navn" er aktivert. pic: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. januar 2010 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå