Deppss Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Funker å lagre savegames, men jeg tror du må lagre en og en på en usb. Har prøvd det der. Fikk beskjed at: "Denne filen tilhører en annen bruker" eller noe sånt... Endret 18. oktober 2012 av Deppss Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Gleder meg til å teste Netflix, spesielt på PS3. Dårlig utvalg vil det nok være i begynnelsen, men ettervært som folk betaler vil nok utvalget bli bedre. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det blir nok bedre, men om man for alle serier kommer til et punkt hvor de ligger 2 sesonger etter hjelper det lite. Da er de fleste tilbake i bukta uansett. Med andre ord er Netflix suverent for alt bortsett fra manglende filmer/serier og nyheter. Men det fungerer veldig bra på PS3. Har bare testet såvidt med noen korte klipp og en tegnefilm til unga, men det jeg så virket veldig bra. Lyden har jeg ikke fått testet godt enda. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 En ting som er kult med Netflix på PS3 er at du kan starte film fra en iPad eller iPhone. Høy nerde faktor! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 da var skylanders giants i hus.. aldri spilt dette spillet før.. så jo litt spennende ut, så lurer på om jeg skal prøve med engang, eller vente på at ungene kommer hjem Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 En ting som er kult med Netflix på PS3 er at du kan starte film fra en iPad eller iPhone. Høy nerde faktor! Men du må fortsatt starte appen på PS3 med PS3 kontrolleren regner jeg med. Så det er mest for nerdefaktoren? Det jeg kanskje likte best var at jeg kan fortsette å se noe fra der jeg sluttet på hvilken som helst enhet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nettopp fått meg en ny PS3 super slim 500 gb, og ser til min forskrekkelse at "Free Space" på HDD er "bare" 419/465 GB? Hva brukes alle de 46 manglende GB til? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Sony har gått på en smell med sin nye store gitt. http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-18-playstation-store-relaunch-postponed-in-uk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Sony har gått på en smell med sin nye store gitt. http://www.eurogamer...postponed-in-uk Funker fint her. Nettopp fått meg en ny PS3 super slim 500 gb, og ser til min forskrekkelse at "Free Space" på HDD er "bare" 419/465 GB? Hva brukes alle de 46 manglende GB til? Prøvde meg på en formatering og gikk på enda en smell. Nå har jeg bare 412GB! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nettopp fått meg en ny PS3 super slim 500 gb, og ser til min forskrekkelse at "Free Space" på HDD er "bare" 419/465 GB? Hva brukes alle de 46 manglende GB til? Prøvde meg på en formatering og gikk på enda en smell. Nå har jeg bare 412GB! Man får aldri like mye GB som er beskrevet på grunn av naurlige åsaker. 1GB er ikke 1GB men 1.073.741.824 bytes. Når man tar 1.000.000.000 bytes så blir det ikke 1GB. Her har du lese hvordan. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 En ting som er kult med Netflix på PS3 er at du kan starte film fra en iPad eller iPhone. Høy nerde faktor! Men du må fortsatt starte appen på PS3 med PS3 kontrolleren regner jeg med. Så det er mest for nerdefaktoren? Det jeg kanskje likte best var at jeg kan fortsette å se noe fra der jeg sluttet på hvilken som helst enhet. Ja det må du, er også vesentlig bedre å lete blandt innhold via iPad også. Selve appen til PS3 er jo elendig, X360 er vesentlig bedre der slik. Men med iPad på PS3 så ble det jævla bra altså. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nettopp fått meg en ny PS3 super slim 500 gb, og ser til min forskrekkelse at "Free Space" på HDD er "bare" 419/465 GB? Hva brukes alle de 46 manglende GB til? Prøvde meg på en formatering og gikk på enda en smell. Nå har jeg bare 412GB! Man får aldri like mye GB som er beskrevet på grunn av naurlige åsaker. 1GB er ikke 1GB men 1.073.741.824 bytes. Når man tar 1.000.000.000 bytes så blir det ikke 1GB. Her har du lese hvordan. Jo, det er jeg klar over, det jeg ikke forstår er hvordan 46 gb av de 465 tilgjengelige GB allerede er opptatt når jeg starter systemet første gang? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det der er et mysterium for meg og.... Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Det med tap av GB er noe alle harddisker har. Ingenting å gjøre med PS3'en deres. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Du leste ikke hva han skrev. Les en gang til, det er sinnsykt mange gigg som er i bruk, men til hva? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det blir reservert plass til systemet og diverse.. så derfor svinner noe av plassen på hden... enkel og grei forklaring... så ikke noe å grubble over eller rive av seg håret for egentlig.. 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det blir reservert plass til systemet og diverse.. så derfor svinner noe av plassen på hden... enkel og grei forklaring... så ikke noe å grubble over eller rive av seg håret for egentlig.. Greit nok, men på denne PS3en(500 GB) reserveres 3 ganger så mye plass som det gjorde på 80GB versjonen jeg har. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det blir reservert plass til systemet og diverse.. så derfor svinner noe av plassen på hden... enkel og grei forklaring... så ikke noe å grubble over eller rive av seg håret for egentlig.. Greit nok, men på denne PS3en(500 GB) reserveres 3 ganger så mye plass som det gjorde på 80GB versjonen jeg har. Kanskje fordi det er en annen PS3 og ikke en 80gb versjonen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 det blir reservert plass til systemet og diverse.. så derfor svinner noe av plassen på hden... enkel og grei forklaring... så ikke noe å grubble over eller rive av seg håret for egentlig.. Greit nok, men på denne PS3en(500 GB) reserveres 3 ganger så mye plass som det gjorde på 80GB versjonen jeg har. Kanskje fordi det er en annen PS3 og ikke en 80gb versjonen? Tja, begge er jo PS3er og gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 The System software reserves about 10% of the hard drive to ensure that it always has disk space available to save certain critical information. This is completely normal. The larger your hard drive, the more space gets reserved, as it is a fixed percentage of the total space. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå