Allt í lagi Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skal Netflix automastisk dukke opp på XMB etter den nyeste oppdateringen? Oppdaterte i stad og har ingen Netflix app på XMB linja. På TV/Video tjenester har jeg bare mubi og vidzone. Netflix-ikonet har jeg hatt på XMB lenge nå. Vet ikke når den kom, mulig jeg har lastet den ned fra PSN selv. Men den har naturligvis ikke fungert annet enn den gikk an å starte og avslutte. Gahhh..ikke nok med at Spotify krever at man lager seg en fake Facebook-konto. Så skal faen meg netflix ha spotify-konto..hva skjedde med å ha unike brukernavn og passord til tjenestene? Enklere å få folk til å melde seg inn hvis de allerede har registrert brukernavn og passord. Jeg synes det er en god ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som vet når "SEN" updaten kommer til PS3? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 henta min nye ps3 nå for 2 timer siden. oppdaterte den med engang. og hos meg er det netflix logo, som jeg jeg trykka på og fikk beskjed om å oppdatere, som skjer i skrivende stund. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Og etter det får du muligheten til å få mail når det er tilgjengelig. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Flyttet PS3 inn på "kontoret" for noen uker siden, sammen med forrige tv på 37". Med Netflix ble det en perfekt kombo for å stue vekk ungene med en film iblant. I går så vi Svamebob Firkant filmen. Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Hei Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med et spørsmål. På PS3-en min har jeg NAT type 3 og har prøvd å endre dette til NAT type 1 eller 2, men får ikke det til. Er det noen her som veit hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Må sikkert åpne porter og slikt i routeren, ta ett søk på google ang. portforwarding og PS3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Komplett kjører billigsalg på nye ps3 om noen skulle trenge den http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=763262 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Om det er meg dere sikter til så var det bare en spøk fra min side. Toman skrev 110, ikke 10. Selv synes jeg 6/10 er bra og verdt et kjøp. Så feilen nå ser du Tilbake til Unfinished Swan. Til nå synes jeg det er bra, jeg lever meg inn i denne maleverden Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Komplett kjører billigsalg på nye ps3 om noen skulle trenge den http://www.komplett....aspx?sku=763262 Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Er vel rimelig lett å bytte? Isåfall så selger komplett Kingston ssd til 599 i dag. 120 gb Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Flyttet PS3 inn på "kontoret" for noen uker siden, sammen med forrige tv på 37". Med Netflix ble det en perfekt kombo for å stue vekk ungene med en film iblant. I går så vi Svamebob Firkant filmen. Rart at eg ikke får bruke Nflix da. EDIT: Se der ja, fikk det jo. Lite utvalg i filmer dog. Endret 18. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Er vel rimelig lett å bytte? Isåfall så selger komplett Kingston ssd til 599 i dag. 120 gb Tror den 12 GB "enheten" er fast, men har sett at man kan installere en ekstra hdd om behov. Spørsmålet er jo om den disken jeg har bare kan settes rett i eller om jeg 1: trenger noen form for adapter og 2: må formatere disken før denne kan brukes selv om den kommer fra en ps3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) - Endret 29. januar 2019 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 En vanlig S-ATA disk (2,5 inch) kan settes rett in i PS3, så sant den er formatert til FAT32 Setter du i en HDD fra en annen PS3, vil den bli formatert automatisk av PS3'en Det var det jeg fryktet. Dette gjelder selv det er snakk om den med 12 gb Flash? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 da var jeg registrert på netflix.. dette var jo bare helt knall.. betaler gladelig de stusselige 79kr i mnd. slipper jeg å leie film til ungene på dyre altibox.. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet? Hver HDD er unik for hver PS3 maskin. Du kan ta sikkerhetskopi og legge over og da får du med det meste. Ikke alle savegames blir med. Du kan også overføre nesten fra en konsoll til en annen konsoll (Dataoverføringsverktøy). Da blir nesten ALT overført til den andre konsollen og alt fra den gamle blir slettet. Endret 18. oktober 2012 av Deppss Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det kjipe med denne er at 12 GB ikke holder. har lett forgjeves etter svar på om jeg kan putte min gamle hdd fra min fat PS3 inni uten at denne blir formatert. Er på jakt etter ny ps3 etter nylig YLOD men må ha minst 320 GB for å overføre materiale fra min gamle. Dersom jeg bare kan putte inni den gamle hdd'en uten at denne må formateres er jo det digg. Noen som vet? Hver HDD er unik for hver PS3 maskin. Du kan ta sikkerhetskopi og legge over og da får du med det meste. Ikke alle savegames blir med. Du kan også overfør ALT fra en konsoll til en annen konsoll. Da blir ALT, gjentar ALT overført til den andre konsollen og alt fra den gamle blir slettet. Går ikke an å overføre bare savegames? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Går ikke an å overføre bare savegames? Er usikker på om det funker sånn rett fram. Når jeg la inn backup'en på PS3'n, så ble noen savegames lagt inn men ikke alle. Eller du kan gjøre dette: http://www.diskusjon...post&p=18435534 Er ikke 100% sikker på om dette funker men... Endret 18. oktober 2012 av Deppss Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Funker å lagre savegames, men jeg tror du må lagre en og en på en usb. Har du Plus så kan man lagre i skyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå