Mala Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Om det er meg dere sikter til så var det bare en spøk fra min side. Toman skrev 110, ikke 10. Selv synes jeg 6/10 er bra og verdt et kjøp. Haha, bummer fra min side, beklager den! Skylder på at jeg var matforgiftet og har ligget totalvraket i 2 dager nå Men da er vi alle enige da! Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Haha, bummer fra min side, beklager den! Skylder på at jeg var matforgiftet og har ligget totalvraket i 2 dager nå Men da er vi alle enige da! Hahaha!! Stussa fælt på har ha skrev 6/110 og ikke 6/10. En smule rating forskjell Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Har PSN tryna igjen, eller er det oppdatering på gang ? Kommer ikke inn! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Har PSN tryna igjen, eller er det oppdatering på gang ? Kommer ikke inn! Ny Store skal være oppe i morgen, kan ha med det å gjøre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen flere som har problemer med å komme inn i den nye sjappa? Får lastet ned å innstallert, men kommer bare inn til et vindue hvor det spretter opp en meny linje helt i bånn av skjermen hvor man kan trykke på noen knapper for å gå videre, meny osv. Men der blir den stående. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen flere som har problemer med å komme inn i den nye sjappa? Får lastet ned å innstallert, men kommer bare inn til et vindue hvor det spretter opp en meny linje helt i bånn av skjermen hvor man kan trykke på noen knapper for å gå videre, meny osv. Men der blir den stående. Tar bare litt ekstra tid. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Regnet bare nesten med at det var mye trafikk, men sikker jeg som bare var litt utålmodig Får teste etter at jeg har kuttet ut fifa for kvelden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kan se ut som at Hitman HD Collection er på vei. Hadde ikke vært meg imot. Hitman HD Collection PS3 Trophies pop up online Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor pokker finner jeg Netflix på PS Store? Var ikke helt venn med det nye designet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Har det kommet Netflix ennå? Er rimelig sikker på at jeg leste på vg nett eller noe før i dag at det skulle komme til PS store, men ikke ennå. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Netflix finner man på XMBen ved siden av "Spill". 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Netflix har jo bare gamle ting. Er som å gå i brukt-DVD hylla på Gamestop. Eller "Nice price" på Platekompaniet. Gamle tv-serie sesonger, gamle filmer..ingenting NYTT. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Netflix finner man på XMBen ved siden av "Spill". Takker. Godt noen viser vei for en sløv, gammel mann Netflix har jo bare gamle ting. Er som å gå i brukt-DVD hylla på Gamestop. Eller "Nice price" på Platekompaniet. Gamle tv-serie sesonger, gamle filmer..ingenting NYTT. Av og til er det akkurat det jeg trenger Og jeg får det gratis ut 2012 uansett, så får teste litt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Netflix finner man på XMBen ved siden av "Spill". Takker. Godt noen viser vei for en sløv, gammel mann Netflix har jo bare gamle ting. Er som å gå i brukt-DVD hylla på Gamestop. Eller "Nice price" på Platekompaniet. Gamle tv-serie sesonger, gamle filmer..ingenting NYTT. Av og til er det akkurat det jeg trenger Og jeg får det gratis ut 2012 uansett, så får teste litt. Hvorfor får du det gratis? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Nye PS Store hakker litt, men har lest på PS bloggen at når flere land får den kommer den til å bli kjappere. Ellers skal jeg kjøpe meg The Unfinished Swan i løpet av kvelden. Netflix finner man på XMBen ved siden av "Spill". Takker. Godt noen viser vei for en sløv, gammel mann Netflix har jo bare gamle ting. Er som å gå i brukt-DVD hylla på Gamestop. Eller "Nice price" på Platekompaniet. Gamle tv-serie sesonger, gamle filmer..ingenting NYTT. Av og til er det akkurat det jeg trenger Og jeg får det gratis ut 2012 uansett, så får teste litt. Hvorfor får du det gratis? http://www.itavisen....gratis-ut-aaret Det verste med Netflix er utvalget. Er jo kun gamle ting, Ingenting fra 2011 og utover. Endret 17. oktober 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 http://www.itavisen....gratis-ut-aaret Det verste med Netflix er utvalget. Er jo kun gamle ting, Ingenting fra 2011 og utover. Takker! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Gahhh..ikke nok med at Spotify krever at man lager seg en fake Facebook-konto. Så skal faen meg netflix ha spotify-konto..hva skjedde med å ha unike brukernavn og passord til tjenestene? Endret 17. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Skal Netflix automastisk dukke opp på XMB etter den nyeste oppdateringen? Oppdaterte i stad og har ingen Netflix app på XMB linja. På TV/Video tjenester har jeg bare mubi og vidzone. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Er ikke det en app? Har ikke fått oppdateringen enda, men bruker uansett US Netflix på Apple TV`en, så jeg tror jeg greier meg uansett Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg hadde ingen Netflix app på min norske PS3 bruker, men logget inn på min amerikanske bruker og lastet ned netflix appen derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå