TheKims Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen her som har erfaringer med en sånn her? Tenkte å bruke den til PC å siden jeg ikke helt klarer å bruke tastatur til spilling. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Da jeg skrudde på ps3en idag så jeg "Tokyo jungle" på whats new delen. Søkte det opp på youtube og fant dette. Noen som har noe mer info om spillet? Konseptet virker litt fett, men traileren ser ikke så veldig bra ut Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det har fått ekstremt blandet kritikk, så er nok en smakssak. Liker du generelt japansk tullball vil det sikkert falle i smak. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Om et par timer henter jeg PS3 Super Slim 500GB Skal innrømme jeg gleder meg å pakke den opp! Er alltid gøy med ny konsoll i hus! Endret 2. oktober 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vurderte å skaffe meg en slik selv og gi den gamle 40GB-klumpen til kjæresten. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) glem det. Endret 2. oktober 2012 av Balthier Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fytterakkern for et grusomt design det var på den. Vanlig slim er ikke akkurat en perle den heller, men ser nå 10 ganger bedre ut en den plastikk klumpen. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke så ille som den første slimen, men jeg holder med første Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser ikke så veldig bra ut med rillene på toppen nei, men kommer uansett ikke til å kjøpe flere versjoner av denne generasjonens konsoller. Viktigste er vel at de spiller de samme spillene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Her er den Lawl, helt lik dem andre jo bare med enda større HDD og enda mindre. Likte ikke helt den mekaniske skyvegreia... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nja lik og lik.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Er det noe forskjell på ytelse etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja ok, men samme greia fortsatt bare at modellen er mye mindre og har som sagt større lagringskapasitet. Skulle ønske den hadde den skyve/slukke disk greia fremdeles, da hadde jeg kjøpt den. Er det noe forskjell på ytelse etc? Nope, samme greia som sagt bare med nyere og tynnere modell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hm, pengesluk. Akkurat Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jepp, er absolutt ikke så stormannsgal at eg må ha hver eneste versjon av en spillkonsoll som kommer ut. Hadde en phat 80GB fra Canada fra den kom og til juletider ifjor, da fikk den YLOD så har eg hatt den "gamle slim'en siden den tid. Og akter aboslutt ikke å skaffe den nye slim'en bare fordi den er en ny versjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hadde skjønt det om det faktisk var noenting som ble bedre. Slik som Xbox gjorde og lanserte enn versjon som skulle fungere bedre med Kinect f.eks. Men det å bare lansere enn ny versjon med større HDD og litt tynnere er egentlig pengesluk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Når var det egentlig HTC One X skulle bli Playstation verifisert, Playstation Suite eller hva pokker det heter. Ble annpnsert på E3 i år. Endret 2. oktober 2012 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå