Nevnarion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er enig, det har vært et dårlig spillår. Håper 2010 blir bedre, noe jeg er meget sikker på at 9. mars vil bekrefte. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg for min del gleder meg mere til 9.februar og Bioshock 2 Tviler på at det blir noe FF kjøp på meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skal prøv å få kjøpt med Aliens Vs Predator, God of war 3,Dante's Inferno(kanskje),Batman: Arkham Asylum 2,Metal Gear Solid: Rising og Dead Space 2. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det nyeste Metal Gear Solid spillet noe bra om man ikke har spilt noen av forgjengerne? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Når det står at det følger en AV kabel med i PS3 pakken, er det samme kabel som HDMI? Eller er det noe annet skvip som gjør at jeg ikke får 720p/1080p/i?. Er det forresten noen her som har prøvd å legge inn Linux på sin PS3?. Hvordan funker det? Er det mye stress med å få tilbake gammel software hvis man ikke skulle like det, eller får problemer? AV-kabelen som følger med er kun Composite. Det er ikke mulig å installere Linux på nyeste Slim. Man skriver ikke over noe hvis man installerer Linux, man må reformattere disken for å sette av en egen partisjon til Linux. Det er da en kommando eller menyvalg for å skifte frem og tilbake. Installerte Linux for morro skyld når jeg byttet disk for et år siden eller noe, men det er litt for tregt til å bruke noe særlig nyttig. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) skal allered svi 1500 på dantes inferno bayonetta og darksiders,vet at dantes ikke kommer før i februar.får en bra pris på de,500kr per. Det er sant at 2010 blir legendary,for meg hvertfall blir vel 2010 det beste spilleåret som har vært,tipper 2010 er det samme som mange. skal kjøpe meg bayonetta Darksiders Dantes inferno Split second Muligens Blur Tekken 6 GT5 NG2 Nier når det kommer FF13 Castlevania lord of shadows Det nye NFS spillet også. Vet at noen har kommet ut. 2010 bli dyrt år for meg..xd Endret 3. januar 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 bayonettaDarksiders Dantes inferno de tre første der kan du bytte til deg på gamestop.. bestillte fra play.. alle 3 kostet meg totalt 500 kroner.. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan fungere egnetlig det gamestop tilbudet? Er det slik at du kan bytte inn 2 brukte spill (med unntak av de som er på listen) og få et helt nytt? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Betaler enten 1,- eller 199,- varierer fra spill til spill. edit: Dette er for forhåndsbestilling Endret 3. januar 2010 av Burny Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mellom Mars og April. BadCompany 2 og GT5 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvordan fungere egnetlig det gamestop tilbudet? Er det slik at du kan bytte inn 2 brukte spill (med unntak av de som er på listen) og få et helt nytt? trenger ikke være brukt heller forsåvidt, alt jeg har byttet har vært splitter nytt Men det er begrenset hvilke spill du kan bytte i.. men stort sett alt av storspill er fritt frem.. for 1 kr + 2 spill har jeg blant annet fått; brutal legend, uncharted2, bayonetta, dantes inferno, ratchet&clank, bad company 2++ .. Fint om en bor i nærheten av Gamestop og kjøper mye spill slik som meg.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Darksiders kommer til US i morra og EU 8.januar, GLED DERE! Apropos Gamestop, plukka opp Street Fighter IV (bundle med to figurer) og Valkyria Chronicles for 189,- i går, genialt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det nyeste Metal Gear Solid spillet noe bra om man ikke har spilt noen av forgjengerne? MGS 4 mener du? Klart det er et bra spill, det er jo faktisk helt fenomenalt. Men for å få fullt utbytte av historien, så bør du ha spilt de andre spillene først, siden det har en hel rekke med henvisninger til tidligere hendelser. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er enig, det har vært et dårlig spillår. Håper 2010 blir bedre, noe jeg er meget sikker på at 9. mars vil bekrefte. 2009 har jo vært et fantastisk år, for meg i alle fall. Men handler vel om hvilke sjangre man favoriserer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det i det hele tatt mulig å si at det har vært et dårlig spillår? Killzone 2, Uncharted 2, CoD: MW2, ACII, Halo: ODST, Forza 3, Deamon Souls, Dragon Age +++ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det nyeste Metal Gear Solid spillet noe bra om man ikke har spilt noen av forgjengerne? MGS 4 mener du? Klart det er et bra spill, det er jo faktisk helt fenomenalt. Men for å få fullt utbytte av historien, så bør du ha spilt de andre spillene først, siden det har en hel rekke med henvisninger til tidligere hendelser. Siden spillet er 80% cutscenes, vil jeg si at det er ganske viktig å spille de andre først. Er noen raringer som liker det selv om det er deres første, da. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er det i det hele tatt mulig å si at det har vært et dårlig spillår? Killzone 2, Uncharted 2, CoD: MW2, ACII, Halo: ODST, Forza 3, Deamon Souls, Dragon Age +++ Joda, mange gode spill, men samtlige av de jeg har prøvd har kun vært kortvarige gleder. Har dog til gode å teste Dragon Age og Demon's Souls. Bare 1. kvartal i år får vi jo tre oppfølgere til spill jeg har brukt et usunt antall timer på. Dersom de innfrir mine forventninger, skulle jeg ha klart å livnære meg på kun Mass Effect 2, Bioshock 2 og Final Fantasy XIII ut resten av 2010. Som Only Chaos sier: Smak og behag Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 2009 har i beste fall vært middels bra, 2010 kommer til å bli konge og vi har allerede fått servert både Bayonetta og Darksiders etter bare noen dager. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De som sier 2009 var et dårlig spillår må være tjukke i hodet! Det er kun 2-3 spill som jeg skal ha i år ellers er det labert. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "Må ha"-spill som jeg skal ha i år: Bioshock 2, Mass Effect 2, Mafia 2, Red Dead Redemtion, BF:Bad Company 2, Red Orchestra, God of War III, Splinter Cell: Conviction, Dante's Infero.... "Må ha"spill skaffet i år: Forza 3, Modern Warfare 2 og Dragon Age: Orgins. Så jo, etter min mening var 2009 et relativt svakt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå