Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Har litt lyst på Tales Of Graces selv, men tror jeg venter til det faller i pris.

 

Kjøpte akkurat Playstation +, og holder nå på å laste ned Motorstorm: Apocalypse og Machinarium. Kjøpte også Alundra.

 

Jeg vet ikke om Tales of Graces er den typen spill som så lett faller i pris. Det pleier ikke å bli trykt mange opplag av disse spillene, og Vesperia f.eks. ble bare vanskelig å få tak i etter en stund og steg dermed i pris på bruktmarkedet. Jeg gjør vanligvis som deg og venter til spill er hvertfall halvert i pris før jeg kjøper, men her må man ha følerne ute for hvilke spill som muligens kan komme til å bli sjeldne.

 

Ellers tommel opp for Alundra. Kanskje den beste Zelda-klonen som finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TIl dere som sitter med bra linjer, er PS Store tregt for dere også?

Synes det er helt latterlig treg nedlasting her. Kan neppe laste ned mer enn maks 2 magebytes i sekundet. Synes det er dårlig når jeg har kapasitet til å laste ned 8 mbps.

 

Noen som får bedre eller er PS så rævva?

2 MegaBytes bør du være svært fornøyd med hvis du har en linje som greier 8 Megabit pr sekund. 1 Byte = 8 bit, derfor burde du ha en linje på minst 16 mpbs for å klare 2 MegaBytes i sekundet. Computer Science 101.

Lenke til kommentar

Du missforstår. Jeg har 70 mbit linje. Altså jeg burde ha nedlasting på 8 megabytes. Noe jeg har på pcen etc.

Vel, vil ikke akkurat si at 2 MB/s er tregt da. Det burde du vel være godt fornøyd. Får noe lignende selv på en god dag, og synes det er greit. Det vil si 120 MB pr minutt, eller 7,2 GB i timen.

 

Det er din feil at vi misforstod. mbps er brukt som forkortelse for megabit/s. MB/s er megabyte/s.

Vil forøvrig peke ut at det er Mbps siden mega uttrykkes ved stor M.

Lenke til kommentar

Har tenkt og skaffe meg gaming headset til Ps3 nå. Men klarer ikke og bestemme meg mellom Turtle Beach PX 21 og Tritton AX180. Har tenkt og kjøpe meg Turtle Beach (for det er billigst, men det er en liten ulempe med akkurat det. Har hørt masse dårlig om Turtle Beach, så det jeg lurer på er om jeg får garanti på headsetet? (Skal kjøpe det på komplett).

Lenke til kommentar

Vist jeg lager en US PSN account for å laste ned noen spill og så logger på min norske/EU-konto, kan jeg da spille spillene jeg har laste ned?

 

Edit: Etter litt googling later det til at man ikke får kjøpt spill med norsk visakort på US playstation store.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Har tenkt og skaffe meg gaming headset til Ps3 nå. Men klarer ikke og bestemme meg mellom Turtle Beach PX 21 og Tritton AX180. Har tenkt og kjøpe meg Turtle Beach (for det er billigst, men det er en liten ulempe med akkurat det. Har hørt masse dårlig om Turtle Beach, så det jeg lurer på er om jeg får garanti på headsetet? (Skal kjøpe det på komplett).

 

Jeg ville heller kjøpt dette: http://www.komplett....A0-8720D71DBD87

Hadde px 21 og det holdt i ca to mnd før den ene klokka slutta og funke. Sony sitt har jeg brukt mye i 6-7 mnd nå og er veldig fornøyd med det...

 

De kommer også med ett nytt sett neste mnd som ser veldig bra ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=762198

Endret av duttebassen
Lenke til kommentar

http://www.el33tonli...eals_new_super/

 

Synes den super slimmen så råbra ut.

Tror faktisk jeg slår til med den på 500GB :D

•Black 12GB – September 28th – €230 (optional mount for external SATA drive, or can be upgraded with 250GB HDD)

•Black 500GB – September 28th – €300 (with FIFA 13)

 

Synes 300 euro for den største var billig, får jo med FIFA 13 etter det jeg har lest :)

 

"Sony will be expanding the PlayStation Plus program to Vita in just a couple of months. The company announced at its Tokyo Game Show conference today that the service will be available in November.

Those who have already subscribed to Plus on PS3 will be eligible for the Vita counterpart for free."

 

Veldig bra av Sony på TGS, var akkurat det jeg hadde ønsket meg

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ja da går min nye PS3 slim uansett tilbake på angreretten. Den har dessuten et problem der den lager jævla klunke lyder under loading (konstant under spilling f.eks. red dead redemption) så jeg skulle returnere den uansett. Jeg prøvde en annen PS3 slim før denne og den ble returnert også pga dette problemet... Er dette normalt?

 

Uansett, er det noen negative sider ved denne nye vs eksisterende slim?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...