Spartapus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tales of Graces er bestilt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gleder meg inderlig til Final Fantasy X remasteren kommer ut. http://www.youtube.com/watch?v=sou0NMuK3cM Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fått meg amerikansk bruker for å få lastet ned FIFA-demoen. Kan jeg logge av den brukeren etter at jeg startet nedlastingen, uten at det stopper opp? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fått meg amerikansk bruker for å få lastet ned FIFA-demoen. Kan jeg logge av den brukeren etter at jeg startet nedlastingen, uten at det stopper opp? Mener å huske at det går ja, bare å prøve det vel? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Fått meg amerikansk bruker for å få lastet ned FIFA-demoen. Kan jeg logge av den brukeren etter at jeg startet nedlastingen, uten at det stopper opp? Mener å huske at det går ja, bare å prøve det vel? Nja, litt utålmodig og vil ikke begynne på nytt igjen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tales of Graces er bestilt! Da har du litt å glede deg til. Det er et veldig koselig spill. Gleder meg inderlig til Final Fantasy X remasteren kommer ut. http://www.youtube.com/watch?v=sou0NMuK3cM Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Introen så fryktelig koselig ut, ja. For ikke å si blomstrete. Men nå er det leenge siden jeg spilte et nytt Tales. Ikke siden Vesperia. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Det kribler i magen bare ved tanken på FFX og Tales of Graces skal jeg selvfølgelig også ha. Etter å ha spilt på Xboxen en stund skal jeg hoppe over til PS3 igjen og begynne på Uncharted. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Introen så fryktelig koselig ut, ja. For ikke å si blomstrete. Men nå er det leenge siden jeg spilte et nytt Tales. Ikke siden Vesperia. Ja ganske mange spill i Tales-serien nå. Siden det er populært med slikt nå så skulle jeg ønske de kom med en samleversjon av alle Tales spillene, så jeg kunne få spilt de andre også. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg mangler bare Tales of Legendia, som jeg ikke har tatt bryet med ennå. Foruten Rebirth og Xilia som ennå er kun på japansk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tales of Graces er bestilt! Da har du litt å glede deg til. Det er et veldig koselig spill. Gleder meg inderlig til Final Fantasy X remasteren kommer ut. http://www.youtube.com/watch?v=sou0NMuK3cM Du er ikke alene om det. Kult! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Veldig happy over at det er en remaster og ikke en remake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Helt enig der. Synes spillet er så perfekt fra før av at de ikke har behov for å endre på noe annet enn resolution. Men de har nevnt at de skal legge til noe nye elementer eller noe slikt, blir spennende å se hva. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Digger Tales Of Graces f!! Ser frem til Final Fantasy X Remaster, håper det kommer senest sommer 2013 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Hmmm... lurer på om Level 5 noen gang kommer til å lage Dark Cloud 3? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Digger Tales Of Graces f!! Jeg får bare mer og mer lyst til å fortsette på det jo flere jeg ser som kommer med slike uttalelser (ha bare spilt litt over kapittel 1), men har man lovet madammen at man skal spille det sammen med henne, så har man lovet det. Og det man lover bør man holde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Digger Tales Of Graces f!! Ser frem til Final Fantasy X Remaster, håper det kommer senest sommer 2013 Får spillet "edition" kan de skrive meg opp. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Har litt lyst på Tales Of Graces selv, men tror jeg venter til det faller i pris. Kjøpte akkurat Playstation +, og holder nå på å laste ned Motorstorm: Apocalypse og Machinarium. Kjøpte også Alundra. Endret 12. september 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
xviet Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Noen som har cs go? Får bare spilt med booter, får ikke spille mot andre personer. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå