Bruker-146784 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen som anbefaler Twisted Metal på PS3? Koster kun 229 kr på PS Store. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Oppsummert, hvorfor er det verdt det å få Plus? Noen som hadde giddet å fortelle meg kjapt? For da kjører jeg kanskje på denne 25% rabatten! Takk på forhånd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Drøssevis av store avslag på spill, og mange spill får en gratis sålenge en er + medlem. Har vært + medlem i snart ett år og angrer ikke. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Klippet fra mailen jeg fikk idag. "Ikke bare får du store spill som Red Dead Redemption uten ekstra kostnader, du kan også benytte deg av nettskybasert lagring, automatiske oppdateringer og annet ekstrainnhold som PlayStation Plus-abonnenter regelmessige kan glede seg over på PlayStation 3." Verdt å merke seg at de spillene man får gratis forsvinner hvis du ikke forlenger PS + når det går ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Takk! Får jeg også 25% avslag når neste år trekkes fra kortet da? Eller er dette bare 25% rabatt på førsteåret? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mm, nei eg kommer innpå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har 100% signal strength på WIFI, og har 10mbps linje. På PC, Mac osv får jeg 1mbps++ download speed. Men PSN laster ned demo/spill på kanskje maks 500 kbps (av og til mindre ser det ut som) og bruker veldig lang tid på downloads. Dette skjedde ikke før, hva kan jeg gjøre? Som sagt full signal og ps3'en ligger seriøst bare noen få meter fra ruteren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Takk! Får jeg også 25% avslag når neste år trekkes fra kortet da? Eller er dette bare 25% rabatt på førsteåret? Regner med det kun gjelder denne gangen. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Takk! Får jeg også 25% avslag når neste år trekkes fra kortet da? Eller er dette bare 25% rabatt på førsteåret? Dette er selvfølgelig et tilbud nå og ikke en avtale som gjør at du får 25% avslag neste gang du skal betale for 1 år. Men som sagt, hvis du skal beholde spill og alle andre fordeler med Plus, må du fortsette å betale hvert år. Ellers blir det borte. Har 100% signal strength på WIFI, og har 10mbps linje. På PC, Mac osv får jeg 1mbps++ download speed. Men PSN laster ned demo/spill på kanskje maks 500 kbps (av og til mindre ser det ut som) og bruker veldig lang tid på downloads. Dette skjedde ikke før, hva kan jeg gjøre? Som sagt full signal og ps3'en ligger seriøst bare noen få meter fra ruteren. Sånn er det hos meg også i perioder. Har sikkert med PSN å gjøre, ikke ditt nettverk. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige Ps3 kontroller på nettet? (Helst fra Norge) Har hatt den samme kontrollen i snart 2 år nå, begynner og bli ganske slitt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://priser.teknofil.no/index.php?q1=PS3+h%C3%A5ndkontroll Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Har 100% signal strength på WIFI, og har 10mbps linje. På PC, Mac osv får jeg 1mbps++ download speed. Men PSN laster ned demo/spill på kanskje maks 500 kbps (av og til mindre ser det ut som) og bruker veldig lang tid på downloads. Dette skjedde ikke før, hva kan jeg gjøre? Som sagt full signal og ps3'en ligger seriøst bare noen få meter fra ruteren. Sånn er det hos meg også i perioder. Har sikkert med PSN å gjøre, ikke ditt nettverk. Det finnes et triks som skal funke bra med nedlastinger på PSN, trykke pause på nedlastingen og fortsett etter det. Da skal PS3en visstnok koble til en annen server med bedre hastighet. Har selv aldri hatt problemer med nedlastingsfarten som ligger jevnt på 1-2 MB per sekund. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billige Ps3 kontroller på nettet? (Helst fra Norge) Har hatt den samme kontrollen i snart 2 år nå, begynner og bli ganske slitt. - Megastore Norge - Komplett.no Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Man setter virkelig pris på spilling i perioder man sjeldent har tid til det! Har ikke spillt ordenltig på 3-4 uker pga skole og jobb, nå skal jeg endelig sette meg ned å ha litt kvalitetstid med ps3en Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Da er det typisk at det kommer en haug med oppdateringer som må gjøres, både på konsollen og på spillene, slik at tiden heller går med til det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Da er det typisk at det kommer en haug med oppdateringer som må gjøres, både på konsollen og på spillene, slik at tiden heller går med til det Greit med PS+ da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Noen som anbefaler Twisted Metal på PS3? Koster kun 229 kr på PS Store. Lurer på det samme selv. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Noen som anbefaler Twisted Metal på PS3? Koster kun 229 kr på PS Store. Lurer på det samme selv. Finnes jo en demo hvis dere ikke har prøvd den. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Noen som har noen gratis/billige co-op spill å anbefale? Helst splitscreen og det må spillest lokalt på en PS3 Og som ligger i Playstation Network. Endret 9. september 2012 av Bolivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå