Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klippet fra mailen jeg fikk idag.

"Ikke bare får du store spill som Red Dead Redemption uten ekstra kostnader, du kan også benytte deg av nettskybasert lagring, automatiske oppdateringer og annet ekstrainnhold som PlayStation Plus-abonnenter regelmessige kan glede seg over på PlayStation 3."

Verdt å merke seg at de spillene man får gratis forsvinner hvis du ikke forlenger PS + når det går ut.

Lenke til kommentar

Har 100% signal strength på WIFI, og har 10mbps linje. På PC, Mac osv får jeg 1mbps++ download speed. Men PSN laster ned demo/spill på kanskje maks 500 kbps (av og til mindre ser det ut som) og bruker veldig lang tid på downloads. Dette skjedde ikke før, hva kan jeg gjøre?

Som sagt full signal og ps3'en ligger seriøst bare noen få meter fra ruteren.

Lenke til kommentar

Takk! Får jeg også 25% avslag når neste år trekkes fra kortet da? Eller er dette bare 25% rabatt på førsteåret?

Dette er selvfølgelig et tilbud nå og ikke en avtale som gjør at du får 25% avslag neste gang du skal betale for 1 år. Men som sagt, hvis du skal beholde spill og alle andre fordeler med Plus, må du fortsette å betale hvert år. Ellers blir det borte.

Har 100% signal strength på WIFI, og har 10mbps linje. På PC, Mac osv får jeg 1mbps++ download speed. Men PSN laster ned demo/spill på kanskje maks 500 kbps (av og til mindre ser det ut som) og bruker veldig lang tid på downloads. Dette skjedde ikke før, hva kan jeg gjøre?

Sånn er det hos meg også i perioder. Har sikkert med PSN å gjøre, ikke ditt nettverk.

Lenke til kommentar

Sånn er det hos meg også i perioder. Har sikkert med PSN å gjøre, ikke ditt nettverk.

Det finnes et triks som skal funke bra med nedlastinger på PSN, trykke pause på nedlastingen og fortsett etter det. Da skal PS3en visstnok koble til en annen server med bedre hastighet. Har selv aldri hatt problemer med nedlastingsfarten som ligger jevnt på 1-2 MB per sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...