Muggkaare Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har dere egentlig noe erfaring med mods? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 På hvilken måte er folks erfaring med mods relevant for diskusjonen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Fordi det var prat på konsoll vs pc av et VELDIG modbart spill. Har ikke spilt Oblivion med mods selv, men spilte Skyrim og kunne ikke tenke meg å spille det uten mods igjen. Men nå er Skyrim et elendig spill på PS3 og da, dessverre. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 PS3-versjonen av Skyrim er forholdsvis insektsfri nå, men forsåvidt enig, ble litt sprø av hvordan den var tidligere. Ble ofte til at jeg slo av fordi jeg var lei av kræsj heller enn at jeg var lei av selve spillet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det her blir galskap vettu 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Skjønner. Men jeg vil ikke akseptere at et spill MÅ ha mods for å bli bra, det skal være bra den dagen jeg kjøper det, så får brukergenerert innhold heller komme som en ren bonus. Skyrimen på min PS3 gikk rett i bruktkassa ikke lenge etter innkjøp - var pokker så skuffa, men jeg synes også selve hypen av spillet hadde gitt meg for store forhåpninger som ikke innfridde i det hele tatt. Ingen mods i verden kunne bedret det inntrykket og alle bugsene var siste spikeren i kista for min del fordi de rett og slett beviste at utvikler ikke gadd å kvalitetssjekke eller korrigere pruduktet sitt fordi det var viktigere å få det ut på markedet så de kunne tjene penger. (Men når det er sagt så er PS3 den vanskeligste konsollene å programmere på siden den har en latterlig komplisert infrastruktur basert på info fra en fyr som hadde jobbet i bransjen - finner ikke intervjuet atm. Får håpe det er hold i at neste generasjon konsoller kommer med utbyttbare deler som RAM og grafikkort og generasjonen etter det er streaming/onlive-basert..) Endret 20. august 2012 av Bjellesau Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det her blir galskap vettu Oh yes - skrev om det for noen uker siden og også på forrige side - kjøper det på release, jeg ass. Årets spill!! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tokyo Jungle så ut som tidenes mest ræva spill... Men har hørt om det på en podcast (kan det ha vært Rebel FM?) og det hadde visst noen morsomme elementer i seg. Er uansett skeptisk til tusen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Skjønner. Men jeg vil ikke akseptere at et spill MÅ ha mods for å bli bra, det skal være bra den dagen jeg kjøper det, så får brukergenerert innhold heller komme som en ren bonus. Jeg hadde heller ikke akseptert at et spill MÅ ha mods for å bli bra. Men, mods kan gjøre et spill bedre, legge til ting, eller også forandre på det totalt, legge til nye spillmoduser osv (Day Z f.eks). Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Oblivion ble jo i det minste spillbart med mods. Selv om det altså krevde mer plass på disk for mods enn selve spillet for å få det til... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg føler personlig at utviklingen har gått litt feil vei fra Daggerfall - Morrowind - Oblivion - Skyrim. Svært mye av de kule tingene man hadde før er jo borte : Klatre opp vegger (egen ferdighet ) , å kunne fly bare for å nevne noen . Daggerfall hadde jo også svært kule (men buggete) random genererte dungeons og sinnsykt mye man kunne gjøre. Det positive med de nye Elders Scroll spillene er jo bedre grafikk og innimellom spennende dungeons, men ofte får man følelsen av at nivådesignet er enveis (fra a til b ). Jeg kjedet meg i alle fall en god del med de siste spillene etter Daggerfall hovedsakelig pga skalering av nivå hos fiendene dine. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skalering av lvl hos mobs er min største issue med de siste spillene. Jeg husker godt først gangen jeg møtte en Daedra i Daggerfall. Det var instakill i feil favør. Oblivion var vel den verste, mens det i Skyrim så vidt jeg vet brukes litt samme teknikk som i Fallout 3. Det betyr at det fortsatt er lvl-scaling, men at de ikke forandrer seg nevneverdig etter at man har besøkt et område første gangen. Likevel føles det veldig kunstig å bli utrolig mye mektigere, men samtidig slite mot samme type monster og slakte drager forholdsvis greit første timen i spillet. Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Fordi det var prat på konsoll vs pc av et VELDIG modbart spill. Har ikke spilt Oblivion med mods selv, men spilte Skyrim og kunne ikke tenke meg å spille det uten mods igjen. Men nå er Skyrim et elendig spill på PS3 og da, dessverre. Oblivion med mods krasjer på PC det også, hvertfall på min PC Dersom jeg skal ungå at det krasjer må jeg gjøre en del instillinger. Dessuten hvis jeg kjøper ett spill så forventer jeg at det skal funke på plattformen jeg kjøpte det til uten å bruke mods og å stille inn på grafikkkort etc. Ikke misforstå meg Jeg spiller mest på pc for tiden fordi konsollene henger håpløst etter, men velger ikke konsoll bort fordi fanboy basen til pc er større en konsoll basen eller noe slikt teit. Jeg spiller på alle plattformer så lenge det er morro og gir meg underholdning. Så ja det hender jeg drar fram wiien for å spille smash bros, xboxen for å spille plants vs Zombies eller ps3 for å spille ett eller annet ps3 ekslusivitivt. Bare lei fanboy pratet med at pc er superior in all cases argumentet. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fått YROD (gult lyst, pip og konsollen skrus av etter få sekunder når jeg tar den på) på PS3en jeg fikk på lanseringsdatoen. Noen som vet om guidene som finnes på nett i det hele tatt fungerer, eller er håpet ute? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Du kan fint fikse det selv ja viss du ikke vil sende den til "proff" rep. Mange av de som ligger på YT som går grundig til verks kan du stole på. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Er PSN nede? Nettet hjemme funker fint, men får ikke logget på. Har restarta. Edit: never mind, kom meg inn etter å ha restarta noen ganger. Endret 30. august 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 http://www.ign.com/articles/2012/08/31/square-reveals-final-fantasy-25th-anniversary-collection Denne skaffer jeg om den rekker her i Europa Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Helt sikkert kjøp om den blir tilgjengelig her også. Garantert, uansett pris. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Ac3 Concept art . Endret 4. september 2012 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser det er 25% avslag på PS + nå. Koster 296,- for et år. Tilbudet varer til 19. sep. Lurer på om jeg skal prøvde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå