Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned Might&Magic: Clash of Heroes fra PSN i går. Det ble en umiddelbar hit hos meg; akkurat den typen utfordringer mine små grå liker. Eneste er at lastetidene virker vel drøye; det skulle ikke være nødvendig for en DS-tittel å måtte laste så mye på en PS3 med mindre det er dårlig optimalisert. Ja, også er det jo Ubisoft - alltid et skår i gleden!

Lenke til kommentar

De hadde ikke noe annet valg, men kom igjen! Hvor mange nye Vita spill fikk vi annonsert? 2? Det holder rett og slett ikke (skal dog innrømme at det papir-spillet så ganske kult ut) Og hvor mange minutter brukte de ikke på ting jeg tror knapt noen bryr seg om. Og det de viste av nye spill og deres største titler var rett og slett døvt. Nei, dette var ille.

Lenke til kommentar

Synes dem gjorde det veldig bra jeg, bedre en hva fks Microsoft gjorde på E3 og det sier litt. Hvor var MS i år egentlig...dem hadde vel ikke en dritt å vise regner jeg med.

Mer fokus på Vita var et smart trekk og det ble vist spill som gjør at jeg som Vita eier har spill å se frem til og for dem som ikke eier en Vita er det nå enda flere grunner til å vurdere en Vita.

Lenke til kommentar

Sony gjorde det riktig med PS Vita på Gamescon da på E3 var det litt pafft :)

Nytt Killzone, footage fra CODBo D, Until Dawn (ny IP), Rain (ny IP), samt masse annet snacks!

Pluss digga at man nå skal kjøpe seg for eks Sly Thieves In Time får man det til Vita også!

Sony gjør det alltid de har gjort hver eneste generasjon, nemlig holde meg i sjakk med eksklusive spill og masse flotte deals :)

Det er Sony som gjør at jeg til stadig spiller på konsoll, resten er ikke noe å hoppe i taket for av glede.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man kjøpe en Vita når mobilen takler samme spill?

Mye bra spill på mobil/nettbrett men mange finnes ikke på den plattformen og når du får fysiske knapper og spaker så får du en helt annen kontroll en ved kun trykkfølsomme "knapper".

Men skjønner hva du mener for det er blitt utrolig bra grafikk og spill på mobil/nettbrett nå. Men det er den kontrollen da :p

Lenke til kommentar

Puppeteer ser stilig ut. Det samme gjør for så vidt mange av Vita-spillene. På dette punktet må jeg si at Via har en særdeles spennende lineup.

Hvor var MS i år egentlig...dem hadde vel ikke en dritt å vise regner jeg med.

De har nok av spill å vise frem, men Microsoft har historisk sett aldri vært særlig store på Gamescom. Det nærmeste man kommer en stor annonsering fra den kanten er Fable III i 2009. I 2010 og 2011 var bestod Microsofts presentasjoner av oppgulp av E3-spill. Av de mindre messene har de vanligvis vært mer med på GDC og PAX East/Prime enn Gamescom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...