Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte en FIFA-kamp mot en som jeg også spilte mot tidligere i dag eller i går (det er helt sikkert), hva er da greia med at hans PSN er fjerna fra lista over "spillere møtt", slik at nicket hans bare står oppført som siste kamp?

 

Hadde det ikke vært så enkelt å kjenne han igjen, og jeg lurte på om jeg hadde møtt han tidligere, så ville det jo vært veldig greit om man kunne sjekke i lista,

Dette blir nok bedre i Fifa 13. Hva ble resultatet i kampene da?

 

Jeg trodde det var PS3-relatert og ikke FIFA.relatert, derfor jeg tok det i kaféen. Jeg vant selvsagt begge, men i den siste måtte jeg snu kampen med to scoringer siste fem min eller noe. Fantastisk digg følelse.

Lenke til kommentar

Spilte en FIFA-kamp mot en som jeg også spilte mot tidligere i dag eller i går (det er helt sikkert), hva er da greia med at hans PSN er fjerna fra lista over "spillere møtt", slik at nicket hans bare står oppført som siste kamp?

 

Hadde det ikke vært så enkelt å kjenne han igjen, og jeg lurte på om jeg hadde møtt han tidligere, så ville det jo vært veldig greit om man kunne sjekke i lista,

Dette blir nok bedre i Fifa 13. Hva ble resultatet i kampene da?

 

Jeg trodde det var PS3-relatert og ikke FIFA.relatert, derfor jeg tok det i kaféen. Jeg vant selvsagt begge, men i den siste måtte jeg snu kampen med to scoringer siste fem min eller noe. Fantastisk digg følelse.

Hadde du spilt noe annet online da kanskje? Den spillere møtt lista fylles ganske fort opp.

Lenke til kommentar

Har såvidt lest om Tokyo Jungle tidligere og blåst det vekk som atter et tullespill fra Japan (= så sært at det blir vanskelig for min vestlige hjerne å fatte konseptet).

 

Men så så jeg gameplayvideo i kveld. Dafuq did I just see?? RPG-elementer, dyr som puler, pomeranian på jakt og kylling vs Velociraptor? Det spillet MÅ jeg bare ha. Vet at det er bekreftet release i vesten, men noen tror de vet når? Hvor lang tid kan det ta å lokalisere et japansk spill?

 

http://www.youtube.com/watch?v=mZQOeGBk_Os

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående Uncharted 3 :

 

 

 

De MÅTTE introdusere noe nisste overnaturlige greier i dette spillet også ja :p

 

 

 

Men det låg vel uansett litt i kortene, selv om jeg hadde håpet på å slippe begredelige greiene her.

 

EDIT: Aaaaah...det hadde sin forklaring ja! Greit, den kan jeg godta :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har såvidt lest om Tokyo Jungle tidligere og blåst det vekk som atter et tullespill fra Japan (= så sært at det blir vanskelig for min vestlige hjerne å fatte konseptet).

 

Men så så jeg gameplayvideo i kveld. Dafuq did I just see?? RPG-elementer, dyr som puler, pomeranian på jakt og kylling vs Velociraptor? Det spillet MÅ jeg bare ha. Vet at det er bekreftet release i vesten, men noen tror de vet når? Hvor lang tid kan det ta å lokalisere et japansk spill?

 

http://www.youtube.com/watch?v=mZQOeGBk_Os

 

Skulle ønske verdenen var mer åpen, ikke bare en gate man kun gå til høye eller venstre i. Skulle også ønske det var mer fokus på realistisk overlevelse. Men ser kult ut, så holder øynene åpne for det. Alt som er bekreftet angående release er høst 2012.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...