IcedInsanity Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Går ikke over til noe som ser 5 ganger verre ut. Hvordan vet du hvordan Xboxen kommer til å se ut? Skal ikke mye til for å få fikset et bedre design enn dette her. Rolig. Eg snakket ikke om noe eg ikke aner hvordan ser ut. Snakket om eksisterende utgaver Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Da så. Synes ikke den eksisterende Xboxen er noe særlig pen jeg heller, men hvis den kommende PS3'en ser slik ut skal det ikke mye til. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har funnet ut at FUBAR vanskelighetsgraden på Spec Ops: The Line kommer til å gi meg mange grå hår Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Gi dere nå. portugisisk nettside og dere tar det som harde fakta? Er som å fyre seg opp over noe som står i Se&Hør Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Det må da være lov å diskutere likevel? Og jeg skrev "muligens". Sony tok Nille nedgraderingen med Slim utgaven, så det hadde ikke sjokkert meg om de gjorde det igjen. Endret 15. juli 2012 av Mala Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Nå er det sånn at man bare bryr seg om hvordan konsollen ser ut de første 2 dagene før man gir blanke faen og fokuserer på spillene igjen. Sånn er det ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Du har selvfølgelig helt rett Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Den ser ikke direkte vakker ut, men så lenge den fungerer som den skal så er det ett fett. Tipper at vi får høre noe om den nye modellen på Gamescom. Jeg kryrsser fingrene for at det dukker opp noen knallgode tilbud på den gamle modellen, eller at den nye modellen blir solgt til en rimelig pris. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Synes Slim er finest, og synes faktisk den nye som kommer er finere enn Fat igjen. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Og for meg går det helt motsatt vei. Jeg synes faktisk den (potensielt) nye ser fin ut, og ut fra det bildet der så blir jeg faktisk usikker på hvilken jeg synes er finest av phat og den nye. >< Slim ser ut som en grå og kjedelig plastikkeske, nesten som en PS2. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Er PS+ noe å anbefale? Hva er det man egt. får som kan gi valuta for pengene? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Ta for eks PS Plus til 119kr for 3 måneder Da får man rabatter på spill, DLC å det beste av alt gratis spill. Ta for eks tilbudet som var. Infamous 2 kostet 249 å noe billigere i andre butikker. Så fullfører du det innen 3 måneder og da slipper du å betale for det. Slik hadde jeg gjort om jeg ikke eide så mange PS3 spill i samlingen Endret 18. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ta for eks PS Plus til 119kr for 3 måneder Da får man rabatter på spill, DLC å det beste av alt gratis spill. Ta for eks tilbudet som var. Infamous 2 kostet 249 å noe billigere i andre butikker. Så fullfører du det innen 3 måneder og da slipper du å betale for det. Slik hadde jeg gjort om jeg ikke eide så mange PS3 spill i samlingen Spiller man mye på PS3 så kan nok + være verdt det. Hva gjelder gratis spillene er det typisk spill som jeg enten har plukket opp innen de dukker opp der, eller ikke har noen planer om å spille uansett. Men du får iblant noen gode rabatter på spill og dlc. Infamous 2 får du forøvrig til rundt 200 kroner hos flere norske nettsider, eller du kan bestille det fra utlandet til cirka 160 kroner levert på døra. Da er det ditt til odel og eie. Er det slik at alt man får på PS+ bare er "lån" mens man betaler, mens alt som kjøpes også beholdes etter siste betaling? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Sånn jeg har skjønt det forsvinner spill man har lastet ned gratis når man slutter å abonnere på PS+, mens spill du kjøper til rabatt beholder du. Jeg skulle gjerne sett at en kunne beholdt gratis-spillene, selv om det kanskje er litt mye å forlange. Jeg liker å eie, ikke leie. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Selvfølgelig liker jeg å eie spill. Men fikk for eks platinum i Trine 2 så teknisk sett har jeg spilt det helt ut å er lei Jeg synes det er gøy med PS+, har spart flere tusen allerede! Men viss folk forlanger man skal eie dem spillene, da skrur Sony opp prisen på PS+ med flere hundre i året. Endret 19. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Vet dere om 60GB fat PS3'ene fortsatt omsettes for noen særlig verdi? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Sjekka på finn og de ligger fra 1500 og oppover noe som er LANGT under det den egentlig er vedt, syns jeg da. Tror det var så sent som i fjor sommer eller året før der, så sto de til 5-6000. Har en 60GB selv og den skal aldri forlate huset permanent for å si det sånn Endret 19. juli 2012 av Deppss Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Sjekka på finn og de ligger fra 1500 og oppover noe som er LANGT under det den egentlig er vedt, syns jeg da. Tror det var så sent som i fjor sommer eller året før der, så sto de til 5-6000. Har en 60GB selv og den skal aldri forlate huset permanent for å si det sånn Er du gal? Selvfølgelig er den ikke verdt mer. Du får jo Slim i 320GB for under 2000,-. Jeg har satt inn en 500GB disk på min phat, men har ingen tro på at jeg skulle få mer enn 1500 for den skulle jeg selge. Prisene du antyder var jo det den kostet ny. I 2007. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er PS+ noe å anbefale? Hva er det man egt. får som kan gi valuta for pengene? Tja. De siste par månedene har flg. vært gratis gjennom PS+: Infamous 2 Darksiders NFS Shift 2 Lara Croft GOL Oddworld Stranger's Wrath HD Trine 2 Renegade Ops Little Big Planet 2 Det er mer enn det også, men det er de jeg klarer å huske. Å jo faen ... ...Warhammer 40000: Space Marine. Alt det, gratis, etter å ha forhåndsbetalt 500 kroner for nye 12 måneders abonnement. Rått, kaller jeg det. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er du gal? Selvfølgelig er den ikke verdt mer. Du får jo Slim i 320GB for under 2000,-. Jeg har satt inn en 500GB disk på min phat, men har ingen tro på at jeg skulle få mer enn 1500 for den skulle jeg selge. Prisene du antyder var jo det den kostet ny. I 2007. Nei, jeg er ikke gal. Fikk tilbakeslag i stolen jeg og når jeg så de prisene. Helt sykt at prisen holdt seg der oppe. Det jeg ikke skjønner, hovorfor koster en 1Gen PS3 mindre enn Slim når Slim'en er nesten ribba for utstyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå