Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser ikke direkte vakker ut, men så lenge den fungerer som den skal så er det ett fett. Tipper at vi får høre noe om den nye modellen på Gamescom.

Jeg kryrsser fingrene for at det dukker opp noen knallgode tilbud på den gamle modellen, eller at den nye modellen blir solgt til en rimelig pris.

Lenke til kommentar

Ta for eks PS Plus til 119kr for 3 måneder

Da får man rabatter på spill, DLC å det beste av alt gratis spill. Ta for eks tilbudet som var. Infamous 2 kostet 249 å noe billigere i andre butikker. Så fullfører du det innen 3 måneder og da slipper du å betale for det.

Slik hadde jeg gjort om jeg ikke eide så mange PS3 spill i samlingen :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ta for eks PS Plus til 119kr for 3 måneder

Da får man rabatter på spill, DLC å det beste av alt gratis spill. Ta for eks tilbudet som var. Infamous 2 kostet 249 å noe billigere i andre butikker. Så fullfører du det innen 3 måneder og da slipper du å betale for det.

Slik hadde jeg gjort om jeg ikke eide så mange PS3 spill i samlingen :)

Spiller man mye på PS3 så kan nok + være verdt det. Hva gjelder gratis spillene er det typisk spill som jeg enten har plukket opp innen de dukker opp der, eller ikke har noen planer om å spille uansett. Men du får iblant noen gode rabatter på spill og dlc.

Infamous 2 får du forøvrig til rundt 200 kroner hos flere norske nettsider, eller du kan bestille det fra utlandet til cirka 160 kroner levert på døra. Da er det ditt til odel og eie.

Er det slik at alt man får på PS+ bare er "lån" mens man betaler, mens alt som kjøpes også beholdes etter siste betaling?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig liker jeg å eie spill. Men fikk for eks platinum i Trine 2 så teknisk sett har jeg spilt det helt ut å er lei :)

Jeg synes det er gøy med PS+, har spart flere tusen allerede!

Men viss folk forlanger man skal eie dem spillene, da skrur Sony opp prisen på PS+ med flere hundre i året.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Sjekka på finn og de ligger fra 1500 og oppover noe som er LANGT under det den egentlig er vedt, syns jeg da. Tror det var så sent som i fjor sommer eller året før der, så sto de til 5-6000.

Har en 60GB selv og den skal aldri forlate huset permanent for å si det sånn :p

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Sjekka på finn og de ligger fra 1500 og oppover noe som er LANGT under det den egentlig er vedt, syns jeg da. Tror det var så sent som i fjor sommer eller året før der, så sto de til 5-6000.

Har en 60GB selv og den skal aldri forlate huset permanent for å si det sånn :p

Er du gal? Selvfølgelig er den ikke verdt mer. Du får jo Slim i 320GB for under 2000,-. Jeg har satt inn en 500GB disk på min phat, men har ingen tro på at jeg skulle få mer enn 1500 for den skulle jeg selge.

Prisene du antyder var jo det den kostet ny. I 2007.

Lenke til kommentar

Er PS+ noe å anbefale?

Hva er det man egt. får som kan gi valuta for pengene?

Tja. De siste par månedene har flg. vært gratis gjennom PS+:

Infamous 2

Darksiders

NFS Shift 2

Lara Croft GOL

Oddworld Stranger's Wrath HD

Trine 2

Renegade Ops

Little Big Planet 2

Det er mer enn det også, men det er de jeg klarer å huske. Å jo faen ...

...Warhammer 40000: Space Marine.

Alt det, gratis, etter å ha forhåndsbetalt 500 kroner for nye 12 måneders abonnement.

Rått, kaller jeg det.

Lenke til kommentar

Er du gal? Selvfølgelig er den ikke verdt mer. Du får jo Slim i 320GB for under 2000,-. Jeg har satt inn en 500GB disk på min phat, men har ingen tro på at jeg skulle få mer enn 1500 for den skulle jeg selge.

Prisene du antyder var jo det den kostet ny. I 2007.

Nei, jeg er ikke gal. Fikk tilbakeslag i stolen jeg og når jeg så de prisene. Helt sykt at prisen holdt seg der oppe. Det jeg ikke skjønner, hovorfor koster en 1Gen PS3 mindre enn Slim når Slim'en er nesten ribba for utstyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...