Senyor de la guerra Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er jo nettopp det som er poenget da, være litt barnslige, slik at vi slipper å spamme hele forumet med slike innlegg. Se f.eks filmen jeg har lagt inn (som er verdt å dele med andre), kan jo ikke poste den noe annet sted uten at det blir konsollkrig. Endret 1. januar 2010 av runesole Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Meh, lite vits. Vi kan heller kose oss med tanken at vi faktisk har en PS3-kafé, og at en X360-kafé ikke eksisterer. Kanskje xbox eiere ser liten nytte av en egen 360 kafe og bruker de andre trådene til å diskutere både sin konsoll og spill til denne under microsoft delen av forumet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Meh, lite vits. Vi kan heller kose oss med tanken at vi faktisk har en PS3-kafé, og at en X360-kafé ikke eksisterer. Kanskje xbox eiere ser liten nytte av en egen 360 kafe og bruker de andre trådene til å diskutere både sin konsoll og spill til denne under microsoft delen av forumet. Så smart du er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ser ikke helt poenget med å slenge dritt om andre konsoller, da alle har gode spill og underholdning til ulike personers preferanser. Blir som om å angripe en annen person fordi han/hun ikke liker det samme og er for meg totalt meningløst eller direkte barnslig og kanskje noe man drev med i barnehagen. Alikevel så er det overraskende mange som gjør det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. Ok, så ikke bruk den da.. Selv tviler jeg litt på at det tråden kommer til å vare^^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har ikke tenkt å bruke den heller eg Og som du sier så kommer den nok til å bli stengt ja. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. Vet du om noe som PS3 ikke har? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. Vet du om noe som PS3 ikke har? Party chat uavhengig av spill. Det er en ganske nyttig ting, men ellers kommer jegikke på noe nevneverdig. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Må begynne og hardcore bayonetta imorra,Muligens jeg vil få det den 4januar eller senest 6 pga det er da de spilla kommer i butikken.Mest sannsynlig vil jeg få GOW3 og FF13 før releasen:D. Skal jeg være helt ærlig synes jeg at bayonetta og dantes inferno er superior i forhold til gow når det gjelder komboer,men alt annet slår gow serien det på. grr.Mars kunne ikke kommet fortere da GOW3 og FF13 kommer og muligens gt5. Skal samle opp begge spilla og ikke spille de før jeg tar meg en ferieuke når FF13:D. så da blir det hardcoring i 1uke. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan du si hva GOW3 og FF13 er for noe? er ikke helt inne i spillforkortelser... xD Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God of war 3 og final fantasy 13. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 God of war 3 og final fantasy 13 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Eller Gears of War? .. Men finnes da ingen 3'er.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Gears of War omtales oftest som GeOW. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 og ved stor skjeldenhet i "Den store Paylstationkaféen" Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) får vel slenge inn noe fra GT her også da... Game of the year http://www.gametrailers.com/video/best-rol...g-gt-goty/60211 Maskin med best software lineup 09 (ingen overraskelse der ) http://www.gametrailers.com/video/best-sof...e-gt-goty/60270 Endret 3. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Det har vært et virkelig dårlig spillår. 2010 derimot, blir legendarisk Endret 3. januar 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nei. Dette året har vært meget skuffende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå