Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh, lite vits. :p

Vi kan heller kose oss med tanken at vi faktisk har en PS3-kafé, og at en X360-kafé ikke eksisterer.

Kanskje xbox eiere ser liten nytte av en egen 360 kafe og bruker de andre trådene til å diskutere både sin konsoll og spill til denne under microsoft delen av forumet.

Så smart du er. :)

Lenke til kommentar
Ser ikke helt poenget med å slenge dritt om andre konsoller, da alle har gode spill og underholdning til ulike personers preferanser. Blir som om å angripe en annen person fordi han/hun ikke liker det samme og er for meg totalt meningløst eller direkte barnslig og kanskje noe man drev med i barnehagen.

Alikevel så er det overraskende mange som gjør det.

Lenke til kommentar
EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. :)

Ok, så ikke bruk den da.. Selv tviler jeg litt på at det tråden kommer til å vare^^

Lenke til kommentar
EG ser vertfall ikke vitsen med å ha en egen " slenge dritt i andre konsoller tråd". Eg har ingen trang til å slenge dritt i andre konsoller, da eg mener at alle andre konsoller enn PS3 sikkert er flotte konsoller og er bra maskiner som sikkert har mange gode ting feks PS3 ikke har. :)

Vet du om noe som PS3 ikke har? :wee:

Lenke til kommentar

Vet du om noe som PS3 ikke har? :wee:

Party chat uavhengig av spill. Det er en ganske nyttig ting, men ellers kommer jegikke på noe nevneverdig.

Lenke til kommentar

Må begynne og hardcore bayonetta imorra,Muligens jeg vil få det den 4januar eller senest 6 pga det er da de spilla kommer i butikken.Mest sannsynlig vil jeg få GOW3 og FF13 før releasen:D.

Skal jeg være helt ærlig synes jeg at bayonetta og dantes inferno er superior i forhold til gow når det gjelder komboer,men alt annet slår gow serien det på.

grr.Mars kunne ikke kommet fortere da GOW3 og FF13 kommer og muligens gt5. Skal samle opp begge spilla og ikke spille de før jeg tar meg en ferieuke når FF13:D. så da blir det hardcoring i 1uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...