Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rainbow Moon er bare herlig, last det ned folkens!

Grafikken er herlig, spillet flyter som en drøm, imotsetning til noen minispill på andre plattformer, kult gameplay som jeg digger enda :)

Er det noe i nærheten av FFVII/X sånn spillmessig? Jeg savner RPG'er hvor du har turnbased combat og kan levelle deg opp og eie det meste i spillet til slutt. Dette med lvl 500 hjelper jo lite hvis motstanden også skalerer f.eks...

Lenke til kommentar

Rainbow Moon er bare herlig, last det ned folkens!

Grafikken er herlig, spillet flyter som en drøm, imotsetning til noen minispill på andre plattformer, kult gameplay som jeg digger enda :)

Er det noe i nærheten av FFVII/X sånn spillmessig? Jeg savner RPG'er hvor du har turnbased combat og kan levelle deg opp og eie det meste i spillet til slutt. Dette med lvl 500 hjelper jo lite hvis motstanden også skalerer f.eks...

Har møtt en haug med fiender som er mye høyere level en meg. For eks i første dungeon var det en i level 43 som voktet en vei å jeg er bare i level 6

Spillet i seg selv er en herlig blanding av FFVII og Advance Wars til DS viss du har vært borti det såklart

Har spilt dette i nesten 4 timer siden igår og mer blir det. Har ikke merket noe som helst til grindfest, tvert imot når jeg har brukt omtrent 4 timer til å komme til level 6.

Hadde dette vært et annet spill hadde levelen vært over 5-7 ganger så mer, "hint Skyrim"

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Håper han mente RolePlayingGame..men skjønte ikke helt sammensetningen av ordene der uansett.

Selvsagt. Bare jeg som gjord et fattig forsøk på å være morsom. Utrolig hvilken forskjell en/et gjør.

Har lyst på en RPG. men er usikker på hva.

Hva lags stil liker du? RPG er et rimelig vagt begrep. Jeg er en stor tilhenger av RPG-spill, men liker ikke jRPG, Dragon Age eller Mass Effect f.eks. Rainbow Moon tror jeg kan fenge om jeg kommer inn i det, men tror heller jeg tar flere timer med Skyrim først.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal du bruke den på personell eller kjøretøy? ;)

haha

Jeg liker fallout serien og elder scrolls. men etter det jeg vet er det ikke noe annet som likner på det.

Er heller ikke så glad i dragons age og mass effect. Liker også spill som Borderlands og dragon's dogma

Lenke til kommentar

Om du har lyst på en noe sær "old School" så kan du jo prøve Wizardry , men det er ikke akkurat en spill for de som ikke har vært borti sånt før.

Ellers er jo markedet noe begrenset i Norge på hva vi har tilgjengelig med mindre du tar det via UK , men kan anbefale på det sterkeste feks Demons Souls & Dark Souls som er svært vanskelige spill fra Atlus.

Lenke til kommentar

Godt i gang med Uncharted 3, og det er som forventet ett helt forrykende godt spill. Men en ting som er like kjipt her som i de 2 foregående, herre jesus for ett begredelig utvalg av fiender. Det er så komisk satt opp at jeg faktisk må le litt. Litt mere variasjon hadde hjulpet når det er såpass mye skyting her. 3 forsøket dette her Naughty Dog, og dere greier likevel ikke å få denne biten her rett :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg sliter i Rainbow Moon, selv på Normal. Det er nesten så det frister å kjøpe den pakken med 50k Rainbow Pearls for 15kr slik at jeg enkelt kan oppgradere det jeg vil, men er redd spillet da vil gå fra å være for vanskelig til å bli for lett. 50k er jo vanvittig mye. Kan jo kjøpe den med 500 Rainbow Pearls istedet for 4kr, men ser for meg at de blir brukt opp og så vil jeg slite igjen senere. Heldigvis er spillet veldig tilgivende, hvis du dør i en kamp begynner du rett før kampen igjen uten å miste noe annet enn HP og MP, og du kan lagre spillet akkurat hvor det passer deg.

Lenke til kommentar

Jeg sliter i Rainbow Moon, selv på Normal. Det er nesten så det frister å kjøpe den pakken med 50k Rainbow Pearls for 15kr slik at jeg enkelt kan oppgradere det jeg vil, men er redd spillet da vil gå fra å være for vanskelig til å bli for lett. 50k er jo vanvittig mye. Kan jo kjøpe den med 500 Rainbow Pearls istedet for 4kr, men ser for meg at de blir brukt opp og så vil jeg slite igjen senere. Heldigvis er spillet veldig tilgivende, hvis du dør i en kamp begynner du rett før kampen igjen uten å miste noe annet enn HP og MP, og du kan lagre spillet akkurat hvor det passer deg.

Har ikke hatt noen problemer sålangt med Rainbow Moon :). Har kun daua 3 ganger pga low levels som jeg er mot en boss. Er i level 10 etter 6 timer spilling!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Get ready for this one folks, this will knock your socks off...

Variety is reporting that there are already plans in place for a follow-up to last year's highly revered and very successful game Batman: Arkham City. The proposal from Warner Bros Interactive Entertainment for the developer Rocksteady is to include the Justice League within the game in some capacity. There is speculation that this is due in part to Warner Bros. wanting to make the Justice League a bigger presence before finally making a movie.

The game is said to be a prequel to Arkham Asylum and Arkham City and details Batman's first encounter with the Joker. It will also be highly influenced by the 1950s "Silver Age" comic books of all the characters.

There is no official word from Rocksteady on this account, but the game is said to be gearing up for an early 2014 release date.

''Fy faen i HELVETE, Pelle!'' Dette hadde vært så awesome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...