Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Deus Ex like etter at det kom ut. Da hadde det allerede falt til cirka 150 kroner fra England. Spilte vel et par timer. Helt ok spill, men ble aldri noe mer enn det. Syntes det manglet noe, uten å være helt sikker på hva.

Lenke til kommentar

Grafikken er herlig, spillet flyter som en drøm, imotsetning til noen minispill på andre plattformer,

Sier ikke det seg selv egentlig? Det finnes tusenvis av spill på de andre platformene. Selvfølgelig er sannsynligheten stor for at et spill vil flyte bedre enn noen av disse spillene.

Lenke til kommentar

Rainbow Moon er bare herlig, last det ned folkens!

Grafikken er herlig, spillet flyter som en drøm, imotsetning til noen minispill på andre plattformer, kult gameplay som jeg digger enda :)

Blir det første spillet jeg kjøper når jeg får hentet min nye PS3. Har gledet meg til det helt siden jeg leste om det på IGN, og av det jeg har sett virker det veldig bra. I tillegg har det en varighet på mellom 40 -100 timer. Ikke verst når prisen er en drøy hundrelapp, eller hva det er det koster.

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe Silent Hill Classics i morra, har ikke spillt igjennom Silent Hill 1. Go og no go?

Liker å bli skremt/stresset i spill så jeg tror Silent Hill er noe for meg. Hvordan er ståa med de nyere spillene, holder de mål i forhold til de gamle?

Fill me in :)

Lenke til kommentar

Grafikken har blitt "pusset opp". Der hvor tåken i Silent Hill var tykk og mørk, er den nesten ikke-eksisterende i HD-remakene. Der hvor (spesielt) gulv og vegger så møkkete, ekkelt og slitt ut før, ser det nå rent og pent ut. Fantastiske spill, men anbefaler deg å spille originalene om du har muligheten. Forferdelig at det er lov å ødelegge slike klassikere på denne måten.

Du trenger forøvrig ikke å spille det første spillet først. Kjøpte det forøvrig selv på PSN Store, og til min skuffelse var det den amerikanske sensurerte versjonen. Isj.

Edit: Sjekket opp litt mer, de lider også av frame rate issues, stemmer ute av sync, og texture-problemer. Kan være fikset opp i en patch, jeg vet ikke.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Burde kanskje spilt meg gjennom Uncharted 3 ja. Har glemt at jeg har det liggende. Er vel cirka halvveis tenker jeg. Det er veldig bra, men litt for lineært synes jeg. I likhet med de forrige. Likevel er Uncharted 2 på topplista mi.

Lenke til kommentar

Rainbow Moon er bare herlig, last det ned folkens!

Grafikken er herlig, spillet flyter som en drøm, imotsetning til noen minispill på andre plattformer, kult gameplay som jeg digger enda :)

Blir det første spillet jeg kjøper når jeg får hentet min nye PS3. Har gledet meg til det helt siden jeg leste om det på IGN, og av det jeg har sett virker det veldig bra. I tillegg har det en varighet på mellom 40 -100 timer. Ikke verst når prisen er en drøy hundrelapp, eller hva det er det koster.

Faktisk det første minispillet jeg har vært borti som har en platinum, men den blir vanskelig fordi det er 53 trophies i spillet der

Kan ta et eksempel, Reach level 500 with your main character hehe. Koster 90kr for vanlige brukere og 79.20 for PS+ :)

Lenke til kommentar

Grafikken har blitt "pusset opp". Der hvor tåken i Silent Hill var tykk og mørk, er den nesten ikke-eksisterende i HD-remakene. Der hvor (spesielt) gulv og vegger så møkkete, ekkelt og slitt ut før, ser det nå rent og pent ut. Fantastiske spill, men anbefaler deg å spille originalene om du har muligheten. Forferdelig at det er lov å ødelegge slike klassikere på denne måten.

Du trenger forøvrig ikke å spille det første spillet først. Kjøpte det forøvrig selv på PSN Store, og til min skuffelse var det den amerikanske sensurerte versjonen. Isj.

Edit: Sjekket opp litt mer, de lider også av frame rate issues, stemmer ute av sync, og texture-problemer. Kan være fikset opp i en patch, jeg vet ikke.

Silent Hill collection har desverre gått under "crappy port" stempelet. Du vil få en mye bedre opplevelse av å finne de gamle spillene brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...