Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det sitter fast enda. Har prøvd med et triks der du skal holde inne på-knappen mens du slår på maskinen med den knappen bak, uten hell. Å varme opp konsollen har jeg aldri prøvd. Kan jo teste det. Bare pekte du føneren mot konsollen? Og hvor lenge?

 

 

Om du har en føner med både varm og kald luft er det bra. Ta ut alt av ledninger osv og legg den på gulvet, en disk etc, legg maskinen på hodet med bakenden(viftene) mot deg ,så setter du føneren på det hotteste du har og fører den frem og tilbake fremfor viftene med ca 10-15 klaring mellom føner og vifter slik at du ikke er helt borti maskinen, sakte frem og tilbake i 15-20 min. Så gjør du det samme med kaldluft på føneren i rundt 15min.

 

Plugg den i og håp på det beste. Og virker det ikke første gang rinse and repeat. Du skal vertfall få den på lenge nok til å få ut spillet :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=kUaCoimoKTk

 

Du trenger ikke den esken ;)

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt samme prinsippet jeg brukte på en litt vrien 360 i sin tid. Pakket den inn i håndklær, skrudde den på til den slo ut termisk. Lot den kjøle seg ned og vips så hadde lillebrodern en fungerende 360 i laaange tider etterpå :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...