IcedInsanity Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Bra det ordnet seg! Skal såklart ikke påstå at ALLE MÅ gjøre det eg gjør meg innstillingene før og etter spill med PVR, men det funker vertfall Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Forskjellen er enorm. Ting er ikke sirup lenger, verken kampene eller noe så enkelt som å bytte spillere i lagoppstillinga. Er nok en stor sjanse for at det går tregt igjen hvis jeg kobler til PVR'en. Kan ikke skjønne hvorfor det skal gå så mye tregere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Det skal vel ikke være noen forskjell. PVR'en har ingen innvirkning på verken gameplay, latency eller noenting, så høres underfundigt ut. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva skjedde med Playstation "hackingen" som pågikk for fullt for ca et år siden? Ble det noe av og hva er ståa i dag? Virker som det hele bare døde ut. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva skjedde med Playstation "hackingen" som pågikk for fullt for ca et år siden? Ble det noe av og hva er ståa i dag? Virker som det hele bare døde ut. SoNinjas. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 KINGOM HEARTS HD? NÅR? NÅR?NÅR?NÅR?NÅR?NÅR?!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.dualpixels.com/profiles/blogs/kingdom-hearts-hd-remix-to-be-shown-at-e3-2012-for-ps3-wii-u-and- Blir nevnet her ja Viss dette stemmer for en fest E3 vil bli! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 http://www.dualpixel...r-ps3-wii-u-and- Blir nevnet her ja Viss dette stemmer for en fest E3 vil bli! Ville aldri stolt på den siden, linken er forøvrig død. Men håper selv på nytt Kingdom Hearts. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Den ble død idag. Kansje de gjorde en tabbe. Men husk de som spår en Kingdom Hearts Collection sa at Castlevania Lords Of Shadows 2 skulle bli annonsert ble ja som sagt annonsert Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Den ble død idag. Kansje de gjorde en tabbe. Men husk de som spår en Kingdom Hearts Collection sa at Castlevania Lords Of Shadows 2 skulle bli annonsert ble ja som sagt annonsert Håpet er der Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Så først nå at PS2 spill er på psstore nå Ingen spill jeg har no særlig lyst på enda, men det kommer jo fler Når skjedde det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 De har vært der en god stund. Skaffet meg Max Payne siden eg har spilt fletta av det på PC de siste årene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Da har jeg spillt Jak & Daxter 1 i tre timer i strekk Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Noen tips til et godt coop RPG-spill? Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva skjedde med Playstation "hackingen" som pågikk for fullt for ca et år siden? Ble det noe av og hva er ståa i dag? Virker som det hele bare døde ut. Svar da for svarte faen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Siden du spørr så pent så gidder i hvertfall ikke jeg å skrive et svar. Men det er kanskje andre her som er mer mottagelige for den type spørsmål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva skjedde med Playstation "hackingen" som pågikk for fullt for ca et år siden? Ble det noe av og hva er ståa i dag? Virker som det hele bare døde ut. Svar da for svarte faen Is that an order? I reject to dignify that with an answer. Du kommer lengre med normal høflighet enn å oppføre deg som en tosk. Du får prøve å Google deg frem til noe info, for eg har ingenting til deg..kanskje eg hadde hatt om du hadde spurt skikkelig. Hvem vet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva skjedde med Playstation "hackingen" som pågikk for fullt for ca et år siden? Ble det noe av og hva er ståa i dag? Virker som det hele bare døde ut. Svar da for svarte faen Du kan starte her slik, du vil komme mye lenger her slik og resten av livet med svarene du får. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vet ikke om dette er stedet for å skrive dette, men jeg tar sjansen. Plukket opp mye bra i dag fra PSN med playstation pluss. Nevner i fleng: warhammer space marines, Darksiders Little big planet 2 Outland renegade ops Motostorm apocalypse (noe sånt) Oddworld: strangers wrath HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå