Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Tja, har ikke spilt så mange spill av akkurat denne typen, så vanskelig å si. Vil ikke si den er middelmådig, kanskje middelmådig +.

Her er en 4-delt video som viser de første 20 minuttene av spillet. Så kan du avgjøre selv. Det skal finnes en demo også, men ikke sikker på om den bare er tilgjengelig i Japan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten noen tips til gode rpgs der ute til Ps3'en? Har eller kommer til å kjøpe : Demons Souls Dark Souls (Alle Fallout og Oblivion / Skyrim ). FFXIII + XIII-2 White Knight Chronicles 2 Valkyria Chronicles

White Knight Chronicles-spillene kan man trygt stå over, men ellers har du skrapt av kremen her. Kan legge til Resonance of Fate, Nier, Eternal Sonata, Disgaea 3 og Star Ocean: The Last Hope. Da har du de største JRPGene til PS3. Jeg vet om flere som er mindre kjente og mer middelmådige, men regner med du ikke er interessert i dem.

Hva vestlige rollespill angår så har Amalur, Fallout og Elder Scrolls blitt nevnt, men man får jo også både Mass Effect 2 og 3 og Dragon Age-spillene til PS3. Dragon Age: Origins ville jeg riktignok ikke anbefalt å spille på PS3 hvis du har noe annet valg, men har du ikke det så er det et must.

Hva er egentlig problemet med White Knight Chronicles? For mye grinding?

Liker personlig litt klassiske rollespill både på Pc, nintendo og playstation, men holder meg kun til Pc og Ps3 akkurat nå , kan si at jeg har litt for mange timer på samvittigheten når det gjelder rpg's.

Ellers så tror jeg at jeg satser på ME1,2,3 på pc og hopper over DA etter en middelmådig 2er.

Ser at det har kommet mange gode tips her så jeg får nok litt å holde på med, får sørge for å bestille et par av disse spillene så fort kontoen ser litt bedre ut ^_^

Lenke til kommentar

http://ps3.ign.com/a.../1224407p1.html

"Like its protagonist, Starhawk is a half-breed, something out of the ordinary and against tradition. It picks up the narrative slack on the battlefield, where a simple strategy system is an inspiring spin on the third-person shooter.

This hybrid form of thinking and shooting has a layered depth that comes completely to life in multiplayer, where building a fortress to protect a flag is as fun as flying headlong into the enemy’s HQ.

Combining these gameplay elements seems so obvious that, in hindsight, it’s a wonder it’s taken this long to take off.

The defining factors of Starhawk will, in all likelihood, garner a strong community to support it for years. Deservedly so: This is multiplayer at its finest, and it’s among the best you’ll find on any platform."

9/10 ga de, spilte aldri det første men ser ut som jeg har gått glipp av noe bra. Men dette skaffer jeg nok når det kommer ut i Europa :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat Season Pass for Walking Dead episodene på PS Store, men hvor i alle dager laster jeg ned Episode 1? :dremel: Mulig jeg er meget sløv i dag, men jeg finner den ihvertfall ikke.

EDIT: Aja, man måtte laste ned demoen og så låse denne opp ja...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Relativt dødt i lyd&bilde-kategorien, så jeg spør her. Er denne det beste alternativet for PS3-opptak?

Kan man ta opp alt av TV-sendinger med den? Trenger man noe ekstrautstyr utover "boksen", noe annet jeg burde vite?

Antagelig er denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=659947 litt bedre for PS3, men det kan bare være at den kommer med en PS3 komponentkabel.

TV-sendinger ? vel, den kan sikkert ta opp det som kommer ut av en digital-dekoder via komponent, men den har ikke noen digital tuner hvis det var det du trodde.

Lenke til kommentar

TV-sendinger ? vel, den kan sikkert ta opp det som kommer ut av en digital-dekoder via komponent, men den har ikke noen digital tuner hvis det var det du trodde.

Dette sa meg dessverre fint lite. Jeg lurte bare på om jeg kan ta opp alt som vises på TV-skjermen, enten det er PS3 eller en TV-sending.

Noen som vet hva som er forskjellen på de to som det linkes til?

Lenke til kommentar

Tanken var god, men jeg fikk ikke noe særlig utbytte av den videoen heller. Ser bare at det er forskjellige farger og forskjellige kabler.

Det jeg lurer på er jo hva som er forskjellen i praksis, hvilken som gir best bildekvalitet, hvilken som er enklest å bruke osv.

Hvilken er det du har, og er det mulig å ta opp TV-sendinger på din?

Lenke til kommentar

Aldri brukt den til å ta opp TV, eller prøvd MEN,

okay so im planning on starting my own gaming channel, and want the gaming pvr and i had some questions...

can i also record tv?

can i use an hdmi?

Yes you can record TV, yes you can use hdmi with a component to hdmi converter and your laptop will be fine

Eg har den "vanlige" utgaven, og så videre..

The only difference is that the Gaming Edition provides you with a free Component Cable inside the box. Also, the Standard has a blue light and the Gaming Edition has a Green light.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har allerede Move, så Sorcery er et soleklart kjøp for meg. Synes det ser ut som et spill det er veldig morsomt og underholdende å spille. Og i en spillverden hvor det meste skal være storslagent, actionfylt og strømlinjeformet, så er spill som Sorcery, Journey og Datura et kjærkomment og gledelig friskt pust. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som jeg skrev lengre opp her så vurderer jeg å kjøpe Hauppauge! HD PVR Gaming Edition - 1440

Men er det noen som vet om jeg har en data som takler dette, og en TV som har riktige tilkoblinger?

PC:http://gyazo.com/79521f746729ddf8f0b0b904a807b994

TV: http://gyazo.com/6f5...1dae89eb78227fe

Dataen var den billigste jeg fant i 2009 og kostet meg 2795 kr, ingen kommentarer :p

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...